Dacht je dat ie AI wasquote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan mag hij ook wel gewoon even meeposten
@:Danny
Get to know your people
Hoi,quote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?
FBquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoi,
Als ik dan even mag aanhaken over Dm.
Het zou ook onmogelijk zijn om van iemand die je geblokkeerd hebt toch dm's te krijgen..
Mij laatst gebeurd, instelling zijn goed.
@:sked ingelicht met screenshots (op zijn verzoek), zou het uitzoeken maar nog niks op terug gehoord.
Grts (weet eigenlijk niet waar je op FOK! dit soort dingen kwijt kunt).
FB tochquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoi,
Het zou ook onmogelijk zijn om van iemand die je geblokkeerd hebt toch dm's te krijgen..
@:sked ingelicht met screenshots (op zijn verzoek), zou het uitzoeken maar nog niks op terug gehoord.
Hoi Moniquequote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoi,
ik ook, hoop zo dat het een totale chaos (met gevolgen) gaat worden.... dat ze elkaar niet in bescherming gaan nemen en dat de alcohol grondig 'zijn werk' gaat doen!!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
Ik moet zeggen dat ik EJVJL wel aan heb staan
In de hoop dat die poolparty uit de hand loopt( met die drank🫣🤣)
Op rum gaan.quote:
hahahaha goed samengevatquote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
over een uurtje al
hopelijk eenen dan
en dan
![]()
Ik vind een spoilermaatje ook speciaalquote:Op zondag 18 juni 2023 11:45 schreef drakin het volgende:
Je voelt je toch speciaal als de Koen is langsgeweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |