ik ben zo allergisch geworden voor dergelijke woorden en al helemaal voor de persoon die ze er constant uit denkt te moeten gooien daar...... wieberen met dat naftaquote:
Is in feite heel triest.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het zo grappig dat half ejvjl hier nu zit
Ik moet telkens nadenken wat daar staatquote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ejvjl?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De oorzaak wel![]()
Maar hier is het wel gezellig!
Een virtuele knuffel voor jou en voor iedereen hier die zijn/haar pa moet missenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moest net ook aan m'n pa denken. Intussen ook alweer 4 jaar "boven"
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben zo allergisch geworden voor dergelijke woorden en al helemaal voor de persoon die ze er constant uit denkt te moeten gooien daar...... wieberen met dat nafta
Snap ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet telkens nadenken wat daar staat
Mogguh Danny ookquote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is onmogelijk. op welke manier zie je ze verdwijnen dan? Zie je ze op dm.fok.nl verdwijnen of verdwijnen de popupmeldingen die je krijgt?
Die onzin, heb een eigen leven, hoef et rotleven van een ander niet te zien..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
onder welke steen op FOK! leef jij zuchtje?
jaar van je leven
Preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Big Brother was leuk toen de bewoners zichzelf konden zijn, al zuipend en naaktlopend. Nu zijn ze bij dergelijke programma's veel te voorzichtig, camerabewust en bezig met hun 'carrière'
Altijd KinKi, altijdquote:Op zondag 18 juni 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
* KinKiJan klopt steen uit, loopt naar koffiemachine..
Meer liefhebbers?
Utopia gaf ik ook vrij snel een slinger net als de Big Brother rebootsquote:Op zondag 18 juni 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Tja we kunnen ook zeggen dat we oud-Utopiavolgers zijn, klinkt ff anders dan EJVJL outcast hahahaha
onzin natuurlijk, we zijn hier omdat het hier gezellig is, we lekker onszelf kunnen en mogen zijn met normale normen, waarden en respect voor elkaar...... dat is 'elders' vaak ver te zoeken
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een spoilermaatje ook speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |