Oeh ik zoek graag de discussie op maar voor nu dan maar niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet mee eens, maar ook dat moet kunnen, toch?
Super gezel.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erg he, nog ff voor het slapengaan neuzen hier
Ze leest alleen mee, hoi @xsaskiaxquote:Op zondag 18 juni 2023 01:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erg he, nog ff voor het slapengaan neuzen hier
hoi Aardbei, ik zat te genieten van jullie discussie over F1quote:Op zondag 18 juni 2023 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze leest alleen mee, hoi @:xsaskiax
Dat is een punt waar je het over psychologisch aspect gaat hebben binnen de team dynamiek.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Deels met je eens, ik vind dat je nu kan zien dat hij als coureur niet zo goed is als iedereen dacht/ vond. Hij blijft vaak achter op Russel, is gewend voorop te rijden en gaat dan janken over de banden, de man voor hem, of wat ook. Hij heeft heel veel aan Bottas te danken, waar Max het nu veelal alleen moet doen
sneaky m...f..... lol, doe ik dus ook vaakquote:Op zondag 18 juni 2023 01:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hoi Aardbei, ik zat te genieten van jullie discussie over F1
Leuk toch en gewoon zonder vals te worden, leuke gesprekken. Dat is leuk en zien hoe een ander er over denktquote:Op zondag 18 juni 2023 01:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hoi Aardbei, ik zat te genieten van jullie discussie over F1
Het staat hier automatisch aan van opstarten tot afsluiten laptop, net als de streams, maar die zijn meer achtergrondgeluid.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik lees ook super veel mee hoor. Ook nog andere dingen te doen overdag.
quote:Op zondag 18 juni 2023 01:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
sneaky m...f..... lol, doe ik dus ook vaak
Daar denken Perez en papa Perez duidelijk anders over, maar ik denk dat Max niet veel hulp van Perez zal krijgen, maar ook niet echt nodig heeft.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een punt waar je het over psychologisch aspect gaat hebben binnen de team dynamiek.
Toen Mercedes het team van Brawn overnam was Schumacher tot Rosberg wat Lauda tot Prost was. Leermeester tot leerling voor de toekomst.
Toen kwam Senna bij McLaren en toen ging het hard tegen hard, werkt niet voor het team op lange termijn.
Mercedes heeft nu ook het Senna/Prost probleem. Twee mannen die het beide kunnen en het elkaar moeilijk gaan maken.
RBR heeft Max duidelijk als kopman en zet daar iemand naast die snel is, maar in een seizoen lang geen bedreiging is voor Max.
het is echt genieten (en leren ook hoor, jullie weten er echt veel van!)quote:Op zondag 18 juni 2023 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leuk toch en gewoon zonder vals te worden, leuke gesprekken. Dat is leuk en zien hoe een ander er over denkt
Mijn langste sessie was 30 uur.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het staat hier automatisch aan van opstarten tot afsluiten laptop, net als de streams, maar die zijn meer achtergrondgeluid.
Moet er niet aan denken om de hele dag achter mijn pc te zitten........ hoewel.... mwoah.... het heeft wel iets, maar dan moet ik eerst kaboutertjes inhuren om m'n huis e.d. te doen
Ligt aan zijn auto.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wat denken jullie van die Nicky de Vries (als ik het goed schrijf).... waarom ligt die jongen er altijd zo snel uit bij de kwalificatie.... is het zijn auto of is het zijn onervarenheid, of iets anders?
Wij volgen het ook al jaren, nog voor dat Max in F1 kwam. Kijken vaak met vrienden of zwager en schoonzus en dan lekker over kletsen. Je leert weer van elkaarquote:Op zondag 18 juni 2023 01:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
het is echt genieten (en leren ook hoor, jullie weten er echt veel van!)
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zondag 18 juni 2023 02:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wat denken jullie van die Nicky de Vries (als ik het goed schrijf).... waarom ligt die jongen er altijd zo snel uit bij de kwalificatie.... is het zijn auto of is het zijn onervarenheid, of iets anders?
Wat leuk en gezellig!!!quote:Op zondag 18 juni 2023 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij volgen het ook al jaren, nog voor dat Max in F1 kwam. Kijken vaak met vrienden of zwager en schoonzus en dan lekker over kletsen. Je leert weer van elkaar
Was met het paalzitten inJVJL.Kreeg daar een positieve note voor.quote:
Ik denk beide en zich graag willen bewijzen. Net als Charles, te eger en niet met de vuist op tafel durven te slaanquote:Op zondag 18 juni 2023 02:00 schreef xsaskiax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |