niemand om wie je je druk hoeft te maken want de tt is bagger en onzin.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wie is Bart VriendsHet is verder schrijnend dat het alleen nog maar gaat over.....Maurits Hendriks, Edwin van der Sar, Hedwigus van der Madurodam, Midsiland, Maurits van Steijn en andere zij-projecten naast Jan Klaas van der Huntelaar, Danny Blind en van de Schreuders via de Heitinga's in de drup.
Uw voor jou. Hoe bevalt het leven als amoebe? Ik kan me daar niks bij voorstellen namelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
niemand om wie je je druk hoeft te maken want de tt is bagger en onzin.
Ook jouw post trouwens, 0 humor met die namen.
JALALALAJALALA AJAX MADURODAMquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wie is Bart VriendsHet is verder schrijnend dat het alleen nog maar gaat over.....Maurits Hendriks, Edwin van der Sar, Hedwigus van der Madurodam, Midsiland, Maurits van Steijn en andere zij-projecten naast Jan Klaas van der Huntelaar, Danny Blind en van de Schreuders via de Heitinga's in de drup.
dan zou het u zijn. En u moet je verdienen ouwe dibbesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uw voor jou. Hoe bevalt het leven als amoebe? Ik kan me daar niks bij voorstellen namelijk.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan zou het u zijn. En u moet je verdienen ouwe dibbes
Waarom zou die in hemelsnaam terug naar de Eredivisie gaan?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef TLC het volgende:
Toch doodzonde dat iemand als Ziyech nu ook in de woestijn gaat voetballen, ik had hem graag terug gezien in de eredivisie
ja daarmee gaat 020 wedstrijden winnen...quote:
Dat boeit me helemaal geen flikker.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja daarmee gaat 020 wedstrijden winnen...
is ze een flikker....vandaar dat je haar lekker vind zekerquote:
Wat is er met je klaasquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is ze een flikker....vandaar dat je haar lekker vind zeker
kampioenen topicquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is er met je klaas
Ik ga wel weer naar ons clubtopic.
Wel eens dat is veel te vroeg voor hem maar dat is SA natuurlijk ook sportief gezien dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waarom zou die in hemelsnaam terug naar de Eredivisie gaan?
Hij wilde eerder dit jaar al naar PSG gaan. Dat SA nu zijn volgende stap is, insinueert alleen maar meer dat hij nog even wil cashen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens dat is veel te vroeg voor hem maar dat is SA natuurlijk ook sportief gezien dan.
Het enige wat je van Ronaldo nog langs ziet komen is als hij een woede-uitval heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij wilde eerder dit jaar al naar PSG gaan. Dat SA nu zijn volgende stap is, insinueert alleen maar meer dat hij nog even wil cashen.
Ik begrijp dat hij bij de club van Ronaldo wil spelen? Balletjes neerleggen op de stropdas van Ronaldo is ook wel interessant.
Die woede uitbarstingen krijgt die ook bij Ajax komend seizoen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het enige wat je van Ronaldo nog langs ziet komen is als hij een woede-uitval heeft.
Het blijft wel een lekkere voetballer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die woede uitbarstingen krijgt die ook bij Ajax komend seizoen.
Dus dan liever die van Ronaldo.
Chelsea heeft zijn moraal wel echt gesloopt. Binnenkort Bale2.0quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het blijft wel een lekkere voetballer.
[ twitter ]
En golfen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chelsea heeft zijn moraal wel echt gesloopt. Binnenkort Bale2.0
Marokko, feestjes in Rusland, clubvoetbal
In die volgorde.
Ik verwijt hem verder ook niks, voor 30 miljoen op 2e divisie niveau spelen is best leuk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij wilde eerder dit jaar al naar PSG gaan. Dat SA nu zijn volgende stap is, insinueert alleen maar meer dat hij nog even wil cashen.
Ik begrijp dat hij bij de club van Ronaldo wil spelen? Balletjes neerleggen op de stropdas van Ronaldo is ook wel interessant.
Ja dit ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef TLC het volgende:
Toch doodzonde dat iemand als Ziyech nu ook in de woestijn gaat voetballen, ik had hem graag terug gezien in de eredivisie
Damian van der Vaart, de zoon van oud-Ajacied Rafael van der Vaart , speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk in de jeugdopleiding van de Amsterdamse club, zo meldt De Telegraaf zaterdagavond. De zeventienjarige middenvelder van het Deense Esbjerg heeft een mondelinge overeenkomst bereikt met Ajax .quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:50 schreef TLC het volgende:
Zoonlief VDV gaat ook voor Ajax voetballen las ik
Keihard. Echt karaktermoord op hem gepleegd. Hij had van mij geen hoofdtrainer hoeven worden, maar hem zo behandelen als de afgelopen maanden verdient hij niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:15 schreef Malavita het volgende:
Van te voren geen goede afspraken gemaakt dus. Vd sar heeft hem laten vallen.
Wat moet je er mee dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Keihard. Echt karaktermoord op hem gepleegd. Hij had van mij geen hoofdtrainer hoeven worden, maar hem zo behandelen als de afgelopen maanden verdient hij niet.
Ach joh, alsof jij weet wat er achter de schermen is gebeurd. Vermoeiende act..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel fukking schandalig dit
echt elke ajaxcied is de arena uitgejaagd op technische gebied en dan die fukking maduro binnenhalen alsof hij de nieuwe goeroe is van 020 hahahaha![]()
020 maakt zichzelf helemaal kapoet
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:06 schreef PicoMMP het volgende:
Een Bosnische Zweed kan alleen maar een succes worden.
Eerst even een seizoen verrot fluiten en dan gaat die het pas zien.quote:
En anders kan hij altijd nog naar Wolverhampton.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Eerst even een seizoen verrot fluiten en dan gaat die het pas zien.
Die kan je tegenwoordig voor veel meer uitknijpen dan slechts een paar ton.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En anders kan hij altijd nog naar Wolverhampton.
Je weet dat je echt doodsbang klinkt, maar goed om te zien dat in 010 ze nu ook inzien dat ze een jaartje geluk hebben gehad en de harde realiteit nu weer toeslaat.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel fukking schandalig dit
echt elke ajaxcied is de arena uitgejaagd op technische gebied en dan die fukking maduro binnenhalen alsof hij de nieuwe goeroe is van 020 hahahaha![]()
020 maakt zichzelf helemaal kapoet
https://www.ad.nl/nederla(...)-ontbonden~a182e1cd/quote:John Heitinga en Ajax definitief uit elkaar: contract van clubicoon ontbonden
Clubicoon John Heitinga vertrekt definitief bij Ajax. Twee weken nadat hij van de clubleiding te horen kreeg volgend seizoen niet langer als hoofdtrainer voor de groep te staan, is besloten definitief uit elkaar te gaan. Er is overeenstemming bereikt over het ontbinden van het contract, dat nog liep tot medio 2025.
Sjonnie is gewoon viesmadquote:Op zondag 18 juni 2023 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-ontbonden~a182e1cd/
Gelijk heeft hij, lekker ergens anders proberen als coach. Zonder debiele druk erop.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je weet dat je echt doodsbang klinkt, maar goed om te zien dat in 010 ze nu ook inzien dat ze een jaartje geluk hebben gehad en de harde realiteit nu weer toeslaat.
Eens. Bovendien: Ze hebben vorig jaar echt precies het omgekeerde van moneyball gedaan, dus dit jaar even met iets meer verstand en wellicht nog wat groters als er geld binnenkomt van Kudus, Alvarez en evt Timberquote:Op zondag 18 juni 2023 21:56 schreef Simmertje het volgende:
Moneyball systeem, wat een gok. Maar I love it.
Ik begin langzaamaan wel enthousiast te worden. Op reddit lijken de AS Roma fans iig flink te balen, hij had de opvolger van Matic moeten worden. Maar AS Roma heeft voor 30 juni veel geld nodig voor het FFP en aangezien Benjamin geen basisspeler is mag hij vertrekken voor centen. Mourihno zelf is ook wel fan van hem.quote:
Dit is wel een goede aankoop hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan wel enthousiast te worden. Op reddit lijken de AS Roma fans iig flink te balen, hij had de opvolger van Matic moeten worden. Maar AS Roma heeft voor 30 juni veel geld nodig voor het FFP en aangezien Benjamin geen basisspeler is mag hij vertrekken voor centen. Mourihno zelf is ook wel fan van hem.
https://romapress.net/mou(...)er-of-romas-project/
https://sweden.postsen.co(...)e-is-my-warrior.html
Ja talenten onder Mourinho kopen is altijd een goed idee, die geeft zelfs Kevin de Bruyne geen kansquote:Op maandag 19 juni 2023 08:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan wel enthousiast te worden. Op reddit lijken de AS Roma fans iig flink te balen, hij had de opvolger van Matic moeten worden. Maar AS Roma heeft voor 30 juni veel geld nodig voor het FFP en aangezien Benjamin geen basisspeler is mag hij vertrekken voor centen. Mourihno zelf is ook wel fan van hem.
https://romapress.net/mou(...)er-of-romas-project/
https://sweden.postsen.co(...)e-is-my-warrior.html
Triest, achteraf teveel risico genomen.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bergkamp slaagde niet bij Inter.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
Een afdankertje die niet eens weet te slagen bij Roma, ik weet niet of dit het niveau is dat Ajax moet nastreven.
Je hebt duidelijk geen kennis van zaken.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
Een afdankertje die niet eens weet te slagen bij Roma, ik weet niet of dit het niveau is dat Ajax moet nastreven.
jij hebt hem uitgebreid gescout? Geef het iig een kans zou ik zeggen. Er zijn berichten hierboven die wat hoopvoller zijn iigquote:Op maandag 19 juni 2023 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
Dit klopt ook wel.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen kennis van zaken.
Zo ziet niet slagen voor Bergkamp eruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan het zien, komt niet van het lijstje van de trainer en Mike wist nergens van dus dat is al 2 keer plus.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou zegt Mourinho nogal veel dus dat kun je met een korreltje zout nemen. Ben benieuwd zal de nieuwe 6 worden denk ik zo want Alvarez naar Dortmund is zo goed als rond
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo ziet niet slagen voor Bergkamp eruitZijn ook niet mijn woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Zucht. Snuif nog een botje weg.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo ziet niet slagen voor Bergkamp eruitBlijft toch 1 van de mooiste spitsen 🤤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Toulouse was toch de nieuwe 6?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou zegt Mourinho nogal veel dus dat kun je met een korreltje zout nemen. Ben benieuwd zal de nieuwe 6 worden denk ik zo want Alvarez naar Dortmund is zo goed als rond
Die jongen is 20...quote:Op maandag 19 juni 2023 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
Snuf en snuitje. U voor jou.quote:
Wat ik lees moet je dat niet willen, kost je miljoenen aan smeergeld aan de familie.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Guler komt sta ik daar wel van te kijken maar gok dat die liever CL speelt.
Niet mijn geldquote:Op maandag 19 juni 2023 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik lees moet je dat niet willen, kost je miljoenen aan smeergeld aan de familie.
prima reactie, niet zuur iigquote:Heitinga heeft inmiddels een eerste reactie gegeven op zijn vertrek bij Ajax. "Dank voor jullie jarenlange support, Ajacieden!", begint de vertrokken coach zijn tweet van maandag. "Met in het bijzonder het laatste half jaar. Ik vertrek met gemengde gevoelens, maar wel met het streven om terug te keren. Ik wens alle Ajacieden een fantastisch seizoen en weet: eens een Ajacied, altijd een Ajacied."
8 toch? Speelde daar naast Spierings, die het vuile werk opknapte.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die van Toulouse was toch de nieuwe 6?
Dat zou nog eens een meevaller zijnquote:Steven Bergwijn kan deze zomer een lucratieve overstap maken richting Saudi-Arabië, zo weet journalist Mounir Boualin van FC Update maandag te melden. Naar verluidt zijn er diverse clubs die reeds geïnformeerd hebben naar de vleugelaanvaller van Ajax, die in Amsterdam beschikt over een doorlopend contract tot medio 2027. Een officieel bod is nog niet binnengekomen in de Johan Cruijff ArenA, maar dat kan snel veranderen.
Bergwijn heeft net zijn eerste seizoen bij Ajax achter de rug, nadat de buitenspeler vorig jaar voor een recordbedrag van iets meer dan dertig miljoen euro werd binnengehaald. De international van Oranje kende een behoorlijk goede start bij Ajax, maar kwakkelde gaandeweg het seizoen steeds meer met zijn vorm. Het is overigens niet bekend of Bergwijn openstaat voor een lucratieve transfer richting de Saudische competitie.
Saudi-Arabië wil dolgraag het WK in 2030 organiseren en in dat kader wordt er steeds vaker aan grote namen getrokken. Cristiano Ronaldo koos in januari voor Al-Nassr en inmiddels hebben ook Karim Benzema en N'Golo Kanté de weg richting het Midden-Oosten gevonden. Daarnaast is de bij Chelsea overbodig geraakte Hakim Ziyech hard op weg om een contract te ondertekenen bij Al-Nassr.
Zou het prima vindenquote:
Even freaking serieusquote:
Dat gunnen we je.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even freaking serieus
Is het EtH niet die het gefaal opvangt door 100 miljoen miljard neer te leggen voor een rollende lijmsnuiver, dan zijn het wel een stel zandnomaden die een olietankertje opsturen voor een afgedankte papzak?
Ik word hier een beetje ongelukkig van
jellyyyyquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even freaking serieus
Is het EtH niet die het gefaal opvangt door 100 miljoen miljard neer te leggen voor een rollende lijmsnuiver, dan zijn het wel een stel zandnomaden die een olietankertje opsturen voor een afgedankte papzak?
Ik word hier een beetje ongelukkig van
Ja dit ga je niet tegenhouden denk. Bod wellicht naar de 40-45 (010 humor...) en die is dan wel weg. Kan die daar banken.quote:
50 lijkt me wel haalbaar, maar hoe kom je dan aan 100?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:18 schreef manny het volgende:
Dan gaan we toch over de 100 mio aan inkomsten heen als Timber al 40+ gaat opleveren.
Hij heeft het over alle transfers deze zomer. Als je er ook even vanuit gaat Alvarez en Kudus zullen vertrekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
50 lijkt me wel haalbaar, maar hoe kom je dan aan 100?
Dan moet je daar wel bovenuit komen lijkt me, alleen met Alvarez en Timber zou je de 90 al aan moeten tikken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij heeft het over alle transfers deze zomer. Als je er ook even vanuit gaat Alvarez en Kudus zullen vertrekken.
Alle verstandige keuzes worden juist niet gemaakt dus we kunnen wel concluderen dat hij niet komt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:24 schreef freaky40 het volgende:
Slimmer is om eerst een tussenstap te maken bij ons.
Ondanks een matig seizoen blijft de Ajax-bonus wel leverenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel bovenuit komen lijkt me, alleen met Alvarez en Timber zou je de 90 al aan moeten tikken.
Was gisteren ook beslissend in hun interland dus neem aan niet haalbaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alle verstandige keuzes worden juist niet gemaakt dus we kunnen wel concluderen dat hij niet komt.
Hopelijk kan de nieuwe Bassey er van gekocht worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Feyenoorders keihard aan het janken. Heerlijk, hebben we daar de komende tijd geen last meer van hier.
Je vraagt nu wel veel van ze.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Feyenoorders keihard aan het janken. Heerlijk, hebben we daar de komende tijd geen last meer van hier.
Dat is ook de enige die qua waarde wel gezakt is verwacht ik, al kan het verlies op hem ook wel mee gaan vallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopelijk kan de nieuwe Bassey er van gekocht worden.
Hebben we nog wat te lachen
Vervelend inderdaad, de enige verdediger die er daar wél iets van kan weg.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Zouden er nog clubs voor dat bedrag in Bergwijn trappenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die qua waarde wel gezakt is verwacht ik, al kan het verlies op hem ook wel mee gaan vallen.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zouden er nog clubs voor dat bedrag in Bergwijn trappen
De Arabieren wel. Die kopen alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zouden er nog clubs voor dat bedrag in Bergwijn trappen
Dan moet je wel echt hopen op de zandbak ja. Geen normaal denkende club gaat voor de derde keer 30 miljoen voor hem neerleggen.quote:
Ik denk dat jij dat wat onderschat maar we gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt hopen op de zandbak ja. Geen normaal denkende club gaat voor de derde keer 30 miljoen voor hem neerleggen.
Alle goden wat een goal zeg.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was gisteren ook beslissend in hun interland dus neem aan niet haalbaar.
Kudus weg zou ik niet rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Bergwijn weg
Alvarez weg
Timber weg
Who's next, Kudus?
Ik weet niet niet wie daar rcv staat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:40 schreef Houniet het volgende:
Timber gaat toch niet in de basis komen bij Arsenal laten we eerlijk zijn.
Is ook zo. Misschien is het ook goed (voor Steijn) om aan een heel nieuw team te kunnen gaan bouwen. Maar dan moeten ze hem ook de kans gunnen en de verwachtingen bijstellen dat dit jaar kampioen worden niet per se een must is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:53 schreef KingRoland het volgende:
Ja want met dit team hebben we een fantastisch seizoen beleefd, wat een gemis!
Ben jij al een keer in het midden-oosten geweest?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we Daramy ook niet meesturen naar woestijn?
Met vele vertrekkers wordt het wel weer een opbouwklus. En dan mag er al veel spelers van huidige elftal vervangen worden. Pittige opgave voor Steijn en Mislintat
Nee, ik zie geen reden om daarheen te gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij al een keer in het midden-oosten geweest?
#dtv
Ik denk dat Ajax voor 50 miljoen wel overstag gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:00 schreef 297534 het volgende:
Bayern is ook geïnteresseerd in Timber. Dus misschien wordt het wel wat meer nog dan 35 miljoen.
Het zou kunnen dat ze naar 3 man willen centraal achterin, rechts van het midden kan hij wel goed spelen, maar verder jammer dat het Arsenal is, niks tegen de club zelf maar dat zijn wel de krenten van de PL, je kan beter interesse van Chelsea of Man City hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Saliba, die is wel goed, maar ook niet altijd fit.
Oplichtenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
Timber is echt geen 35 miljoen waardhooguit 10 miljoen lmao
maar ja Antony ook geen 100 miljoen dus wat dat betreft is ajax een goeie in het oplichten van de buitenlandse clubs
Ja zeker. Voor Timber zelf lijkt het me wel weer beter om naar Arsenal te gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze naar 3 man willen centraal achterin, rechts van het midden kan hij wel goed spelen, maar verder jammer dat het Arsenal is, niks tegen de club zelf maar dat zijn wel de krenten van de PL, je kan beter interesse van Chelsea of Man City hebben.
Alvarez en Kudus gaan ook vertrekken toch, of zie ik iets over het hoofd ?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
50 lijkt me wel haalbaar, maar hoe kom je dan aan 100?
Alvarez komt echt nooit aan spelen toe daar in Dortmundquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:15 schreef manny het volgende:
[..]
Alvarez en Kudus gaan ook vertrekken toch, of zie ik iets over het hoofd ?
Hun probleem, niet die van ons.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Alvarez komt echt nooit aan spelen toe daar in Dortmundzeker niet als ze ook hun pijlen op Gundogan hebben gericht
dat is waarquote:
St Etienne zit al 40 jaar in een dipje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat is waarhoe erg dat ook klinkt
en er is altijd wel iets beters dan Alvarez lijkt me, een die wat minder kaarten pakt ook misschien
moet ook nog maar afwachten of die Branco van den Boomen echt wat is op het middenveld, want ja een willekeurig gewonnen beker en rechterrijtje ligue 1 hmmm, ook heel wat ligue 2 voetbal met Toulouse die zijn eigenlijk pas weer terug op hoogste niveau, hebben zo'n zelfde dipje gehad waar Bordeaux, St Etienne nu inzitten, en wat Nantes ook heeft gehad
nu iets erger lijkt me, want voor hun degradatie waren ze best een stabiele ligue 1 clubquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
St Etienne zit al 40 jaar in een dipje.
Voor de succesvolste Franse club is dat een mega dip.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nu iets erger lijkt me, want voor hun degradatie waren ze best een stabiele ligue 1 club
Zou jammer voor hem zijn, maar het gaat ons denk ik om de centen. Hij is klaar met Ajax, is op wonderbaarlijke wijze een dragende, belangrijke, speler geworden en nu graag geld.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Alvarez komt echt nooit aan spelen toe daar in Dortmundzeker niet als ze ook hun pijlen op Gundogan hebben gericht
Dit idd. Denk ook de reden van de vele kaarten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef manny het volgende:
[..]
Zou jammer voor hem zijn, maar het gaat ons denk ik om de centen. Hij is klaar met Ajax, is op wonderbaarlijke wijze een dragende, belangrijke, speler geworden en nu graag geld.
Niet happen, alleen al zijn gebruikersnaam (..)quote:
Zijn ook echt dezelfde soort spelers he pannenkoek.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Die komt echt wel aan spelen toe hoor, maar voor de hoofdprijs is het jammer dat hij al akkoord is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef manny het volgende:
[..]
Zou jammer voor hem zijn, maar het gaat ons denk ik om de centen. Hij is klaar met Ajax, is op wonderbaarlijke wijze een dragende, belangrijke, speler geworden en nu graag geld.
Timber is wel degelijk een talent, maar dan wel als hij iemand naast zich heeft die hem aanstuurt. In een leidende rol gaat hij het niet redden denk ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat Timber in de belangstelling zou staan van o.a. Bayern München. Als dat klopt zou ik het niet erg begrijpen, er is niks bijzonders aan deze speler. Zijn broer ook niet overigens.
Blijkbaar wel beter of minder slecht, anders wordt je geen 3e afgelopen seizoen.quote:
Kan je ook niks aan doen dat je er niet zoveel van begrijpt, Timber is echt wel een goeie moderne centrale verdediger, minpuntje vind ik wel zijn koppen maar aan de bal is dan weer heel goed, in het vooruit verdedigen ook, heeft snelheid dus kan met ruimte in z'n rug spelen, daar doet zo'n minder jaar helemaal niets aan af.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat Timber in de belangstelling zou staan van o.a. Bayern München. Als dat klopt zou ik het niet erg begrijpen, er is niks bijzonders aan deze speler. Zijn broer ook niet overigens.
Afgelopen seizoen is voorbij.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Blijkbaar wel beter of minder slecht, anders wordt je geen 3e afgelopen seizoen.
Oke, dus hij had een tussenjaar. Hopelijk had zijn broer ook een tussenjaar. Dat we daar 8 miljoen voor hebben afgetikt hoop ik nog een keer te begrijpen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen dat je er niet zoveel van begrijpt, Timber is echt wel een goeie moderne centrale verdediger, minpuntje vind ik wel zijn koppen maar aan de bal is dan weer heel goed, in het vooruit verdedigen ook, heeft snelheid dus kan met ruimte in z'n rug spelen, daar doet zo'n minder jaar helemaal niets aan af.
Heel Ajax had een tussenjaar, zo'n Martinez was blijkbaar heel belangrijk en Timber nog niet klaar om de verdediging te leiden al had dat ook wel te maken met het gebrek aan kwaliteit om hem heen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oke, dus hij had een tussenjaar. Hopelijk had zijn broer ook een tussenjaar. Dat we daar 8 miljoen voor hebben afgetikt hoop ik nog een keer te begrijpen.
Een godsgeschenk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
Weet niet wat ik van een eventueel vertrek van Bergwijn moet vinden, het zit er wel in namelijk
Dat denk ik ook maar van zo'n speler verwacht je toch wel dat hij zichzelf wat meer opricht en zelfs het team op sleeptouw neemt op eredivisie niveau, dat hebben we wel veel te weinig gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
Weet niet wat ik van een eventueel vertrek van Bergwijn moet vinden, het zit er wel in namelijk
Het was ook gewoon een klote seizoen. Hij verdient gewoon wel nog een kansquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar van zo'n speler verwacht je toch wel dat hij zichzelf wat meer opricht en zelfs het team op sleeptouw neemt op eredivisie niveau, dat hebben we wel veel te weinig gezien.
Verkeerd, dacht dat het over Timber ging.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een klote seizoen. Hij verdient gewoon wel nog een kans
Zou hij eigenlijk niet gewoon als verdedigende middenvelder moeten spelen bedacht ik me net. Daar komt zijn minpunt qua koppen veel minder tot uiting, en hij heeft wel de rest van de kwaliteiten aan de bal.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen dat je er niet zoveel van begrijpt, Timber is echt wel een goeie moderne centrale verdediger, minpuntje vind ik wel zijn koppen maar aan de bal is dan weer heel goed, in het vooruit verdedigen ook, heeft snelheid dus kan met ruimte in z'n rug spelen, daar doet zo'n minder jaar helemaal niets aan af.
Zeker wel, het is van belang dat Ajax-spelers het goed doen in het buitenland, anders moet je straks verkopen voor Feyenoord-bedragen.quote:
Hij maakte vorig seizoen deel uit van een verdediging die slechts 19 goals tegen kreeg, even ter vergelijking de bejubelde verdediging van de huidige kampioen heeft er toch 30 moeten incasseren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou hij eigenlijk niet gewoon als verdedigende middenvelder moeten spelen bedacht ik me net. Daar komt zijn minpunt qua koppen veel minder tot uiting, en hij heeft wel de rest van de kwaliteiten aan de bal.
Heb juist het idee dat er vaak niet echt een gedachte zit achter zijn indribbelen, beetje blind. Zal ongetwijfeld ook met afspeelmogelijkheden te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou hij eigenlijk niet gewoon als verdedigende middenvelder moeten spelen bedacht ik me net. Daar komt zijn minpunt qua koppen veel minder tot uiting, en hij heeft wel de rest van de kwaliteiten aan de bal.
das ook weer waarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker wel, het is van belang dat Ajax-spelers het goed doen in het buitenland, anders moet je straks verkopen voor Feyenoord-bedragen.
Na eerst 100 miljoen aan geflopte spelers te hebben gehaald ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
ah joh, bassey naar engeland en bergwijn naar de zandbank en een deel is weer terug. Ook dat is weer knap.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Na eerst 100 miljoen aan geflopte spelers te hebben gehaald ja.
Dat zal allemaal wel weer reuze meevallen, financieel dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Feit is dat Ajax zelfs de rotzooi nog voor meer verkoopt dan de uitblinkers van Feyenoord. Dus dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Gaan ze die voor 70 miljoen verkopen ja?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Bergwijn die bijna het dubbele oplevert ten opzichte van de beste speler van Feyenoord.
Hardop gelachen.
Zijn er hier mensen die anders beweren?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Ik zou het sportieve denk ik wel net wat belangrijker vinden dan het geld op de bankrekening, maar soit.
25 miljoen...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze die voor 70 miljoen verkopen ja?
Ja het enige waar mensen over pochen is voor hoeveel geld spelers worden verkocht lijkt het.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die anders beweren?
En dat zeg je als Feyenoorder in het Ajax topic, ze winnen ook een keer wat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Ik zou het sportieve denk ik wel net wat belangrijker vinden dan het geld op de bankrekening, maar soit.
Nouja, veel plezier met Branco van den Boomen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat zeg je als Feyenoorder in het Ajax topic, ze winnen ook een keer wat.
Als Feyenoord supporter zou je toch moeten beseffen hoe belangrijk inkomsten zijn? Of ben je de dieptrieste situatie van Feyenoord zo'n 10 jaar geleden vergeten door het drugsgebruik?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Want bij jullie is het een sterrenensemble natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, veel plezier met Branco van den Boomen zou ik zeggen.
Nouja uiteindelijk kan je ook gewoon kampioen worden door in miljoenen uitgedrukt slechts één Bergwijn te investeren in je selectie, zo blijkt. Honderden miljoenen ten spijt, je speelt gewoon in de eredivisie dus linksom of rechtsom vis je toch aardig in hetzelfde vijvertje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Feyenoord supporter zou je toch moeten beseffen hoe belangrijk inkomsten zijn? Of ben je de dieptrieste situatie van Feyenoord zo'n 10 jaar geleden vergeten door het drugsgebruik?
Maar uiteindelijk wordt je wat vaker kampioen als je wat meer te besteden hebt, mits goed uitgegeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja uiteindelijk kan je ook gewoon kampioen worden door in miljoenen uitgedrukt slechts één Bergwijn te investeren in je selectie, zo blijkt. Honderden miljoenen ten spijt, je speelt gewoon in de eredivisie dus linksom of rechtsom vis je toch aardig in hetzelfde vijvertje.
Zeker als de twee topclubs het een keer laten afweten idd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja uiteindelijk kan je ook gewoon kampioen worden door in miljoenen uitgedrukt slechts één Bergwijn te investeren in je selectie, zo blijkt. Honderden miljoenen ten spijt, je speelt gewoon in de eredivisie dus linksom of rechtsom vis je toch aardig in hetzelfde vijvertje.
Ik ga deze even opslaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, veel plezier met Branco van den Boomen zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze die voor 70 miljoen verkopen ja?
Bij Bayern hebben ze ook spelers nodig voor de beker tegen pakweg de Hansa Rostocks en Sandhausens van deze wereld .quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
In vergelijking tot de middenvelders en aanvallers slagen er in Engeland wel vaak verdedigers die bij Ajax hebben gevoetbald. Als Veltman het al behoorlijk doet bij een goeddraaiend Brighton als rechterverdediger in een drie- of viermansverdediging dan zie ik Timber ook wel slagen. Zo goed als Saliba is hij (nog) niet, maar voor White doet hij denk ik niet onder. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Arsenal zou een mooie club zijn voor Timber
En dit is dan het slimme deel van de 'fans', de rest is hier al niet toe in staatquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Wel hinderlijk om steeds Feyenoorders te zien posten in het Ajax topic met maar 1 doel: provoceren
Zijn stiekem allemaal ras-Ajacieden, snap dat wel….quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Wel hinderlijk om steeds Feyenoorders te zien posten in het Ajax topic met maar 1 doel: provoceren
Ah joh, daar gaan we ons toch niet druk om maken. Als je club heeft bewezen een jaartje de beste te zijn geweest mag je dat best even doen. Voorlopig kunnen wij dit nog makkelijk weglachen, omdat Ajax duidelijk de laatste zoveel jaar van een heel ander kaliber is geweest dan Feyenoord. Maar deze trieste bende moet ook weer niet al te lang gaan duren, want dan kan het provoceren op den duur nog pijn gaan doen, zoals zij die pijn al jaren lang voelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik doe alleen maar zinnige postings hier, vriendelijke vriend. Verder nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Als jij nou eens een zinnige post zou doen he. Zou het niveau zelfs mét Feyenoorders omhoog trekken.
Mwah. Bij jullie worden alle transfersommen lager, bij ons steeds hoger. Had je kampioen geworden en het Europees aardig gedaan dan had ‘ie je 20 meer opgeleverd. Zo’n alvarez is belachelijk overpriced, maar was vorig jaar ook de helft duurder. Ik zie mooie ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Zie hem eigenlijk nog best de Promes-route bewandelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog geld verdienen op Bergwijn is het allerbeste wat je kan overkomen. Totaal geen spelplezier.
Fixed.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Feyenoord supporter zou je toch moeten beseffen hoe belangrijk inkomsten zijn? Of ben je de dieptrieste situatie van Feyenoord zo'n 102 jaar geleden vergeten door het drugsgebruik?
Echt heel goed is wellicht ook wel weer enigszins vertekend.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:37 schreef Elan het volgende:
Bergwijn begon vorig seizoen echt heel goed.
Bijzonder dat hij vervolgens zo hard door de mand is gevallen.
Tegelijkertijd ook meer verdiend dus dat zegt allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fixed.
Tegelijkertijd heeft Ajax afgelopen jaar meer uitgegeven dan Feyenoord het afgelopen decennium, dus ach…
Je snapt dat Ajax bakken met het geld heeft verdiend de afgelopen 10 jaar? Dan kun je ook meer uitgeven. De club Feyenoord was bijna failliet. Dus absoluut niet te vergelijken met elkaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fixed.
Tegelijkertijd heeft Ajax afgelopen jaar meer uitgegeven dan Feyenoord het afgelopen decennium, dus ach…
Dat klopt. Is ook totaal niet vergelijkbaar. Zeg alleen dat geld ook niet alles zegt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je snapt dat Ajax bakken met het geld heeft verdiend de afgelopen 10 jaar? Dan kun je ook meer uitgeven. De club Feyenoord was bijna failliet. Dus absoluut niet te vergelijken met elkaar.
je mag niet te veel uitgeven, anders krijg je gezeik met de UEFA qua financial fair play regelsquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je snapt dat Ajax bakken met het geld heeft verdiend de afgelopen 10 jaar? Dan kun je ook meer uitgeven. De club Feyenoord was bijna failliet. Dus absoluut niet te vergelijken met elkaar.
Nee, dat was afgelopen seizoen wel duidelijk. Feyenoord heeft het als organisatie gewoon erg goed gedaan. Of er nou veel of weinig budget is maakt geen reet uit. Welke club verkoopt meer? Maakt ook geen reet uit. Allemaal zinloze discussies in mijn ogen. Gaat om het groepsproces en al deze randzaken er om heen. En ja, soms ook de VARquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat klopt. Is ook totaal niet vergelijkbaar. Zeg alleen dat geld ook niet alles zegt.
Das wel een talentjequote:Op woensdag 21 juni 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Guler zou bijna binnen zijn volgens diverse bronnen.
Dit zou echt zo fantastisch zijn. Ongelooflijk knap dat zo'n jongen een stap maakt naar een middelmatige Europese club zoals Ajax in plaats van direct te kiezen voor het grote geld en een plaats op de bank.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Die paar vage Turkse bronnen? Geloof er niets van, zeker niet gezien het feit dat een aantal Europese topclubs hem ook willen hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Turkse media zijn doorgaans net zo betrouwbaar als de verjaardagswensen van Henk Krol.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die paar vage Turkse bronnen? Geloof er niets van, zeker niet gezien het feit dat een aantal Europese topclubs hem ook willen hebben.
Feijenoord heeft lucky jaar gehad na 50 jaar misbeleid.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, dat was afgelopen seizoen wel duidelijk. Feyenoord heeft het als organisatie gewoon erg goed gedaan. Of er nou veel of weinig budget is maakt geen reet uit. Welke club verkoopt meer? Maakt ook geen reet uit. Allemaal zinloze discussies in mijn ogen. Gaat om het groepsproces en al deze randzaken er om heen. En ja, soms ook de VAR.
hoe danquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Arsenal zou een mooie club zijn voor Timber
Of het lucky was zullen we komend weles effe zienquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feijenoord heeft lucky jaar gehad na 50 jaar misbeleid.
Maximaal 3de in de Eredivisie en kansloos laatste in CL poule. Mark my words.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of het lucky was zullen we komend weles effe zien
Zo werkt dat inderdaad. Mike Verweij zuigt een transfergerucht uit zijn duim, dat lezen ze in Londen en dan denken ze daar: het staat al op Twitter, laten we het dan maar doen..quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
de 020 media verspreiden zoveel mogelijk bullshit in de hoop dat 020 weer een speler kan verkopen
Ik snap ook niet waar dat optimisme vandaan komt. Feyenoord heeft al 60 jaar geen titel meer geprolongeerd. De laatste twee keer eindigen ze het jaar na het kampioenschap als 3e en 4e op respectievelijk 20 en 17 punten van de nummer één.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maximaal 3de in de Eredivisie en kansloos laatste in CL poule. Mark my words.
Deze man..quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe dan
wat heeft die timber dan laten zien
speelde een totaal onzichtbaar seizoen
op grond waarvan
de 020 media verspreiden zoveel mogelijk bullshit in de hoop dat 020 weer een speler kan verkopen
Mwah, het gaat sinds Arend Martijn eigenlijk al voortvarend en die blijft. Vorige zomer moest er een speler of 15 ingepast worden dus afgelopen seizoen was eigenlijk het tussenjaar. Er is geld te besteden, de concurrentie moet nu pas een volledige renovatie ondergaan. Ik snap het voorzichtige optimisme wel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat optimisme vandaan komt. Feyenoord heeft al 60 jaar geen titel meer geprolongeerd. De laatste twee keer eindigen ze het jaar na het kampioenschap als 3e en 4e op respectievelijk 20 en 17 punten van de nummer één.
Ligt er ook volledig aan wat er nog gaat vertrekken bij Feyenoord. Verlies je naast Kokcu ook nog Gimenez dan lever je ook enorm veel in vergeleken met vorig jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het gaat sinds Arend Martijn eigenlijk al voortvarend en die blijft. Vorige zomer moest er een speler of 15 ingepast worden dus afgelopen seizoen was eigenlijk het tussenjaar. Er is geld te besteden, de concurrentie moet nu pas een volledige renovatie ondergaan. Ik snap het voorzichtige optimisme wel eigenlijk.
Sowieso nutteloos om naar hun te kijken als het om de competitie gaat, 85 punten scoren doe je niet alleen tegen hun, vorig seizoen lag hun ondergrens hoog, de bovengrens is niet zo bijzonder maar daar kan je wel kampioen mee worden als de anderen niet doen wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ligt er ook volledig aan wat er nog gaat vertrekken bij Feyenoord. Verlies je naast Kokcu ook nog Gimenez dan lever je ook enorm veel in vergeleken met vorig jaar.
Klaas is #viesmadquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe dan
op grond waarvan
Daarnaast vond ik Feyenoord vorig seizoen vooral excelleren in fitheid en niet zo zeer voetballend gezien. Hoe vaak Ajax wel niet wegzakte in de tweede helft vorig jaar was echt schrijnend.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso nutteloos om naar hun te kijken als het om de competitie gaat, 85 punten scoren doe je niet alleen tegen hun, vorig seizoen lag hun ondergrens hoog, de bovengrens is niet zo bijzonder maar daar kan je wel kampioen mee worden als de anderen niet doen wat ze moeten doen.
Die fitheid wordt ook allemaal overdreven, het gaat erom dat je weet waar je moet lopen, achter de feiten aan is altijd zwaarder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik Feyenoord vorig seizoen vooral excelleren in fitheid en niet zo zeer voetballend gezien. Hoe vaak Ajax wel niet wegzakte in de tweede helft vorig jaar was echt schrijnend.
Bij Ajax gingen er wel heel veel spelers met kramp neer, al was dat gek genoeg alleen bij een voorsprong.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die fitheid wordt ook allemaal overdreven, het gaat erom dat je weet waar je moet lopen, achter de feiten aan is altijd zwaarder.
Eens, maar het verschil vaak tussen de eerste en tweede helft vond ik enorm. Dat heeft ook met fitheid te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die fitheid wordt ook allemaal overdreven, het gaat erom dat je weet waar je moet lopen, achter de feiten aan is altijd zwaarder.
Lijkt me toch dat juist Schreuder die in Duitsland heeft gewerkt daar scherp op is.quote:
Bij Ajax was het een beetje kip zonder kop en misschien is er wel wat met de kantjes van afgelopen hoor, dat kan ik moeilijk beoordelen al wordt alles gemeten dus lijkt me toch onwaarschijnlijk maar neem Wieffer bij NL, die had ook z'n tong op z'n knieen na 45 minuten, tegen zoveel foute passing en balverlies valt niet te lopen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, maar het verschil vaak tussen de eerste en tweede helft vond ik enorm. Dat heeft ook met fitheid te maken.
Vond Feyenoord thuis, PSV bekerfinale en Twente uit wel tekenend. Allemaal wedstrijden waar we een prima eerste helft speelde om het vervolgens in de tweede helft helemaal weg te geven.
De ondergrens van Ajax daarentegenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso nutteloos om naar hun te kijken als het om de competitie gaat, 85 punten scoren doe je niet alleen tegen hun, vorig seizoen lag hun ondergrens hoog, de bovengrens is niet zo bijzonder maar daar kan je wel kampioen mee worden als de anderen niet doen wat ze moeten doen.
Die was drama, bovengrens ook trouwens al begonnen ze nog aardig maar over een seizoen gezien is die ondergrens belangrijk want anders verlies je punten tegen de Volendams etc.quote:
Je zou zeggen dat hij daar het een en ander heeft geleerd ja. Maar hij werkte wel onder Nagelsmann, dat is wel een echte laptoptrainer. Het is geen type Felix Magath die je in voorbereiding eerst 3 weken laat trainen zonder bal.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat juist Schreuder die in Duitsland heeft gewerkt daar scherp op is.
statistiek nummer 1quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat optimisme vandaan komt. Feyenoord heeft al 60 jaar geen titel meer geprolongeerd. De laatste twee keer eindigen ze het jaar na het kampioenschap als 3e en 4e op respectievelijk 20 en 17 punten van de nummer één.
Las toen dat er zelfs een record uit de jaren 60 gesneuveld was of geëvenaard.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was drama, bovengrens ook trouwens al begonnen ze nog aardig maar over een seizoen gezien is die ondergrens belangrijk want anders verlies je punten tegen de Volendams etc.
Dus als het gaat om voor hoeveel geld spelers worden verkocht, vindt men dat belangrijker dan sportief succes?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het enige waar mensen over pochen is voor hoeveel geld spelers worden verkocht lijkt het.
Dat er dan pure middelmaat voor wordt teruggehaald is blijkbaar niet zo van belang.
Dat lijkt wel een beetje de rode draad in dit topic ja. Maar wij verkopen lekker wel voor veel geld!11!quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus als het gaat om voor hoeveel geld spelers worden verkocht, vindt men dat belangrijker dan sportief succes?
Oke
Nee hoor, maar voor de continuïteit van de club is het wel enorm belangrijk dat je spelers voor veel geld kunt verkopen. Dat Ajax na zo'n dramatisch verlopen seizoen alsnog (zeer waarschijnlijk) voor zo'n 120-130 miljoen aan spelers gaat verkopen is wel een rustgevend gevoel. Dat wil niet zeggen dat er volgend seizoen gewoon weer prijzen moeten worden gepakt, mag niet te lang duren, dan wordt het namelijk wel problematisch.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje de rode draad in dit topic ja. Maar wij verkopen lekker wel voor veel geld!11!
Dat is meer een draadje van jou, "wij zijn ook een keer kampioen en hebben het dus uitgevonden en bij jullie draait het alleen maar om geld"quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje de rode draad in dit topic ja. Maar wij verkopen lekker wel voor veel geld!11!
Ah een jijbak. Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is meer een draadje van jou, "wij zijn ook een keer kampioen en hebben het dus uitgevonden en bij jullie draait het alleen maar om geld"
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah een jijbak. Gaat het wel goed met je?
Ja gaat prima, ga niet gebukt onder die dvd mentaliteit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah een jijbak. Gaat het wel goed met je?
rode draad in dit topic is vooral feyenoord supporters die het hier leuker vinden dan in hun eigen topic omdat ze ook weer eens wat gewonnen hebben. Vermoeiend welquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mic dropquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja gaat prima, ga niet gebukt onder die dvd mentaliteit.
Nouja het is ook gewoon heel grappig te aanschouwen hoe men van aanhaken bij de Europese (sub)top is gegaan naar Maurice Steijn en Branco van den Boomen. Dat moet ik eerlijk toegeven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
rode draad in dit topic is vooral feyenoord supporters die het hier leuker vinden dan in hun eigen topic omdat ze ook weer eens wat gewonnen hebben. Vermoeiend wel
Het resultaat van Maurice en Branco zijn nog niet bekend dus dit is een argument van helemaal niets.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is ook gewoon heel grappig te aanschouwen hoe men van aanhaken bij de Europese (sub)top is gegaan naar Maurice Steijn en Branco van den Boomen. Dat moet ik eerlijk toegeven.
Nee klopt, het resultaat van domme Sjon was ook niet bekend. Toch kon je het één en ander wel uittekenen van tevoren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het resultaat van Maurice en Branco zijn nog niet bekend dus dit is een argument van helemaal niets.
En toen Peter Bosz en ten Hag werden aangesteld. Hadden we toen verwacht dat we een finale EL en halve CL zouden halen? Laten we eerst maar even afwachten wat dit seizoen ons gaat brengen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt, het resultaat van domme Sjon was ook niet bekend. Toch kon je het één en ander wel uittekenen van tevoren.
Het ging hier jaren in dit topic alleen maar om geld en spelers verkopen en goed de kas wel niet gevuld wasquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is meer een draadje van jou, "wij zijn ook een keer kampioen en hebben het dus uitgevonden en bij jullie draait het alleen maar om geld"
Over Van den Boomen wil ik niet al te cynisch doen, maar wat betreft Steijn gewoon eens. Best hilarisch hoe mensen dat nu proberen te framen, en denken dat Maduro/Bakkati iets gaan uithalen. Ten Hag heeft toch wel bewezen dat het werk van een assistent feitelijk geen reet zegt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt, het resultaat van domme Sjon was ook niet bekend. Toch kon je het één en ander wel uittekenen van tevoren.
Als tussenpaus was het niet geheel onbegrijpelijk, ze moesten wat doen (al had ik hem nooit gekozen), zo'n van Nistelrooy bij PSV vind ik dan een grotere misser.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja bij dat type trainer waren de voortekenen wel wat beter geloof ik? Ik vind Steijn best een aimabele man hoor, maar heb hem nou nooit echt kunnen betrappen op iets echt zinnigs inhoudelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En toen Peter Bosz en ten Hag werden aangesteld. Hadden we toen verwacht dat we een finale EL en halve CL zouden halen? Laten we eerst maar even afwachten wat dit seizoen ons gaat brengen.
Bij psv zijn van bommel, gerets en van nistelrooy weggestuurdquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als tussenpaus was het niet geheel onbegrijpelijk, ze moesten wat doen (al had ik hem nooit gekozen), zo'n van Nistelrooy bij PSV vind ik dan een grotere misser.
Had jij wel gewild natuurlijk, we blijven geen cadeautjes geven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:35 schreef klaasweetalles het volgende:
heitinga had minimaal nog een seizoen verdient
Nee domme mongool dat eerste is geen statistiekquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
statistiek nummer 1
hoe langer iets uit blijft hoe groter de kans dat het een keer gaat gebeuren
Feyenoord heeft op alle fronten vorig seizoen laten zien dat het een topclub was
het scheelde 2 minuten of Feyenoord had de halve finale gehaald van de Europa L en ik weet zeker dat Feyenoord dan ook de finale had gehaald. Kan gebeuren.
De sterke van Feyenoord zal alleen maar groter worden. Kokcu of Gimenez weg? wij liggen er niet wakker van.
Onze scoutingsapparaat heeft 020 al overtroffen.
vraag>? heeft 020 nog wel een scoutngsapparaat over?
Dat zegt toch ook niet zoveel, als je bij zulke clubs werkt krijg je ook weinig aandacht, we gaan zien of hij het kan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja bij dat type trainer waren de voortekenen wel wat beter geloof ik? Ik vind Steijn best een aimabele man hoor, maar heb hem nou nooit echt kunnen betrappen op iets echt zinnigs inhoudelijk.
Ik sla Heitinga hoger aan dan Steijn puur op basis van zijn voetbalcarrière en wat hij van andere toptrainers mee heeft gekregen. Want hij heeft natuurlijk wel met allerlei toptrainers gewerkt in het verleden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had jij wel gewild natuurlijk, we blijven geen cadeautjes geven.
Ik denk dat er meer toptrainers zijn die dat zelf niet waren als speler dan andersom, uiteraard zijn er uitzonderingen zoals Ancelotti en er zullen er nog wel een paar zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik sla Heitinga hoger aan dan Steijn puur op basis van zijn voetbalcarrière en wat hij van andere toptrainers mee heeft gekregen. Want hij heeft natuurlijk wel met allerlei toptrainers gewerkt in het verleden.
Stein heeft nog nooit iets te maken gehad wat met top te maken had in heel zijn leven....
ja maar dat is ook helemaal niet zo vreemd. Hoeveel topvoetballers worden er tegenwoordig nog trainer. De meeste stoppen er na hun carriere mee omdat ze genoeg geld hebben. Die hebben gewoon geen ambitie meerquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer toptrainers zijn die dat zelf niet waren als speler dan andersom, uiteraard zijn er uitzonderingen zoals Ancelotti en er zullen er nog wel een paar zijn.
Veel voetballers zijn ook geen hele snuggere jongens. Als trainer moet je toch wel iets begrijpen van tactiek, piepels managen en zo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar dat is ook helemaal niet zo vreemd. Hoeveel topvoetballers worden er tegenwoordig nog trainer. De meeste stoppen er na hun carriere mee omdat ze genoeg geld hebben. Die hebben gewoon geen ambitie meer
de echte ambitie komt meestal van de mensen die niet onafhankelijk zijn en wat moeten presteren
dat zie je ook trouwens bij voetballers. De echte topvoetballers komen bij wijze van spreken allemaal van ghettoos en achterbuurten...die hebben gewoon meer de wil om te willen presteren voor iets
Ja Haaland heeft het heel zwaar gehad in de Noorse achterbuurten. Messi en Ronaldo hebben het verschrikkelijk gehad inderdaad daar stapelde ze nog net niet de lijken op aan straat.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar dat is ook helemaal niet zo vreemd. Hoeveel topvoetballers worden er tegenwoordig nog trainer. De meeste stoppen er na hun carriere mee omdat ze genoeg geld hebben. Die hebben gewoon geen ambitie meer
de echte ambitie komt meestal van de mensen die niet onafhankelijk zijn en wat moeten presteren
dat zie je ook trouwens bij voetballers. De echte topvoetballers komen bij wijze van spreken allemaal van ghettoos en achterbuurten...die hebben gewoon meer de wil om te willen presteren voor iets
glazen bol genotquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet Kevin de Bruyne als jeune-de-banlieue van het levensgevaarlijke Drongen niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja Haaland heeft het heel zwaar gehad in de Noorse achterbuurten. Messi en Ronaldo hebben het verschrikkelijk gehad inderdaad daar stapelde ze nog net niet de lijken op aan straat.
Capello, Cruijff, Heynckes, Zidane, Guardiola en Mancini zijn aardige voorbeeldenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer toptrainers zijn die dat zelf niet waren als speler dan andersom, uiteraard zijn er uitzonderingen zoals Ancelotti en er zullen er nog wel een paar zijn.
Zeker maar dat is toch relatief weinig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Capello, Cruijff, Heynckes, Zidane, Guardiola en Mancini zijn aardige voorbeelden
Eigenlijk wist je al wel voldoende toen hij de ranglijst had uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer van Woudestein (of all places).quote:
ok langspeelplaatquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk wist je al wel voldoende toen hij de ranglijst had uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer van Woudestein (of all places).
En het is maar goed dat Andrea Pirlo aardig tegen een bal kon trappen, anders had hij moeten bikkelen in het staalbedrijfje van zijn pa met een miljoenenomzet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet Kevin de Bruyne als jeune-de-banlieue van het levensgevaarlijke Drongen niet.
Op grond van mijn kennis over spelersquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe dan
op grond waarvan
Gewoon een degelijke trainer, met verreweg het grootste budget, enigszins sensibel beleid en geen Slot als trainer bij Feyenoord kan je daar best kampioen mee worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Van den Boomen wil ik niet al te cynisch doen, maar wat betreft Steijn gewoon eens. Best hilarisch hoe mensen dat nu proberen te framen, en denken dat Maduro/Bakkati iets gaan uithalen. Ten Hag heeft toch wel bewezen dat het werk van een assistent feitelijk geen reet zegt.
quote:
heb je de scoutingopleiding gedaan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op grond van mijn kennis over spelers
Waarschijnlijk niet op Harvard maar je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je de scoutingopleiding gedaan?
30, 2 jaar weggegooid inclusief de psg deceptie deze winter en 30 miljoen per jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef koentjuh18 het volgende:
Toch bijzonder dat Ziyech in 2020 alleen voor een absolute topclub weg wou want AJAX (in een super periode) en moet sportief wel een stap zijn en nu alsnog in de zandbak gaat voetballen voor teveel geld. Op WK met Marokko toch laten zien dat hij nog altijd enorm goed kan voetballen. Jammer, samen met Promes wel echt belangrijk geweest met de balletjes bij de tweede paal
Voetbal is leuk zolang het maar ONS Europese geld is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
30, 2 jaar weggegooid inclusief de psg deceptie deze winter en 30 miljoen per jaar.
Heel raar
Geldt ook voor voetballers die technisch directeur worden, maar Overmars vond het al te lastig om zijn eigen piemel te managen en zo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel voetballers zijn ook geen hele snuggere jongens. Als trainer moet je toch wel iets begrijpen van tactiek, piepels managen en zo.
en zoquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geldt ook voor voetballers die technisch directeur worden, maar Overmars vond het al te lastig om zijn eigen piemel te managen en zo.
Eens, zit in ieder geval meer een visie/idee achter dan vorig jaar. Toen werd er alleen op naam gekocht en door contacten van een zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:07 schreef TheVulture het volgende:
Heb er tot nu toe wel een goed gevoel bij wat er gebeurt. Mislintat reageert alsof ie donders goed weet wat deze selectie nodig heeft aan nieuwe impulsen.
Deze opmerking heb ik al een keer eerder gelezen geloof ikquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk wist je al wel voldoende toen hij de ranglijst had uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer van Woudestein (of all places).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |