ja duhhhhhh maar dat is zo verrekte lastig he.... dromen zijn juist raar (althans als ik ooit weet wat ik gedroomd heb, was het altijd raarquote:Op zondag 18 juni 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo zinloos als je er goed over na gaat denken
Ik bedoel meer dat soort programma's.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja duhhhhhh maar dat is zo verrekte lastig he.... dromen zijn juist raar (althans als ik ooit weet wat ik gedroomd heb, was het altijd raar)
Wat lief. slik traan.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Vandaag is het Vaderdag, maak er een fijne, mooie, liefdevolle dag van en als 'pappa' er niet meer is.....dan heel veel sterkte en denk aan de mooie en fijne momenten die jullie samen gehad hebben.
(wilde ik toch ff kwijt)
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
Zo ik heb m'n bijdrage aan JAA weer geleverd en was zo stom om op iemand te reageren.... waarop er gelijk een paar onder stenen vandaan kwamen.... dat was het daar weer voor vandaag, heb het weer helemaal gehad
Ik lach door mijn tranen heen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
Zo ik heb m'n bijdrage aan JAA weer geleverd en was zo stom om op iemand te reageren.... waarop er gelijk een paar onder stenen vandaan kwamen.... dat was het daar weer voor vandaag, heb het weer helemaal gehad
En ik ben al in jank modus...quote:Op zondag 18 juni 2023 11:03 schreef xsaskiax het volgende:
yesss gelukt om een afbeelding te plaatsen!!!!
kort en bondigquote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
Euhhh was nog even aan het lezen wat jullie allemaal hebben gepost
1
Jullie zijn toppers
Allemaal
@:Engine kom gewoon posten
Gewoon gezellig
2 ik vind Nyck de Vries een over het paard getild jochie
Sow
Hoi Puzzie.quote:
Dat komt ook omdat je niet geslapen hebt....... verdikkeme, ik wilde je niet laten janken.. sorry!!!quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Vandaag is het Vaderdag, maak er een fijne, mooie, liefdevolle dag van en als 'pappa' er niet meer is.....dan heel veel sterkte en denk aan de mooie en fijne momenten die jullie samen gehad hebben.
(wilde ik toch ff kwijt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |