Ik vind engine geweldig.quote:
Ik heb ook heel vaak een andere mening, soms houd ik me zelfs in. Ik zit ook niet in een kamp of zo. Ik haat dat. Ik vind je cool.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat iemand dat zegt betekent natuurlijk niet meteen dat het zo is. Ik kan ook zeggen dat ik superman ben.
Maar het was niet mijn bedoeling om hier Jeff af te gaan zeiken ofzo. Ik lees wat en vind het opmerkelijk.
Wat @:freshfruit eerder vanavond zei. Ik heb geen moeite om mezelf uit te spreken. Dat zal jullie vaak niet bevallen want ik heb wel een andere mening.
Maar even eerlijk Engine,hoe zie je het voor je dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je zegt zelf PUNT...moet ik dan gaan reageren? Ik heb het idee dat wij elkaar nooit gaan begrijpen.
Lekker slapen![]()
Wat precies bedoel je?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even eerlijk Engine,hoe zie je het voor je dan?
Ik mag niet van gedachten veranderen om je uit te leggen hoe ik denk en waarom? Prima dan is dit mijn laatste reactie op jou. Jammer dat je dan nu zo reageert. het was een laatste poging.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je zegt zelf PUNT...moet ik dan gaan reageren? Ik heb het idee dat wij elkaar nooit gaan begrijpen.
Lekker slapen![]()
Relatie.quote:
Ik mag jou ook graag hoor. Al vanaf het moment dat dingetje (sorry ik kan even niet op de naam komen, puntje van de tong enzo) uit de COS gejaagd werd. Ik vond dat ook jammer en onnodig.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind engine geweldig.
[..]
Ik heb ook heel vaak een andere mening, soms houd ik me zelfs in. Ik zit ook niet in een kamp of zo. Ik haat dat. Ik vind je cool.
Bijna tegelwaardig.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
En altijd wordt er het meeste aandacht gegeven aan de mensen waarvan ze negatieve aandacht krijgen. De mens.
Dat mag je zeker maar ik ben niet verplicht te reageren. Zoals ik zei, ik denk dat wij te ver uit elkaar liggen om elkaar te begrijpen.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik mag niet van gedachten veranderen om je uit te leggen hoe ik denk en waarom? Prima dan is dit mijn laatste reactie op jou. Jammer dat je dan nu zo reageert. het was een laatste poging.
Samen op het strand met een cocktail enzoquote:
Zo werkt het wel ,je hebt soms pieken en dalen.En daar moet je samen doorheen.En het mooie is dat het je band sterker maakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
Samen op het strand met een cocktail enzo![]()
![]()
Ja weet ik veel. Het is niet dat ik nooit een relatie gehad heb ofzo dus heb wel een ideeIk weet wel wat ik niet wil in ieder geval. Als een relatie meer gedoe als plezier wordt dan hoeft het voor mij niet.
Chill allemaal. Vriendin van mijn zoon die inmiddels hier woont en Aziatisch is zegt atlijd : "Het is Okay.." Klinkt zo schattig.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
Samen op het strand met een cocktail enzo![]()
![]()
Ja weet ik veel. Het is niet dat ik nooit een relatie gehad heb ofzo dus heb wel een ideeIk weet wel wat ik niet wil in ieder geval. Als een relatie meer gedoe als plezier wordt dan hoeft het voor mij niet.
Lekker slipe Lotte.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Chill allemaal. Vriendin van mijn zoon die inmiddels hier woont en Aziatisch is zegt atlijd : "Het is Okay.." Klinkt zo schattig.
Het is oké allemaal lieverds. Slaap lekker. Mooie general chat en mooi dat dingen kunnen worden uitgepraat hiero.
Als ik mag vragen, hoe heeft hij haar ontmoet?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Chill allemaal. Vriendin van mijn zoon die inmiddels hier woont en Aziatisch is zegt atlijd : "Het is Okay.." Klinkt zo schattig.
Het is oké allemaal lieverds. Slaap lekker. Mooie general chat en mooi dat dingen kunnen worden uitgepraat hiero.
Heer Killemquote:
whut, is Dm ook niet privé?quote:Op zondag 18 juni 2023 03:48 schreef FreshFruit het volgende:
Is dit iets nieuws dat DM's geveegd worden?
Ik zie echt posts verdwijnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |