quote:Op zondag 18 juni 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd jong, dat je het maar even weet![]()
@chufiquote:
Vond het ook leuk voor Albon, slim gedaan. Perez denkt nog steeds dat hij kampioen kan worden, keep on dreaming zou ik zeggen. Ik mag die knul niet zo en die vader is helemaal erg. Geloof moet je houden, maar laten zien op de baan. Wel jammer voor het team Vind Alonso een prachtkerel, heeft ook mijn gunfactor.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind het ook super leuk als sommige coureurs door toevalligheden lekker wat verder vooraan mogen starten. Voor Albon ook leuk. Jammer voor Perez en Leclerc maar mijn 3 favo's in de top 10 en Max lekker op 1. We gaan het zien morgen.
Alonso is geweldig inderdaad. En Sainz vind ik ook leuk en heeft altijd zoveel pech, vooral vorig seizoen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vond het ook leuk voor Albon, slim gedaan. Perez denkt nog steeds dat hij kampioen kan worden, keep on dreaming zou ik zeggen. Ik mag die knul niet zo en die vader is helemaal erg. Geloof moet je houden, maar laten zien op de baan. Wel jammer voor het team Vind Alonso een prachtkerel, heeft ook mijn gunfactor.
quote:Op zondag 18 juni 2023 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Aangename kennismaking. Ik houd wel van broekkies haha....
Ik hou van die man.. zijn rijden is geweldig en mooiste vind ik dat hij Hamilton weet op te houden en dwars te zitten in het voordeel van hemzelf, maar ook voor Max. Daar kan ik echt van genietenquote:
Geef mij een auto en ik ben weer jongquote:Op zondag 18 juni 2023 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds goed rijden en nog steeds eager. Hij is zo cool.
Een cabrio zeker?quote:
Alonso is zelf fan van Max en heeft niets met Hamilton.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hou van die man.. zijn rijden is geweldig en mooiste vind ik dat hij Hamilton weet op te houden en dwars te zitten in het voordeel van hemzelf, maar ook voor Max. Daar kan ik echt van genieten
Nee doe maar niet ... dan verbrand mn kale hoofd vanboven of ik moet een petje op maar ivm mn lengte steek ik iets hoger boven de aerodynamische windflow van de meeste cabrios en hou ik mn petje vast of doe m afquote:
Ik, ook al had hij jarenlang de betere auto. In het begin heeft hij echt moeten vechten en ja, dat kon Hamilton toen echt goed. Plus hij is consequent gebleven ondanks een goede auto dus daar moet je ook heel goed voor zijn. Ik ben pro Max maar daarom niet automatisch anti Hamilton.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vraagje, wie vindt Hamilton een goede rijder?
Alonso voor mij is een echte driver driver in alle aspecten van de sport op het hoogste niveau. Zowel qua kunnen, willen, mentaal, politiek en all around.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hou van die man.. zijn rijden is geweldig en mooiste vind ik dat hij Hamilton weet op te houden en dwars te zitten in het voordeel van hemzelf, maar ook voor Max. Daar kan ik echt van genieten
Hamilton had de beste auto, nu met budgetcap is alles veranderd. Hamilton is in mij ogen mede zo vaak kampioen geworden door Bottas, die de 2de rijder was en vaak teamorders kreeg. Niet op eigen kracht. Nu zie je dat Russel vaak hoger eindigt met dezelfde auto. En ik vind het een jankerd, het ligt altijd aan een ander, de auto, maar nooit aan hemzelfquote:Op zondag 18 juni 2023 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik, ook al had hij jarenlang de betere auto. In het begin heeft hij echt moeten vechten en ja, dat kon Hamilton toen echt goed. Plus hij is consequent gebleven ondanks een goede auto dus daar moet je ook heel goed voor zijn. Ik ben pro Max maar daarom niet automatisch anti Hamilton.
Ik heb wel de pest aan Hamilton, met zijn eeuwige, thanks tot the crowd, best in the worldquote:Op zondag 18 juni 2023 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mijn man is wel anti Hamilton. Af en toe een flinke discussie hier daarover haha. Leven in de brouwerij.
Ja FF we zijn nooit te oud om te leren en ondertussen dansen we lekker verderquote:
Disclaimer: ik ken Hamilton niet als coureur of als mens en ook zijn werk ethiek buiten publieke openbaringen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:DerRabbit, jij als kenner, hoe kijk jij tegen Hamilton aan?
Mag ik zijn outfits wel leuk vinden?quote:Op zondag 18 juni 2023 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Disclaimer: ik ken Hamilton niet als coureur of als mens en ook zijn werk ethiek buiten publieke openbaringen.
Hij is als coureur geweldig, anders win je niet wat hij gewonnen heeft.
Aan de andere kant vind ik hem wel een zeikerd. In de jaren dat hij een dominante wagen had zonder tegenstand (lees: Bottas) was hij Blessed en had hij de beste fans ter wereld. Maar zodra er beetje tegenslag is is het nooit zijn schuld maar altijd de FIA of het team of de stewards of de engineer of de strategie of wat dan ook.
Coureur: geweldig
Mens: Man the F up.
End of rage.
Ze hebben sinds 2 jaar een andere auto dus die vergelijking gaat niet op..quote:Op zondag 18 juni 2023 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hamilton had de beste auto, nu met budgetcap is alles veranderd. Hamilton is in mij ogen mede zo vaak kampioen geworden door Bottas, die de 2de rijder was en vaak teamorders kreeg. Niet op eigen kracht. Nu zie je dat Russel vaak hoger eindigt met dezelfde auto. En ik vind het een jankerd, het ligt altijd aan een ander, de auto, maar nooit aan hemzelf
Deels met je eens, ik vind dat je nu kan zien dat hij als coureur niet zo goed is als iedereen dacht/ vond. Hij blijft vaak achter op Russel, is gewend voorop te rijden en gaat dan janken over de banden, de man voor hem, of wat ook. Hij heeft heel veel aan Bottas te danken, waar Max het nu veelal alleen moet doenquote:Op zondag 18 juni 2023 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Disclaimer: ik ken Hamilton niet als coureur of als mens en ook zijn werk ethiek buiten publieke openbaringen.
Hij is als coureur geweldig, anders win je niet wat hij gewonnen heeft.
Aan de andere kant vind ik hem wel een zeikerd. In de jaren dat hij een dominante wagen had zonder tegenstand (lees: Bottas) was hij Blessed en had hij de beste fans ter wereld. Maar zodra er beetje tegenslag is is het nooit zijn schuld maar altijd de FIA of het team of de stewards of de engineer of de strategie of wat dan ook.
Coureur: geweldig
Mens: Man the F up.
End of rage.
Zonder Checo was Max niet eens wereldkampioen geworden.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Deels met je eens, ik vind dat je nu kan zien dat hij als coureur niet zo goed is als iedereen dacht/ vond. Hij blijft vaak achter op Russel, is gewend voorop te rijden en gaat dan janken over de banden, de man voor hem, of wat ook. Hij heeft heel veel aan Bottas te danken, waar Max het nu veelal alleen moet doen
quote:Op zondag 18 juni 2023 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Deels met je eens, ik vind dat je nu kan zien dat hij als coureur niet zo goed is als iedereen dacht/ vond. Hij blijft vaak achter op Russel, is gewend voorop te rijden en gaat dan janken over de banden, de man voor hem, of wat ook. Hij heeft heel veel aan Bottas te danken, waar Max het nu veelal alleen moet doen
Vreselijk haha, als mijn man morgen zo thuis zou komen en het was geen grap, dan was ik dezelfde avond nog weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik zijn outfits wel leuk vinden?
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding en Hamilton houdt hier van. Moet kunnen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik zijn outfits wel leuk vinden?
[ afbeelding ]
Altijd, lekker nummer welquote:
Toch @Aardbeienmoes .quote:Op zondag 18 juni 2023 01:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zonder Checo was Max niet eens wereldkampioen geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |