quote:Op zondag 18 juni 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd jong, dat je het maar even weet![]()
@chufiquote:
Vond het ook leuk voor Albon, slim gedaan. Perez denkt nog steeds dat hij kampioen kan worden, keep on dreaming zou ik zeggen. Ik mag die knul niet zo en die vader is helemaal erg. Geloof moet je houden, maar laten zien op de baan. Wel jammer voor het team Vind Alonso een prachtkerel, heeft ook mijn gunfactor.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind het ook super leuk als sommige coureurs door toevalligheden lekker wat verder vooraan mogen starten. Voor Albon ook leuk. Jammer voor Perez en Leclerc maar mijn 3 favo's in de top 10 en Max lekker op 1. We gaan het zien morgen.
Alonso is geweldig inderdaad. En Sainz vind ik ook leuk en heeft altijd zoveel pech, vooral vorig seizoen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vond het ook leuk voor Albon, slim gedaan. Perez denkt nog steeds dat hij kampioen kan worden, keep on dreaming zou ik zeggen. Ik mag die knul niet zo en die vader is helemaal erg. Geloof moet je houden, maar laten zien op de baan. Wel jammer voor het team Vind Alonso een prachtkerel, heeft ook mijn gunfactor.
quote:Op zondag 18 juni 2023 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Aangename kennismaking. Ik houd wel van broekkies haha....
Ik hou van die man.. zijn rijden is geweldig en mooiste vind ik dat hij Hamilton weet op te houden en dwars te zitten in het voordeel van hemzelf, maar ook voor Max. Daar kan ik echt van genietenquote:
Geef mij een auto en ik ben weer jongquote:Op zondag 18 juni 2023 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds goed rijden en nog steeds eager. Hij is zo cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |