quote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
over een uurtje al
hopelijk eenen dan
en dan
![]()
Sneek is wel iets waar je kan feesten.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een voor mij onbekende stad/dorp
Niet Sneek
Uitwellingerga daar komt hij vandaanquote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sneek is wel iets waar je kan feesten.
Moest net ook aan m'n pa denken. Intussen ook alweer 4 jaar "boven"quote:
vroeger gezeild met exvriendje en dan overal aanleggen, Sneek, Joure enzo, echt wel leukquote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een voor mij onbekende stad/dorp
Niet Sneek
Aww knuffelquote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moest net ook aan m'n pa denken. Intussen ook alweer 4 jaar "boven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Hoi FFquote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sneek is wel iets waar je kan feesten.
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?quote:
Ook halloquote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?
Wat cool, een post van Dannyquote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?
Goedemorgen Danny..Ik zag ze echt onder mijn vingers verdwijnen.Nu je hier toch bent : Mag ik please weer in DTS.?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |