Hahahaha van hak op de tak, zit ik bij te lezen en vraag je dit, lol. Je bent er ook eentje. Wel leuk.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus??
oh wat voel ik me onwetend. ik dacht altijd dat de coureurs het meeste geld binnenbrachten...... wil je het uitleggen Charlotte??
een heel goed voorbeeldquote:Op zondag 18 juni 2023 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er zitten genoeg lieve mensen op FOK, maar wat ik niet kan begrijpen is dat mensen geen respect hebben voor een andere mening en gaan steken. Dan denk ik echt, heb je niets anders te doen.
Hier hebben we het nu over F1, stel er is iemand helemaal fan van Hamilton ( ik dus niet) en ik ga dan steeds zeggen, lekker dat hij Q1 niet gehaald heeft, mooi dat ... Dat is toch niet leuk e/o sportief?
Laat elkaar in de waarde. Nette discussie prima. Pesten: Not done
Ik zwijg nooit en heb regelmatig "vakantie" .quote:Op zondag 18 juni 2023 02:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lieve Aardbei, ik begrijp je zo verrekte goed... ik laat me echt niet snel wegjagen, maar door beleid ben ik gaan zwijgen, een 'losse flodder' daargelaten om niet als 'lurker' bekend te staan en te laten weten dat ik jullie daar volg.
De sfeer is niet te vergelijken met hier, je voelt zelfs verandering als sommige mensen hier 'binnen komen'... dan is het gelijk stil...... tja....
oeps sorry, ik schakel snel, maar kan ook een andere keer hoor, is ook primaquote:Op zondag 18 juni 2023 02:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hahahaha van hak op de tak, zit ik bij te lezen en vraag je dit, lol. Je bent er ook eentje. Wel leuk.
Eens, zie onze discussie al, en ik heb giga respect voor Aardbeienmoes maar ik ben het niet met haar eens over F1.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er zitten genoeg lieve mensen op FOK, maar wat ik niet kan begrijpen is dat mensen geen respect hebben voor een andere mening en gaan steken. Dan denk ik echt, heb je niets anders te doen.
Hier hebben we het nu over F1, stel er is iemand helemaal fan van Hamilton ( ik dus niet) en ik ga dan steeds zeggen, lekker dat hij Q1 niet gehaald heeft, mooi dat ... Dat is toch niet leuk e/o sportief?
Laat elkaar in de waarde. Nette discussie prima. Pesten: Not done
Ik post daar niet meer, sfeerverziekend ben ik wel eens genoemd. Prima, ik lees wel eens mee en de sfeer is niet fijn en er wordt hier meer en veeeeeeeeeel leuker gepostquote:Op zondag 18 juni 2023 02:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lieve Aardbei, ik begrijp je zo verrekte goed... ik laat me echt niet snel wegjagen, maar door beleid ben ik gaan zwijgen, een 'losse flodder' daargelaten om niet als 'lurker' bekend te staan en te laten weten dat ik jullie daar volg.
De sfeer is niet te vergelijken met hier, je voelt zelfs verandering als sommige mensen hier 'binnen komen'... dan is het gelijk stil...... tja....
Thank you, ik kom er op terug.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oeps sorry, ik schakel snel, maar kan ook een andere keer hoor, is ook prima
Morgen de race, tijd zat
oh ja ik hou er vanquote:
Wat is dan het slimste om te doen?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zwijg nooit en heb regelmatig "vakantie" .
Ik laat me niet met vakantie sturen, ga gewoon met pensioenquote:Op zondag 18 juni 2023 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zwijg nooit en heb regelmatig "vakantie" .
ik ben op het forum ook sfeerverziekend genoemd, terwijl ik geen onvertogen woord heb gezegd.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik post daar niet meer, sfeerverziekend ben ik wel eens genoemd. Prima, ik lees wel eens mee en de sfeer is niet fijn en er wordt hier meer en veeeeeeeeeel leuker gepost
Dat is dan een overweging maar ik wil niet zwijgen.Dan maar een ban.Ik ben nogal koppig.Het mooie is dat jullie hier posten.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat is dan het slimste om te doen?
Het feit dat anderen kunnen bepalen, net hoe hun pet staat, om mij ergens uit te sodemieteren zorgt ervoor dat m'n nekharen overeind gaan staan en ik juist in verzet wil komen.
Als je ziet dat zuigers en treiteraars gedoogd (en soms op handen gedragen) worden.... heb ik de keuze... in discussie gaan (wat ik gedaan heb maar rücksichtlos werden mijn berichten geknipt en/of verwijderd) of ik zwijg.
Nog lange niet , nog lange niet, en je gaat niet met pensioen, daar gaan we iets aan doen!!!!quote:Op zondag 18 juni 2023 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik laat me niet met vakantie sturen, ga gewoon met pensioen![]()
Gewoon wegblijven daar, dat is wat ik doe. Ik gun ze de lol niet, om 60 x te zeggen hoe fijn het is dat Jeff is opgerot en nu zelf klagen hoe saai het is, mochten wij niet zeggen. ik lees niet veel anders. Als ik er iets over kwijt wil, post ik het wel hier en wordt er normaal gereageerd en mensen die geen EJVJL keken, die lezen er over heen. Zo kan het ook .quote:Op zondag 18 juni 2023 02:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben op het forum ook sfeerverziekend genoemd, terwijl ik geen onvertogen woord heb gezegd.
ik noem iedere deelnemer in EJVJL bij zijn/haar naam, gebruik zelden bijnamen (oke alleen poederloeder voor Zoë.... heel soms).
Als ze eens zouden beginnen met het verbieden van bijnamen (zei ik in de Utopiatijd al), dan voorkom je heel wat gedonder, want een bijnaam zegt vaak meer dan iemand in een heel verhaal kan zeggen.
wetend dat het gelezen wordt....maar dat boeit me niet, hier kan en mag je eerlijk zijn en dat is zo verdomde belangrijk!quote:Op zondag 18 juni 2023 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan een overweging maar ik wil niet zwijgen.Dan maar een ban.Ik ben nogal koppig.Het mooie is dat jullie hier posten.
Je kunt ook een ban voor altijd krijgen hoor. En als jij hier niet bent....sorry maar ik weet niet of je het nog weet, door jou voelde ik me snel welkom op Fok. Dus gedraag je want ik wil je hier hebben want ik lees je graag en je geeft me een soort van kracht. Niet voor niets dat ik je "lieverd" noem.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan een overweging maar ik wil niet zwijgen.Dan maar een ban.Ik ben nogal koppig.Het mooie is dat jullie hier posten.
Heb je gezien dat Jeff zijn gitaar kreeg?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven daar, dat is wat ik doe. Ik gun ze de lol niet, om 60 x te zeggen hoe fijn het is dat Jeff is opgerot en nu zelf klagen hoe saai het is, mochten wij niet zeggen. ik lees niet veel anders. Als ik er iets over kwijt wil, post ik het wel hier en wordt er normaal gereageerd en mensen die geen EJVJL keken, die lezen er over heen. Zo kan het ook .
goed gezegd!!!!!!!quote:Op zondag 18 juni 2023 02:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je kunt ook een ban voor altijd krijgen hoor. En als jij hier niet bent....sorry maar ik weet niet of je het nog weet, door jou voelde ik me snel welkom op Fok. Dus gedraag je want ik wil je hier hebben want ik lees je graag en je geeft me een soort van kracht. Niet voor niets dat ik je "lieverd" noem.
Lotte toch,wat doe je?quote:Op zondag 18 juni 2023 02:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je kunt ook een ban voor altijd krijgen hoor. En als jij hier niet bent....sorry maar ik weet niet of je het nog weet, door jou voelde ik me snel welkom op Fok. Dus gedraag je want ik wil je hier hebben want ik lees je graag en je geeft me een soort van kracht. Niet voor niets dat ik je "lieverd" noem.
Ja, zo mooi, volg zowel Jeff als Kim op Insta. Zus van Jeff, Naomi heeft het ook heel goed gedaan. Voor Jeff, blij dat hij weer thuis is, maar voor de streams, heel slechtquote:Op zondag 18 juni 2023 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Jeff zijn gitaar kreeg?
Kippenvel hier..... wat een gozer he, zo oprecht blij en ook verbaasd.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Jeff zijn gitaar kreeg?
Liefde geven als iemand dat verdient en jij verdient dat lieve schat.quote:
Er komt ook nog een hele lading fanmail.Hij gaat weten dat hij de beste was.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kippenvel hier..... wat een gozer he, zo oprecht blij en ook verbaasd.
Een fijn jong met een warme, verstandige en liefdevolle familie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |