ik heb regelmatig met Naomi zitten kletsen, een schat van een meid, werkelijk waar.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, zo mooi, volg zowel Jeff als Kim op Insta. Zus van Jeff, Naomi heeft het ook heel goed gedaan. Voor Jeff, blij dat hij weer thuis is, maar voor de streams, heel slecht
Jaaaa bizar hè dat niet werd begrepen dat hij een act deed. Het werd zo duidelijk bij zijn afscheid.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kippenvel hier..... wat een gozer he, zo oprecht blij en ook verbaasd.
Een fijn jong met een warme, verstandige en liefdevolle familie!
Hij komt uit en heel warm gezin net als Kim en ik gun ze samen een hele mooie toekomt en denk dat ze echt wel bij elkaar passen. Het mooie aan die 2 vind ik dat ze uiterlijk niet elkaars type waren/ zijn, maar elkaar gevonden hebben op hun karakter.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kippenvel hier..... wat een gozer he, zo oprecht blij en ook verbaasd.
Een fijn jong met een warme, verstandige en liefdevolle familie!
Ik ben gewoon maar Fresh hoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Liefde geven als iemand dat verdient en jij verdient dat lieve schat.
Wie goed doet, goed ontmoet.
Ze hebben op JAA zoveel filmpjes e.d. en ik heb zo vaak gezegd: kijk eens naar zijn gezicht als hij gebanjerd had en de keuken in kwam of ging roken... even een blik van verstandhouding met Isaac, even een lach op zijn gezicht..... kleine dingen waar je aan kon zien dat het spel was, dus niet alleen dat hij het ook zei...quote:Op zondag 18 juni 2023 02:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jaaaa bizar hè dat niet werd begrepen dat hij een act deed. Het werd zo duidelijk bij zijn afscheid.
Al eerder, maar ze wilden het niet zien, hij heeft het wel vaker gezegd, maar iedereen gaat op zijn eigen manier voor de winst. Hij was een aanwinst voor het programma, anders was het al eerder ingekakt, benieuwd wat het met de kijkcijfers op Tv gaat doen nu hij daar ook weg isquote:Op zondag 18 juni 2023 02:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jaaaa bizar hè dat niet werd begrepen dat hij een act deed. Het werd zo duidelijk bij zijn afscheid.
FF... valt jou dan nooit op hoe je hier begroet wordt... door wie dan ook.... iedereen is echt blij om jou hier te treffen (waarom is mij ook een raadsel hoor, want je bent 'gewoon Fresh'quote:
Dank je,jij bent ook een topgozer.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF... valt jou dan nooit op hoe je hier begroet wordt... door wie dan ook.... iedereen is echt blij om jou hier te treffen (waarom is mij ook een raadsel hoor, want je bent 'gewoon Fresh')
Topgozer ben je
Heb je ook de filmpjes gezien dat hij ruzie had met Kim? Was dat ook gespeeld? En waarom dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben op JAA zoveel filmpjes e.d. en ik heb zo vaak gezegd: kijk eens naar zijn gezicht als hij gebanjerd had en de keuken in kwam of ging roken... even een blik van verstandhouding met Isaac, even een lach op zijn gezicht..... kleine dingen waar je aan kon zien dat het spel was, dus niet alleen dat hij het ook zei...
maar er zitten daar nog een paar ratjes waar Zoë een van de grootste van is.... maar dat willen ze niet zien
quote:Op zondag 18 juni 2023 02:43 schreef xsaskiax het volgende:
Is hier eigenlijk een moderator voor dit forum? volgens mij heb ik nog nooit iemand hier gezien....
Wil je hier nu dezelfde discussie gaan voeren die in de COS al zo vaak gevoerd is?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ook de filmpjes gezien dat hij ruzie had met Kim? Was dat ook gespeeld? En waarom dan?
Ik voer helemaal geen discussie. Ik stel een vraag.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wil je hier nu dezelfde discussie gaan voeren die in de COS al zo vaak gevoerd is?
Wij denken anders over Jeff dan jij. So be it en laat het daarbij. Jij jou mening, wij de onze
oke, ik ga er 1 keer op in.....quote:Op zondag 18 juni 2023 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ook de filmpjes gezien dat hij ruzie had met Kim? Was dat ook gespeeld? En waarom dan?
Dit topic is van iedereen, voor zover ik weet, maar ik ga met jou geen gesprek meer aan over Jeff, hij is weg, jij blij, wij niet. PUNTquote:
Dat kan ik best wel een beetje verklaren.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dankjequote:Op zondag 18 juni 2023 02:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik ga er 1 keer op in..... oke
ik heb filmpjes gezien van hun ruzies (natuurlijk) en waar hij zich verschrikkelijk aan ergerde was dat Kim het in haar onschuld/goedgelovigheid/noem het wat, voor anderen op kon nemen, terwijl Jeffrey zag dat de ander iets helemaal fout deed of een foute bedoeling had.
Hij probeerde het haar aan haar verstand te peuteren, maar ze was dan niet bereikbaar.
Kim is een schat, echt waar, maar ook met een vaste mening over mensen.
Ja, hij kon dan tekeer gaan, dingen zeggen waarbij ik m'n wenkbrauwen fronste, zonder meer, maar wat ze niet lieten zien was dat ze het altijd weer goed maakten..... het kon knallen, maar een uur later was het weer oke.
Daarom ook geen gele kaart toen Kim hem een knietje gaf, hij vond dat het tussen hen 2 was, niet bestemd voor de buitenwereld.
ik hoop het zo een beetje uitgelegd te hebben hoe ik het zie/zag
Stel je niet zo aan.Je bent super welkom.quote:
Heb jij een partner? Wel eens ruzie? En dan in een gesloten setting waar alles gefilmd wordt, je niet even weg kan om af te koelen of er met een buitenstaander over praten?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik ook wel maar dat is toch niet gespeeld. Ik vond het best heftig af en toe. Dat is niet een relatie die ik voor mezelf zou wensen zeg maar.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik best wel een beetje verklaren.
The key word is gevoelens,en dan kan het hoog oplopen.
Wie heeft het laatste woord?
Wie is de baas?
En Kim is net zo hard als Jeff.
Maar de liefde overwint.
Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik ga er 1 keer op in.....
ik heb filmpjes gezien van hun ruzies (natuurlijk) en waar hij zich verschrikkelijk aan ergerde was dat Kim het in haar onschuld/goedgelovigheid/noem het wat, voor anderen op kon nemen, terwijl Jeffrey zag dat de ander iets helemaal fout deed of een foute bedoeling had.
Hij probeerde het haar aan haar verstand te peuteren, maar ze was dan niet bereikbaar.
Kim is een schat, echt waar, maar ook met een vaste mening over mensen.
Ja, hij kon dan tekeer gaan, dingen zeggen waarbij ik m'n wenkbrauwen fronste, zonder meer, maar wat ze niet lieten zien was dat ze het altijd weer goed maakten..... het kon knallen, maar een uur later was het weer oke.
Daarom ook geen gele kaart toen Kim hem een knietje gaf, hij vond dat het tussen hen 2 was, niet bestemd voor de buitenwereld.
ik hoop het zo een beetje uitgelegd te hebben hoe ik het zie/zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |