Hier heerlijk koel in de kelderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:03 schreef Zucht. het volgende:
[..]
In de kelder is het plakkerigger dan boven,
Kelder, kleine zolder en klein tuintjequote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kelder, kleine zolder en klein tuintje![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:10 schreef xsaskiax het volgende:
Is het bij jullie ook zo godvergeten benauwd buiten?
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:10 schreef xsaskiax het volgende:
Is het bij jullie ook zo godvergeten benauwd buiten?
Daarom ben ik op dagen als deze blij dat ik een kat hebquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja ik zit nu dan ook binnen en moet zo nog een blokje om met de hond
ja daar heb ik er ook nog 2 vanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daarom ben ik op dagen als deze blij dat ik een kat heb![]()
Schrok me vannacht de tandjes toen ik in de badkamer kwam.. ik keek in 2 glimmende oogjes, ze lag in de wastafel!
ik heb een drinkfonteintje voor haar gekocht, werkt echt primaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar heb ik er ook nog 2 vanhaha jaa ik ken het
1 van mij doet dat ook
en het liefst drinkt hij ook uit de kraan.........
ja daar heb ik er ook 2 van, maar meneer drinkt het liefst uit de kraan hahaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb een drinkfonteintje voor haar gekocht, werkt echt prima
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar heb ik er ook 2 van, maar meneer drinkt het liefst uit de kraan haha
ik zit te zoeken tussen heel veeel foto's hahaquote:
Focus!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zit te zoeken tussen heel veeel foto's haha
komt wel , en met tig dingen tegelijk bezig hier
ik vind het even niet.. ik heb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:34 schreef Monique___ het volgende:
eb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfff
[..]
ik vind het even niet.. ik heb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfff
geen zin om aan te beginnen. ik kijk straks nog.
dit is wel een gewone van hun :ah wat een mooi koppie.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik vind het even niet.. ik heb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfff
geen zin om aan te beginnen. ik kijk straks nog.
dit is wel een gewone van hun :Mooo!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis een naakt foto!!DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
ja hij is mooi en vaak heeel stout hahaha hij heeft een eigen wil..quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
de andere:ahhhhh die heeft wel héél aparte kleuren!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maken ze bij jou gebruik van de krabpaal??quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hij is mooi en vaak heeel stout hahaha hij heeft een eigen wil..
het is net een hond.... echt
arrogant dier is het haha
Ze zijn allebei overkomen uit Egypte.. via een organisatie die daar de , vele, zwerfkatten redden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhh die heeft wel héél aparte kleuren!!!
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maken ze bij jou gebruik van de krabpaal??
Mijn vorige katten deden dat wel, dit mormeltje vertikt het.. heeft mijn leren bureaustoel 'uitgekozen' en wat ik ook gedaan heb (van kitten af aan), ze blijft het doen..... grmbl
en er staan 3 krabpalen voor dronken droppie (ik heb zelfs tig keer voorgedaan hoe ze moest krabben aan zo'n ding.... zie je me zitten???)![]()
Maar... nu komt de grote vraag..... spreek jij Arabisch??quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze zijn allebei overkomen uit Egypte.. via een organisatie die daar de , vele, zwerfkatten redden.
whahahahaha nog net niet!!!!quote:
Ja hier maken ze dagelijks gebruik van dit lelijke ding hahaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maken ze bij jou gebruik van de krabpaal??
Mijn vorige katten deden dat wel, dit mormeltje vertikt het.. heeft mijn leren bureaustoel 'uitgekozen' en wat ik ook gedaan heb (van kitten af aan), ze blijft het doen..... grmbl
en er staan 3 krabpalen voor dronken droppie (ik heb zelfs tig keer voorgedaan hoe ze moest krabben aan zo'n ding.... zie je me zitten???)![]()
De oudste kat is begin dit jaar helaas overleden, je jongste (ook al 9) trekt de palen uit elkaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahahaha nog net niet!!!!
Ben er al een poosje mee gestopt, ze staan nu boven en beneden 'voor sier' in de hoop dat ze ooit het licht nog gaat zien
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar... nu komt de grote vraag..... spreek jij Arabisch??
of hebben ze een cursus bij de nonnen in Vught gedaan
ja oke, maar daar zijn ze voor, mijn stoel niet..... ik ben zelfs al zo gek geweest om de oude stoel te laten staan, en nieuwe achter m'n bureau..... gaat ze verdikkeme aan die nieuwe verder....en dan het ergste. onder het krabbelen staat ze me aan te kijken!!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
De oudste kat is begin dit jaar helaas overleden, je jongste (ook al 9) trekt de palen uit elkaar
Hangen heel wat draden van de paal los
Ach die natte kont is nu toch niet het ergstequote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar daar zijn ze voor, mijn stoel niet..... ik ben zelfs al zo gek geweest om de oude stoel te laten staan, en nieuwe achter m'n bureau..... gaat ze verdikkeme aan die nieuwe verder....en dan het ergste. onder het krabbelen staat ze me aan te kijken!!!!!
1 ding helpt, een plantenspuit.... maar ja, dan moet je niet vergeten dat je gespoten hebt als je weer gaat zitten (natte kont)
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
even kijken of dit luktDeze pagina is niet beschikbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De door jou gevolgde link is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram.
oh stom, die zie je waarschijnlijk alleen als je iemand volgt (ik ben zo'n 'techneut' sorry)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Deze pagina is niet beschikbaar.
De door jou gevolgde link is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |