Ja en ? moet jij weten ... ik kom er niet meer, gewoon omdat ik meer elders zitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel, maar ik post ook wel in KSC. Meer dan hier trouwens.
sc ervoor ook nogquote:
Nou niks en, moet ik inderdaad ook helemaal zelf weten. Hoef je niet zo chagrijnig op te reageren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ? moet jij weten ... ik kom er niet meer, gewoon omdat ik meer elders zit
Ik ben helemaal niet sjacherijnigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou niks en, moet ik inderdaad ook helemaal zelf weten. Hoef je niet zo chagrijnig op te reageren.
grapjasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:58 schreef chufi het volgende:
Schiet hier ook niet op met 2 minder om deze tijd
Ja ik maak me er niet druk meer om .. de gekste dingen kunnen gebeuren ... Ik heb het niet gemerktquote:
Eens en ik maak me er ook niet druk om maar vind het leuk om dingen te fixen, voor hun en voor mezelf want als het lukt, geeft het mij ook een fijn gevoel hoor maar in de eerste plaats zeker ook voor hun.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik maak me er niet druk meer om .. de gekste dingen kunnen gebeuren ... Ik heb het niet gemerkt
Dat klopt , want vaak zijn vakanties niet nodig wanneer je ze niet gepland hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 02:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens en ik maak me er ook niet druk om maar vind het leuk om dingen te fixen, voor hun en voor mezelf want als het lukt, geeft het mij ook een fijn gevoel hoor maar in de eerste plaats zeker ook voor hun.
Beste charquote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
En ik was weer eens aan het nadenken en aan het evalueren over de COS. Dus 2 personen hebben een ban gekregen omdat ze zogenaamd sfeer verziekend bezig waren geweest. Een vrij korte ban volgens mij. En na de ban vertikken ze het om terug te keren naar de COS. Waarom?
En ondanks dat ik zelf ooit wel een flinke ban kreeg, kan ik toch invoelen hoe moeilijk de taak is van moderators. Ik zou geen moderator willen zijn hoor. Je doet het altijd fout. Altijd.
Met eigenwijsheid en koppig zijn bereik je niets.
bedoel je mij en @greysbonesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
En ik was weer eens aan het nadenken en aan het evalueren over de COS. Dus 2 personen hebben een ban gekregen omdat ze zogenaamd sfeer verziekend bezig waren geweest. Een vrij korte ban volgens mij. En na de ban vertikken ze het om terug te keren naar de COS. Waarom?
En ondanks dat ik zelf ooit wel een flinke ban kreeg, kan ik toch invoelen hoe moeilijk de taak is van moderators. Ik zou geen moderator willen zijn hoor. Je doet het altijd fout. Altijd.
Met eigenwijsheid en koppig zijn bereik je niets.
Ik heb dit weekend 8 uur totaal geslapenquote:
Het is zeker 7 a 8 jaar geleden dat ik echt uit heb kunnen slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend 8 uur totaal geslapen
Had het wel verdiend
Echt uitslapen tot 11 uur ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:51 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Het is zeker 7 a 8 jaar geleden dat ik echt uit heb kunnen slapen
Ik ook nietquote:
zooo uit jezelf wakker geworden zonder dat je zo vroeg wakker hoeft te zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Ben al sinds 5 uur wakker
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Ben al sinds 5 uur wakker
Nee, wakker van muis liep om 5:10 af, maar ben daardoor wel eerder naar kantoor gegaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zooo uit jezelf wakker geworden zonder dat je zo vroeg wakker hoeft te zijn?
verrot is dat
pff dat is verrotquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, wakker van muis liep om 5:10 af, maar ben daardoor wel eerder naar kantoor gegaan.
We hebben nog geen kelderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pff dat is verrot
je had haar ook in de kelder moeten leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |