SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
nog een keerJa nu wel, een kerst-katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
die ziet er lief uit
nog een keerHij/zij heeft wel beetje statige blik op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:
kapsonesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij heeft wel beetje statige blik op die foto
Ze wordt ook steeds liever, het eerste jaar beet en krabbelde ze me helemaal overhoop.quote:
Ohh ze was al veel te jong uit het nest.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wordt ook steeds liever, het eerste jaar beet en krabbelde ze me helemaal overhoop.
Toen ik haar kreeg (van ex schoondochter) kon ze amper lopen, zo jong was ze.. kwam achteraf uit een heel 'apart' huis..... ze was bang voor alles, handen, kinderen, noem maar op.
Het heeft echt een tijd geduurd voordat ze rustiger werd
ow je kreeg haar als verrassing? dat is uhm apartquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef xsaskiax het volgende:
Toen ze heel klein was had ik visite met kinderen, die haar opjaagden door de kamer heen... ik zag het te laat... de gevolgen waren echt rampzalig.
Mensen staan ook niet stil bij het feit dat je een dier niet zomaar 'als verrassing' moet geven, zonder eerst te polsen of iemand ook echt een bepaald dier hebben wil..... maar als je zo'n mormeltje eenmaal hebt voel je je verantwoordelijk (vind ik dan he) en moet je gewoon voor hem/haar zorgen, ze hebben er zelf ook niet om gevraagd.
Nu zou ik haar echt niet meer kwijt willen hoor
is ook gezondquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik begin de dag altijd met een paar glazen water, geen idee waarom, is er ingeslopen
veel te gezond voor FOK!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik begin de dag altijd met een paar glazen water, geen idee waarom, is er ingeslopen
Hoax, FOK!kers zijn allemaal 12 jaar oud, die mogen eigenlijk nog geen koffiequote:
Alleenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, FOK!kers zijn allemaal 12 jaar oud, die mogen eigenlijk nog geen koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |