Ik geloof wel in het lot, maar niet in toeval en deze toeval is te toevallig om geloofwaardig te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toeval bestaat zeker wel ,maar bij deze heb ik ook mijn twijfels
Maar dat is mijn schuldquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En meteen heeft FF weer vakantie.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar even serieus Dot dit geloofd echt niemand. GC had geen mod nodig. Pas sinds een paar dagen deze sc weer te leven is gekomen zetten ze je jou erop. Ik verbaas me soms dat de crew denkt dat users dom volk is.
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker vanquote:
Het is soms leuk om te zeggen dat iets zo moest zijn ,maar dan geloof ik meer in een les , of karmaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik geloof wel in het lot, maar niet in toeval en deze toeval is te toevallig om geloofwaardig te zijn
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker van
Hooikoorts?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker van
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het wel bij.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we het verder laten voor wat het is?
Als jullie vragen hebben over het beleid, kun je dat ook bij de (F)A's neerleggen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het er wel bij.
Het is hier nog steeds droog, maar zit met smart op de regen te wachten
Mailtje naar FOK!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het wel bij.
Het is hier nog steeds droog, maar zit met smart op de regen te wachten
Koop je die lekker zelfquote:
quote:
Als baby billetjesquote:
oh het begint alquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we het verder laten voor wat het is?
Als jullie vragen hebben over het beleid, kun je dat ook bij de (F)A's neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |