Jij wil een vrouwtje wat ja en amen zegt?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:50 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik ook wel maar dat is toch niet gespeeld. Ik vond het best heftig af en toe. Dat is niet een relatie die ik voor mezelf zou wensen zeg maar.
Leuke TT.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:54 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry het duurde evenhad het zo snel niet in de gaten
Nee dat helemaal niet maar ik heb met m'n vorige vriendin ook vaak heftige ruzie gehad. Ik heb daar echt geen zin meer in. Het moet liefde zijn en geen strijd. Dan blijf ik liever alleen.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wil een vrouwtje wat ja en amen zegt?
Lekker slipe.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:56 schreef xsaskiax het volgende:
Lieverds, ik ga jullie verder lekker met rust laten, slaap lekker voor nu of voor straks en droom alleen maar mooie dromen![]()
Het was weer ontzettend gezellig en bedankt voor alle nuttige info, stel ik echt op prijs!
Tot morgen![]()
Ik heb ook heftige tijden gehad.Maar dat is soms even zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat helemaal niet maar ik heb met m'n vorige vriendin ook vaak heftige ruzie gehad. Ik heb daar echt geen zin meer in. Het moet liefde zijn en geen strijd. Dan blijf ik liever alleen.
In het begin van de relatie al? Bij mij kwam dat pas veel laterquote:Op zondag 18 juni 2023 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook heftige tijden gehad.Maar dat is soms even zo.
We zijn nu 11 jaar samen en het gaat nu echt heel goed.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:01 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin van de relatie al? Bij mij kwam dat pas veel later
You are not going to win this maar ik vind je geweldig als persoon en dat weet je.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:01 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin van de relatie al? Bij mij kwam dat pas veel later
Enigne is ook wel lief.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
You are not going to win this maar ik vind je geweldig als persoon en dat weet je.
Dat iemand dat zegt betekent natuurlijk niet meteen dat het zo is. Ik kan ook zeggen dat ik superman ben.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jongens, meisjes.....ook dat was een act, come on, alles voor de kijkcijfers en Jeffrey zei het letterlijk toen hij wegging : "Ik ben zo erg niet zoals ik hier ben geweest hoor."
Was trouwens ook netjes te zien in de tv uitzending dus dat zegt ook heel erg veel.
Damn.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ja en amen man haha.
Trusten Moes.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga slapen, teveel over mezelf prijs gegeven, maar geen reactie nu van Engine, dei graag mijn mening wilde weten. Laterssssssssss
En dat gun ik jequote:Op zondag 18 juni 2023 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn nu 11 jaar samen en het gaat nu echt heel goed.
En dat kan ik waarderenquote:Op zondag 18 juni 2023 03:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
You are not going to win this maar ik vind je geweldig als persoon en dat weet je.
Je zegt zelf PUNT...moet ik dan gaan reageren? Ik heb het idee dat wij elkaar nooit gaan begrijpen.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga slapen, teveel over mezelf prijs gegeven, maar geen reactie nu van Engine, dei graag mijn mening wilde weten. Laterssssssssss
Ik vind engine geweldig.quote:
Ik heb ook heel vaak een andere mening, soms houd ik me zelfs in. Ik zit ook niet in een kamp of zo. Ik haat dat. Ik vind je cool.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat iemand dat zegt betekent natuurlijk niet meteen dat het zo is. Ik kan ook zeggen dat ik superman ben.
Maar het was niet mijn bedoeling om hier Jeff af te gaan zeiken ofzo. Ik lees wat en vind het opmerkelijk.
Wat @:freshfruit eerder vanavond zei. Ik heb geen moeite om mezelf uit te spreken. Dat zal jullie vaak niet bevallen want ik heb wel een andere mening.
Maar even eerlijk Engine,hoe zie je het voor je dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je zegt zelf PUNT...moet ik dan gaan reageren? Ik heb het idee dat wij elkaar nooit gaan begrijpen.
Lekker slapen![]()
Wat precies bedoel je?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even eerlijk Engine,hoe zie je het voor je dan?
Ik mag niet van gedachten veranderen om je uit te leggen hoe ik denk en waarom? Prima dan is dit mijn laatste reactie op jou. Jammer dat je dan nu zo reageert. het was een laatste poging.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je zegt zelf PUNT...moet ik dan gaan reageren? Ik heb het idee dat wij elkaar nooit gaan begrijpen.
Lekker slapen![]()
Relatie.quote:
Ik mag jou ook graag hoor. Al vanaf het moment dat dingetje (sorry ik kan even niet op de naam komen, puntje van de tong enzo) uit de COS gejaagd werd. Ik vond dat ook jammer en onnodig.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind engine geweldig.
[..]
Ik heb ook heel vaak een andere mening, soms houd ik me zelfs in. Ik zit ook niet in een kamp of zo. Ik haat dat. Ik vind je cool.
Bijna tegelwaardig.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
En altijd wordt er het meeste aandacht gegeven aan de mensen waarvan ze negatieve aandacht krijgen. De mens.
Dat mag je zeker maar ik ben niet verplicht te reageren. Zoals ik zei, ik denk dat wij te ver uit elkaar liggen om elkaar te begrijpen.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik mag niet van gedachten veranderen om je uit te leggen hoe ik denk en waarom? Prima dan is dit mijn laatste reactie op jou. Jammer dat je dan nu zo reageert. het was een laatste poging.
Samen op het strand met een cocktail enzoquote:
Zo werkt het wel ,je hebt soms pieken en dalen.En daar moet je samen doorheen.En het mooie is dat het je band sterker maakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
Samen op het strand met een cocktail enzo![]()
![]()
Ja weet ik veel. Het is niet dat ik nooit een relatie gehad heb ofzo dus heb wel een ideeIk weet wel wat ik niet wil in ieder geval. Als een relatie meer gedoe als plezier wordt dan hoeft het voor mij niet.
Chill allemaal. Vriendin van mijn zoon die inmiddels hier woont en Aziatisch is zegt atlijd : "Het is Okay.." Klinkt zo schattig.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
Samen op het strand met een cocktail enzo![]()
![]()
Ja weet ik veel. Het is niet dat ik nooit een relatie gehad heb ofzo dus heb wel een ideeIk weet wel wat ik niet wil in ieder geval. Als een relatie meer gedoe als plezier wordt dan hoeft het voor mij niet.
Lekker slipe Lotte.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Chill allemaal. Vriendin van mijn zoon die inmiddels hier woont en Aziatisch is zegt atlijd : "Het is Okay.." Klinkt zo schattig.
Het is oké allemaal lieverds. Slaap lekker. Mooie general chat en mooi dat dingen kunnen worden uitgepraat hiero.
Als ik mag vragen, hoe heeft hij haar ontmoet?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Chill allemaal. Vriendin van mijn zoon die inmiddels hier woont en Aziatisch is zegt atlijd : "Het is Okay.." Klinkt zo schattig.
Het is oké allemaal lieverds. Slaap lekker. Mooie general chat en mooi dat dingen kunnen worden uitgepraat hiero.
Heer Killemquote:
whut, is Dm ook niet privé?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:48 schreef FreshFruit het volgende:
Is dit iets nieuws dat DM's geveegd worden?
Ik zie echt posts verdwijnenquote:
Waarom kijken die zo boos?quote:
We vervelen ons en jij moet wat verzinnenquote:
Ook een setjequote:Op zondag 18 juni 2023 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We vervelen ons en jij moet wat verzinnen
Wat een leuk stel.quote:
Heb even geklikt. Peacockquote:
Dit is echt fenomenaal.quote:Op zondag 18 juni 2023 04:35 schreef engine het volgende:
[..]
Heb even geklikt. PeacockFrenchcore god
quote:
Whoop whoopquote:
Buurman danst mee met zijn bezemsteel tegen het plafondquote:
DIE MOET JE VOELUHHHquote:
quote:
Ooit op een feest alle meloenen gekocht om uit te delen.quote:
Ik ga peacock toch maar even afzetten maar klinkt wel lekker hoor. Ook maar eens kijken of er nog ergens een bed staatquote:Op zondag 18 juni 2023 04:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit op een feest alle meloenen gekocht om uit te delen.
Trusten maatje.quote:Op zondag 18 juni 2023 05:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga peacock toch maar even afzetten maar klinkt wel lekker hoor. Ook maar eens kijken of er nog ergens een bed staat
Latersquote:
Heer PLYquote:
Ben in onderhandeling.quote:Op zondag 18 juni 2023 06:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoe raad je hetwanneer ben je terug op dts?
Jij ookquote:Op zondag 18 juni 2023 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben in onderhandeling.
Alvast een noflike dei op it wette tawinske.
Vorige week even op het Sneekermeer.quote:Op zondag 18 juni 2023 06:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij ookde Friese meren ook lekker vertoefden lijkt mij nu, nog gevaren zelf?
Best winderig denk ik en golven met die No wind?quote:Op zondag 18 juni 2023 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week even op het Sneekermeer.
Op de Motor dit keer en de wind viel best wel mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 06:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Best winderig denk ik en golven met die No wind?
Zeilen of motorboot?
Lekker he en biertje meequote:Op zondag 18 juni 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de Motor dit keer en de wind viel best wel mee.
Iemand ging de weg oversteken?quote:Op zondag 18 juni 2023 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
Als kleine FF heb ik daar een gekke oversteek gemaakt.
Welkom.quote:
Mag ik overstekenquote:
Vertel eensquote:Op zondag 18 juni 2023 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
Als kleine FF heb ik daar een gekke oversteek gemaakt.
De boot moest Sneek naar Akkrum. Broertje en ik met echt 0 ervaring hihi varen.Onderweg schroef kwijt.Maar we hebben het gered.quote:
Tol betalen.quote:
Oeps, zonder schroef kom je niet ver iddquote:Op zondag 18 juni 2023 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De boot moest Sneek naar Akkrum. Broertje en ik met echt 0 ervaring hihi varen.Onderweg schroef kwijt.Maar we hebben het gered.
Ik blijf wel dan.quote:
We hadden extra schroeven bij ons,een spiiker sls spii.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Oeps, zonder schroef kom je niet ver idd
Dan is het wel ff spannend geweest, als je een sleepje kan krijgen onderweg wel lekker. Ook vaak gedaan ff helpen op het water bij vreemden. Heb altijd tas gereedschap mee ook
Had ik ook op een gegeven moment, werd gek van die breekpennen vroegerquote:Op zondag 18 juni 2023 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden extra schroeven bij ons,een spiiker sls spii.
quote:Op zondag 18 juni 2023 07:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Had ik ook op een gegeven moment, werd gek van die breekpennen vroeger
Die zijn echt Master.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Nog zo een luchtgekoelde 4pk tomoswel goede motoren
Lief dat je er even was,dikke tût foar Jipske en oant sjen myn beste.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:28 schreef PLY het volgende:
[..]
GA nog ff vlak, tot spreek freon en fijne dag![]()
En groetjes aan soulquote:Op zondag 18 juni 2023 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lief dat je er even was,dikke tût foar Jipske en oant sjen myn beste.
Groetjes terug roept ze.quote:
Was het maar zo'n feest,dan had ik je meegenomen.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest,dan had ik je meegenomen.
Houden zoquote:Op zondag 18 juni 2023 02:43 schreef xsaskiax het volgende:
Is hier eigenlijk een moderator voor dit forum? volgens mij heb ik nog nooit iemand hier gezien....
Weet ikquote:Op zondag 18 juni 2023 07:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Oeps, zonder schroef kom je niet ver idd
Dan is het wel ff spannend geweest, als je een sleepje kan krijgen onderweg wel lekker. Ook vaak gedaan ff helpen op het water bij vreemden. Heb altijd tas gereedschap mee ook
Teken dat het prima gaat toch?quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lieve schat hier is je kofie met liefde.
[ afbeelding ]
Van gisteravond?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Teken dat het prima gaat toch?
Heb je mijn gedichtje gelezen?
Dat vergeef je me toch wel?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:50 schreef maily het volgende:
[..]
Van gisteravond?
Ja.![]()
Het was alleen een woord van 4 lettergrepen en da's eigenlijk niet des Teeuwens
Heer aloa.quote:
quote:
Traditie.quote:
Mogguhhquote:Op zondag 18 juni 2023 10:11 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven![]()
Jemig FF heb jij vannacht eigenlijk nog geslapen???
Hier alleen in de ochtend.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Altijd koffie hier aloa, dag en nacht
Goedemorgen Sas.Hmmmm nee.Ik heb de wacht gehouden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:11 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven![]()
Jemig FF heb jij vannacht eigenlijk nog geslapen???
Verdikkeme man, zo sloop je jezelf....... we zijn best wel een beetje zuinig op je hoor!!quote:Op zondag 18 juni 2023 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Sas.Hmmmm nee.Ik heb de wacht gehouden.
Ik ken mijn grenzen wel.zodra ik topics ga dromen ben ik even weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verdikkeme man, zo sloop je jezelf....... we zijn best wel een beetje zuinig op je hoor!!
Dromen over FOK, dan is het tijd om te stoppen idd.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken mijn grenzen wel.zodra ik topics ga dromen ben ik even weg.
En in mijn slaap de muis zoeken.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dromen over FOK, dan is het tijd om te stoppen idd.
Erik zeker?quote:
quote:
ik heb 1 keer gedroomd over EJVJL... en dat was raar......maar wel leuk want er liepen lui in een rij de poort uit... ik stond te zwaaien en ze draaiden knetterhard 'I'm going home' !!quote:
DMquote:
ja duhhhhhh maar dat is zo verrekte lastig he.... dromen zijn juist raar (althans als ik ooit weet wat ik gedroomd heb, was het altijd raarquote:Op zondag 18 juni 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo zinloos als je er goed over na gaat denken
Ik bedoel meer dat soort programma's.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja duhhhhhh maar dat is zo verrekte lastig he.... dromen zijn juist raar (althans als ik ooit weet wat ik gedroomd heb, was het altijd raar)
Wat lief. slik traan.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Vandaag is het Vaderdag, maak er een fijne, mooie, liefdevolle dag van en als 'pappa' er niet meer is.....dan heel veel sterkte en denk aan de mooie en fijne momenten die jullie samen gehad hebben.
(wilde ik toch ff kwijt)
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
Zo ik heb m'n bijdrage aan JAA weer geleverd en was zo stom om op iemand te reageren.... waarop er gelijk een paar onder stenen vandaan kwamen.... dat was het daar weer voor vandaag, heb het weer helemaal gehad
Ik lach door mijn tranen heen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
Zo ik heb m'n bijdrage aan JAA weer geleverd en was zo stom om op iemand te reageren.... waarop er gelijk een paar onder stenen vandaan kwamen.... dat was het daar weer voor vandaag, heb het weer helemaal gehad
En ik ben al in jank modus...quote:Op zondag 18 juni 2023 11:03 schreef xsaskiax het volgende:
yesss gelukt om een afbeelding te plaatsen!!!!
kort en bondigquote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
Euhhh was nog even aan het lezen wat jullie allemaal hebben gepost
1
Jullie zijn toppers
Allemaal
@:Engine kom gewoon posten
Gewoon gezellig
2 ik vind Nyck de Vries een over het paard getild jochie
Sow
Hoi Puzzie.quote:
Dat komt ook omdat je niet geslapen hebt....... verdikkeme, ik wilde je niet laten janken.. sorry!!!quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Vandaag is het Vaderdag, maak er een fijne, mooie, liefdevolle dag van en als 'pappa' er niet meer is.....dan heel veel sterkte en denk aan de mooie en fijne momenten die jullie samen gehad hebben.
(wilde ik toch ff kwijt)
Hoi Moes.quote:
Nog even wachten Aloaquote:
ohhh is dat vandaag??? dacht al dat ik het gemist hadquote:Op zondag 18 juni 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
Ik moet zeggen dat ik EJVJL wel aan heb staan
In de hoop dat die poolparty uit de hand loopt( met die drank🫣🤣)
Al 3 x verzetquote:Op zondag 18 juni 2023 11:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohhh is dat vandaag??? dacht al dat ik het gemist had
Ik vind het net niks. Had er meer van verwacht.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog even wachten Aloa
Wat vind jij van Nyck de Vries ?
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al 3 x verzet
Eerst zaterdag
Toen vrijdag
Toen zondag
Ook maar weer eens aangeslingerdquote:Op zondag 18 juni 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
Wat ik begreepquote:Op zondag 18 juni 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu dus naar vandaag zit in de cos te lezen 14 uur?
Zowel auto als coureur mehquote:Op zondag 18 juni 2023 11:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het net niks. Had er meer van verwacht.
Hij is Fries toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het net niks. Had er meer van verwacht.
Komt uit Sneek volgens mij.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is Fries toch?
Ik had er niet meer van verwacht
Was wel leuk geweest maar er is een reden dat hij al die tijd niet de kans heeft gehad( mijn mening)
Een voor mij onbekende stad/dorpquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
over een uurtje al
hopelijk eenen dan
en dan
![]()
Sneek is wel iets waar je kan feesten.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een voor mij onbekende stad/dorp
Niet Sneek
Uitwellingerga daar komt hij vandaanquote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sneek is wel iets waar je kan feesten.
Moest net ook aan m'n pa denken. Intussen ook alweer 4 jaar "boven"quote:
vroeger gezeild met exvriendje en dan overal aanleggen, Sneek, Joure enzo, echt wel leukquote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een voor mij onbekende stad/dorp
Niet Sneek
Aww knuffelquote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moest net ook aan m'n pa denken. Intussen ook alweer 4 jaar "boven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Hoi FFquote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sneek is wel iets waar je kan feesten.
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?quote:
Ook halloquote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?
Wat cool, een post van Dannyquote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?
Goedemorgen Danny..Ik zag ze echt onder mijn vingers verdwijnen.Nu je hier toch bent : Mag ik please weer in DTS.?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Dacht je dat ie AI wasquote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan mag hij ook wel gewoon even meeposten
@:Danny
Get to know your people
Hoi,quote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
FBquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoi,
Als ik dan even mag aanhaken over Dm.
Het zou ook onmogelijk zijn om van iemand die je geblokkeerd hebt toch dm's te krijgen..
Mij laatst gebeurd, instelling zijn goed.
@:sked ingelicht met screenshots (op zijn verzoek), zou het uitzoeken maar nog niks op terug gehoord.
Grts (weet eigenlijk niet waar je op FOK! dit soort dingen kwijt kunt).
FB tochquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoi,
Het zou ook onmogelijk zijn om van iemand die je geblokkeerd hebt toch dm's te krijgen..
@:sked ingelicht met screenshots (op zijn verzoek), zou het uitzoeken maar nog niks op terug gehoord.
Hoi Moniquequote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoi,
ik ook, hoop zo dat het een totale chaos (met gevolgen) gaat worden.... dat ze elkaar niet in bescherming gaan nemen en dat de alcohol grondig 'zijn werk' gaat doen!!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
Op rum gaan.quote:
hahahaha goed samengevatquote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
over een uurtje al
hopelijk eenen dan
en dan
![]()
Ik vind een spoilermaatje ook speciaalquote:Op zondag 18 juni 2023 11:45 schreef drakin het volgende:
Je voelt je toch speciaal als de Koen is langsgeweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ik ben zo allergisch geworden voor dergelijke woorden en al helemaal voor de persoon die ze er constant uit denkt te moeten gooien daar...... wieberen met dat naftaquote:
Is in feite heel triest.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het zo grappig dat half ejvjl hier nu zit
Ik moet telkens nadenken wat daar staatquote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ejvjl?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De oorzaak wel![]()
Maar hier is het wel gezellig!
Een virtuele knuffel voor jou en voor iedereen hier die zijn/haar pa moet missenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moest net ook aan m'n pa denken. Intussen ook alweer 4 jaar "boven"
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben zo allergisch geworden voor dergelijke woorden en al helemaal voor de persoon die ze er constant uit denkt te moeten gooien daar...... wieberen met dat nafta
Snap ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet telkens nadenken wat daar staat
Mogguh Danny ookquote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Die onzin, heb een eigen leven, hoef et rotleven van een ander niet te zien..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
onder welke steen op FOK! leef jij zuchtje?
jaar van je leven
Preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Big Brother was leuk toen de bewoners zichzelf konden zijn, al zuipend en naaktlopend. Nu zijn ze bij dergelijke programma's veel te voorzichtig, camerabewust en bezig met hun 'carrière'
Altijd KinKi, altijdquote:Op zondag 18 juni 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
* KinKiJan klopt steen uit, loopt naar koffiemachine..
Meer liefhebbers?
Utopia gaf ik ook vrij snel een slinger net als de Big Brother rebootsquote:Op zondag 18 juni 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Tja we kunnen ook zeggen dat we oud-Utopiavolgers zijn, klinkt ff anders dan EJVJL outcast hahahaha
onzin natuurlijk, we zijn hier omdat het hier gezellig is, we lekker onszelf kunnen en mogen zijn met normale normen, waarden en respect voor elkaar...... dat is 'elders' vaak ver te zoeken
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een spoilermaatje ook speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kinki in tha housequote:Op zondag 18 juni 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
* KinKiJan klopt steen uit, loopt naar koffiemachine..
Meer liefhebbers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |