Jij wil een vrouwtje wat ja en amen zegt?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:50 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik ook wel maar dat is toch niet gespeeld. Ik vond het best heftig af en toe. Dat is niet een relatie die ik voor mezelf zou wensen zeg maar.
Leuke TT.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:54 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry het duurde evenhad het zo snel niet in de gaten
Nee dat helemaal niet maar ik heb met m'n vorige vriendin ook vaak heftige ruzie gehad. Ik heb daar echt geen zin meer in. Het moet liefde zijn en geen strijd. Dan blijf ik liever alleen.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wil een vrouwtje wat ja en amen zegt?
Lekker slipe.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:56 schreef xsaskiax het volgende:
Lieverds, ik ga jullie verder lekker met rust laten, slaap lekker voor nu of voor straks en droom alleen maar mooie dromen![]()
Het was weer ontzettend gezellig en bedankt voor alle nuttige info, stel ik echt op prijs!
Tot morgen![]()
Ik heb ook heftige tijden gehad.Maar dat is soms even zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat helemaal niet maar ik heb met m'n vorige vriendin ook vaak heftige ruzie gehad. Ik heb daar echt geen zin meer in. Het moet liefde zijn en geen strijd. Dan blijf ik liever alleen.
In het begin van de relatie al? Bij mij kwam dat pas veel laterquote:Op zondag 18 juni 2023 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook heftige tijden gehad.Maar dat is soms even zo.
We zijn nu 11 jaar samen en het gaat nu echt heel goed.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:01 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin van de relatie al? Bij mij kwam dat pas veel later
You are not going to win this maar ik vind je geweldig als persoon en dat weet je.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:01 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin van de relatie al? Bij mij kwam dat pas veel later
Enigne is ook wel lief.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
You are not going to win this maar ik vind je geweldig als persoon en dat weet je.
Dat iemand dat zegt betekent natuurlijk niet meteen dat het zo is. Ik kan ook zeggen dat ik superman ben.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jongens, meisjes.....ook dat was een act, come on, alles voor de kijkcijfers en Jeffrey zei het letterlijk toen hij wegging : "Ik ben zo erg niet zoals ik hier ben geweest hoor."
Was trouwens ook netjes te zien in de tv uitzending dus dat zegt ook heel erg veel.
Damn.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ja en amen man haha.
Trusten Moes.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga slapen, teveel over mezelf prijs gegeven, maar geen reactie nu van Engine, dei graag mijn mening wilde weten. Laterssssssssss
En dat gun ik jequote:Op zondag 18 juni 2023 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn nu 11 jaar samen en het gaat nu echt heel goed.
En dat kan ik waarderenquote:Op zondag 18 juni 2023 03:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
You are not going to win this maar ik vind je geweldig als persoon en dat weet je.
Je zegt zelf PUNT...moet ik dan gaan reageren? Ik heb het idee dat wij elkaar nooit gaan begrijpen.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga slapen, teveel over mezelf prijs gegeven, maar geen reactie nu van Engine, dei graag mijn mening wilde weten. Laterssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |