abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209550123
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:03 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Was met het paalzitten inJVJL.Kreeg daar een positieve note voor. *)
Toen hen ik ook heel lang gekeken, was echt leuk toen ^O^
if it's meant to be, it will be
  zondag 18 juni 2023 @ 02:05:00 #227
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209550125
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:03 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Jij denkt alle factoren die ik noemde?
Ik ben geen deskundige maar hij komt er wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_209550126
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik denk beide en zich graag willen bewijzen. Net als Charles, te eger en niet met de vuist op tafel durven te slaan
Ja want die gast lijkt me echt wel potentie te hebben voor zover ik er iets van kan vinden natuurlijk
pi_209550127
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ben geen deskundige maar hij komt er wel.
ik gun het hem echt, wat ik gezien heb in interviews en zo lijkt het me een leuke en gedreven gast
pi_209550129
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:03 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Was met het paalzitten inJVJL.Kreeg daar een positieve note voor. *)
Dat was me ook een onderneming zeg! ^O^
  zondag 18 juni 2023 @ 02:06:59 #231
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_209550130
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Daar denken Perez en papa Perez duidelijk anders over, maar ik denk dat Max niet veel hulp van Perez zal krijgen, maar ook niet echt nodig heeft.
Dit en vorig seizoen heeft hij die hulp niet nodig gehad inderdaad, en in 2021 uiteindelijk zoals alles gelopen is ook niet.

Vergeet niet dat Red Bull geen constructeur is in de traditionele manier. Zij concentreren zich op de fans die een associatie met het drankje krijgen en daar heeft het coureur kampioenschap meer invloed op dan de constructeur.

Ferrari, Renault en Mercedes zijn auto fabrikanten die dat anders zien.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zondag 18 juni 2023 @ 02:07:19 #232
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209550131
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:05 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ja want die gast lijkt me echt wel potentie te hebben voor zover ik er iets van kan vinden natuurlijk
Even terugkomend op alleen zijn.Op FOK! is er altijd wel iemand.Dan ben je niet alleen. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_209550132
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Ligt aan zijn auto.
en zou er dan nog een ander merk zijn dat interesse in hem zou kunnen hebben denk je?
  zondag 18 juni 2023 @ 02:08:00 #234
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_209550133
Ik zie Max overigens wel meer als een echte rijder rijder zoals Senna maar met de intelligentie die Prost en Lauda had op dit moment.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_209550134
heb heel wat nachten aan de stream gekluisterd gezeten, vooral als mijn man nachtdienst had, dan ging ik soms tegelijk met hem naar bed als hij thuis kwam. Zijn veel leuk nachten geweest de eerst maanden ^O^
pi_209550136
quote:
99s.gif Op zondag 18 juni 2023 01:56 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Dat is een punt waar je het over psychologisch aspect gaat hebben binnen de team dynamiek.

Toen Mercedes het team van Brawn overnam was Schumacher tot Rosberg wat Lauda tot Prost was. Leermeester tot leerling voor de toekomst.

Toen kwam Senna bij McLaren en toen ging het hard tegen hard, werkt niet voor het team op lange termijn.

Mercedes heeft nu ook het Senna/Prost probleem. Twee mannen die het beide kunnen en het elkaar moeilijk gaan maken.

RBR heeft Max duidelijk als kopman en zet daar iemand naast die snel is, maar in een seizoen lang geen bedreiging is voor Max.
Mercedes denkt ook aan de toekomst. Hamilton gaat richting veertig dus niet voor een sidekick gekozen maar eerder voor iemand die hem op kon volgen.

Plus het gaat ook om het constructeurs kampioenschap. De tweede rijder moet dus ook gewoon kei goed zijn.

Nog maar 1,5 jaar rijden ze met nieuwe auto's. Bijna niets is te vergelijken met voorheen. Menigeen vergeet dat gewoonweg en blijft maar vergelijken. Het beste voorbeeld is Alonso en Stroll. Dat zag niemand aankomen.
  zondag 18 juni 2023 @ 02:11:23 #237
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209550142
Damn,jullie zijn echt goed.
pi_209550143
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Even terugkomend op alleen zijn.Op FOK! is er altijd wel iemand.Dan ben je niet alleen. O+
Lief dat je dat zegt FF, ik bedoelde hier in huis, er waren altijd discussies over sport (manlief was voor Ajax en ik voor Feyenoord om maar even iets te noemen) er werd naar allerlei sporten gekeken, zoonlief was actief in sportwereld.
Dat soort alleen, en ik heb FOK een tijdje gemeden om redenen die jullie ook niet onbekend zijn.... waar sfeer en onder stenen verblijven er een paar van zijn.
Hartstikke fijn dat dit sub-forum nu zo gebruikt wordt en jullie me erop gewezen hebben, daar kan ik 'dank je' voor blijven zeggen _O_ O+
pi_209550145
quote:
99s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zie Max overigens wel meer als een echte rijder rijder zoals Senna maar met de intelligentie die Prost en Lauda had op dit moment.
Het is Max met de paplepel ingegoten en heeft veel geleerd van Jos. Je ziet het vandaag ook weer in de Kwali, na die ronde, waar hij ook af en toe glibberde, push Max en hij verbeterd weer zijn tijd. Dat is klasse, dat is willen winnen en altijd de beste willen zijn, maar ook lef. ik geef het je te doen met die regen die snelheden.
pi_209550148
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
heb heel wat nachten aan de stream gekluisterd gezeten, vooral als mijn man nachtdienst had, dan ging ik soms tegelijk met hem naar bed als hij thuis kwam. Zijn veel leuk nachten geweest de eerst maanden ^O^
Zeker te weten, ik heb vooral genoten van gesprekken in het rokershok.....of in het kantoor
  zondag 18 juni 2023 @ 02:14:22 #241
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209550155
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:11 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Lief dat je dat zegt FF, ik bedoelde hier in huis, er waren altijd discussies over sport (manlief was voor Ajax en ik voor Feyenoord om maar even iets te noemen) er werd naar allerlei sporten gekeken, zoonlief was actief in sportwereld.
Dat soort alleen, en ik heb FOK een tijdje gemeden om redenen die jullie ook niet onbekend zijn.... waar sfeer en onder stenen verblijven er een paar van zijn.
Hartstikke fijn dat dit sub-forum nu zo gebruikt wordt en jullie me erop gewezen hebben, daar kan ik 'dank je' voor blijven zeggen _O_ O+
Je mag @greysbones bedanken zij heeft het steentje weer doen rollen.En mooi om te zien dat het werkt.Echt een leuke sfeer.
pi_209550156
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:11 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Sas, de sfeer die hier is, zou ook in de ander topics moeten zijn, maar helaas is dat niet zo en ik heb er daarom voor gekozen weg te blijven, waar ik me niet meer prettig voel. Ik zit er voor mijn plezier, leuke gesprekken en lol maken, niet om ruzie te maken. Er is genoeg ellende op de wereld.
pi_209550158
quote:
99s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:06 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Dit en vorig seizoen heeft hij die hulp niet nodig gehad inderdaad, en in 2021 uiteindelijk zoals alles gelopen is ook niet.

Vergeet niet dat Red Bull geen constructeur is in de traditionele manier. Zij concentreren zich op de fans die een associatie met het drankje krijgen en daar heeft het coureur kampioenschap meer invloed op dan de constructeur.

Ferrari, Renault en Mercedes zijn auto fabrikanten die dat anders zien.
Totaal niet mee eens.

Het grote geld wordt verdiend met de constructeurs titel hoor.
pi_209550159
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Het is Max met de paplepel ingegoten en heeft veel geleerd van Jos. Je ziet het vandaag ook weer in de Kwali, na die ronde, waar hij ook af en toe glibberde, push Max en hij verbeterd weer zijn tijd. Dat is klasse, dat is willen winnen en altijd de beste willen zijn, maar ook lef. ik geef het je te doen met die regen die snelheden.
zo, ik vond het echt een prestatie, en getuigen van echt lef hebben hoor, baggerweer en wat waren ze aan het glijden
pi_209550160
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je mag @:greysbones bedanken zij heeft het steentje weer doen rollen.En mooi om te zien dat het werkt.Echt een leuke sfeer.
Greys is een toppertje!
pi_209550162
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je mag @:greysbones bedanken zij heeft het steentje weer doen rollen.En mooi om te zien dat het werkt.Echt een leuke sfeer.
ik vind Greys een kanjertje!!! ook bij JAA durft ze haar bekkie open te trekken op een goede manier en verder (vind ik dan he) is ze lief, sociaal en gezellig
Maar dat moet je haar natuurlijk niet vertellen he, we willen niet dat ze kapsones gaat krijgen _O-
pi_209550165
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Eens, hij doet ook altijd even een soort van sliding als hij over de finish gaat. Hij is werelds en ook nog eens met een geweldige vrouw naast zich.
  zondag 18 juni 2023 @ 02:17:21 #248
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209550168
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:16 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
ik vind Grey een kanjertje!!! ook bij JAA durft ze haar bekkie open te trekken op een goede manier en verder (vind ik dan he) is ze lief, sociaal en gezellig
Maar dat moet je haar natuurlijk niet vertellen he, we willen niet dat ze kapsones gaat krijgen _O-
_O-
pi_209550171
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Sas, de sfeer die hier is, zou ook in de ander topics moeten zijn, maar helaas is dat niet zo en ik heb er daarom voor gekozen weg te blijven, waar ik me niet meer prettig voel. Ik zit er voor mijn plezier, leuke gesprekken en lol maken, niet om ruzie te maken. Er is genoeg ellende op de wereld.
Lieve Aardbei, ik begrijp je zo verrekte goed... ik laat me echt niet snel wegjagen, maar door beleid ben ik gaan zwijgen, een 'losse flodder' daargelaten om niet als 'lurker' bekend te staan en te laten weten dat ik jullie daar volg.
De sfeer is niet te vergelijken met hier, je voelt zelfs verandering als sommige mensen hier 'binnen komen'... dan is het gelijk stil...... tja....
pi_209550176
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 02:14 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Totaal niet mee eens.

Het grote geld wordt verdiend met de constructeurs titel hoor.
serieus??
oh wat voel ik me onwetend. ik dacht altijd dat de coureurs het meeste geld binnenbrachten...... wil je het uitleggen Charlotte??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')