Met hem?quote:Op zondag 18 juni 2023 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een tape gevonden met een oude opname en dat gaan ze met AI iets van maken.
De organisatie van de Emmy awards hebben al laten weten dat muziek vanuit AI geen prijs kunnen winnen. Mooi zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een tape gevonden met een oude opname en dat gaan ze met AI iets van maken.
Snap ik volkomen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De organisatie van de Emmy awards hebben al laten weten dat muziek vanuit AI geen prijs kunnen winnen. Mooi zo.
Ik kijk nu Robbie W.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:09 schreef chufi het volgende:
Ai dus
Wtf is dit met dat Ukrainische stamkroegmuziekjes op Oerol . eh Pinkpop
Jij ook al hier. Goh. Wat leuk. Iedereen weg bij de rls.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:FreshFruit ben ik nog op tijd om te dansen?
Jij altijd.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:FreshFruit ben ik nog op tijd om te dansen?
Ja al paar dagen, tis hier fijnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 18 juni 2023 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jij ook al hier. Goh. Wat leuk. Iedereen weg bij de rls.
Ik zal over een paar dagen dan een cijfer geven.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja al paar dagen, tis hier fijnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Vroeger waren oudjes minder pussiesquote:Op zondag 18 juni 2023 01:12 schreef mario390 het volgende:
frijdag was op artetv scorpions hellfest 2022
de rocken nog altijd
2 lids zijn bijna 75
Ook leuk voor de Hulk, die heeft wel mijn gunfactor. Zal het morgen niet redden, maar tochquote:
Ik blijf voor altijd jong, dat je het maar even weetquote:Op zondag 18 juni 2023 01:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vroeger gingen oudjes op tijd dood
dat is niet,om dat de wat je bedoelt de zijn wat nogquote:
Ik vind het ook super leuk als sommige coureurs door toevalligheden lekker wat verder vooraan mogen starten. Voor Albon ook leuk. Jammer voor Perez en Leclerc maar mijn 3 favo's in de top 10 en Max lekker op 1. We gaan het zien morgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook leuk voor de Hulk, die heeft wel mijn gunfactor. Zal het morgen niet redden, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |