Weer is veranderlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nah tot nu toe is er geen donder (huh huh) van uitgekomen... dus afwachten maar.
Ze geven wel voor heel Nederland een code geel af
Donderdag zou het de hele dag plenzen maarre...... nu ineens niks meer...
Het lijkt me voor meteorologen niet te doen momenteel
Je zou toch juist tegenwoordig verwachten dat ze geleerd wordt om met dergelijke programma's om te gaan... jammer dat het niet in lesprogramma's opgenomen is, want je hebt het overal nodig lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is te zot dat de oudere jeugd alleen op mobiel kan werken. ze weten niet wat outlook is. Ik vind dat dom, dom van het onderwijs. fatsoenlijk NL schrijven is er ook niet bij, meer chattaal. Ze mogen daarom ook niet naar "buiten" mailen, alles moet gecontroleerd worden. Heel slecht.
En dan wel zeggen dat de aarde er aan gaat door klimaatverandering. Ze kunnen amper een dag van te voren het weer voorspellenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nah tot nu toe is er geen donder (huh huh) van uitgekomen... dus afwachten maar.
Ze geven wel voor heel Nederland een code geel af
Donderdag zou het de hele dag plenzen maarre...... nu ineens niks meer...
Het lijkt me voor meteorologen niet te doen momenteel
Sorry, mijn hoofd moest daar aan denkenquote:
Dan doe je dat toch niet hier?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
ik ga weer even wat 'nuttigs' doen hier, zie dat ik alweer veel te veel heb zitten ouwedeuren
Laterrrrrrr
Latersssssss Sasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
ik ga weer even wat 'nuttigs' doen hier, zie dat ik alweer veel te veel heb zitten ouwedeuren
Laterrrrrrr
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha hier thuis slimpie, ben echt weg nu (krijgen jullie weer rust)
Erasmus en dud0r volgens mijquote:
wat misch je je in nu? gev rustquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vervelende mensen negeren Mario
iedereen mag ze er mee bemoeien Marioquote:
Kon jij dat lezen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen mag ze er mee bemoeien Mario
En als je dat niet bevalt moet je diegene die je niet bevalt gewoon negerenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen mag ze er mee bemoeien Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |