dat is waarquote:
St Etienne zit al 40 jaar in een dipje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat is waarhoe erg dat ook klinkt
en er is altijd wel iets beters dan Alvarez lijkt me, een die wat minder kaarten pakt ook misschien
moet ook nog maar afwachten of die Branco van den Boomen echt wat is op het middenveld, want ja een willekeurig gewonnen beker en rechterrijtje ligue 1 hmmm, ook heel wat ligue 2 voetbal met Toulouse die zijn eigenlijk pas weer terug op hoogste niveau, hebben zo'n zelfde dipje gehad waar Bordeaux, St Etienne nu inzitten, en wat Nantes ook heeft gehad
nu iets erger lijkt me, want voor hun degradatie waren ze best een stabiele ligue 1 clubquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
St Etienne zit al 40 jaar in een dipje.
Voor de succesvolste Franse club is dat een mega dip.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nu iets erger lijkt me, want voor hun degradatie waren ze best een stabiele ligue 1 club
Zou jammer voor hem zijn, maar het gaat ons denk ik om de centen. Hij is klaar met Ajax, is op wonderbaarlijke wijze een dragende, belangrijke, speler geworden en nu graag geld.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Alvarez komt echt nooit aan spelen toe daar in Dortmundzeker niet als ze ook hun pijlen op Gundogan hebben gericht
Dit idd. Denk ook de reden van de vele kaarten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef manny het volgende:
[..]
Zou jammer voor hem zijn, maar het gaat ons denk ik om de centen. Hij is klaar met Ajax, is op wonderbaarlijke wijze een dragende, belangrijke, speler geworden en nu graag geld.
Niet happen, alleen al zijn gebruikersnaam (..)quote:
Zijn ook echt dezelfde soort spelers he pannenkoek.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Alvarez komt echt nooit aan spelen toe daar in Dortmundzeker niet als ze ook hun pijlen op Gundogan hebben gericht
Die komt echt wel aan spelen toe hoor, maar voor de hoofdprijs is het jammer dat hij al akkoord is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef manny het volgende:
[..]
Zou jammer voor hem zijn, maar het gaat ons denk ik om de centen. Hij is klaar met Ajax, is op wonderbaarlijke wijze een dragende, belangrijke, speler geworden en nu graag geld.
Timber is wel degelijk een talent, maar dan wel als hij iemand naast zich heeft die hem aanstuurt. In een leidende rol gaat hij het niet redden denk ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat Timber in de belangstelling zou staan van o.a. Bayern München. Als dat klopt zou ik het niet erg begrijpen, er is niks bijzonders aan deze speler. Zijn broer ook niet overigens.
Blijkbaar wel beter of minder slecht, anders wordt je geen 3e afgelopen seizoen.quote:
Kan je ook niks aan doen dat je er niet zoveel van begrijpt, Timber is echt wel een goeie moderne centrale verdediger, minpuntje vind ik wel zijn koppen maar aan de bal is dan weer heel goed, in het vooruit verdedigen ook, heeft snelheid dus kan met ruimte in z'n rug spelen, daar doet zo'n minder jaar helemaal niets aan af.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat Timber in de belangstelling zou staan van o.a. Bayern München. Als dat klopt zou ik het niet erg begrijpen, er is niks bijzonders aan deze speler. Zijn broer ook niet overigens.
Afgelopen seizoen is voorbij.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Blijkbaar wel beter of minder slecht, anders wordt je geen 3e afgelopen seizoen.
Oke, dus hij had een tussenjaar. Hopelijk had zijn broer ook een tussenjaar. Dat we daar 8 miljoen voor hebben afgetikt hoop ik nog een keer te begrijpen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen dat je er niet zoveel van begrijpt, Timber is echt wel een goeie moderne centrale verdediger, minpuntje vind ik wel zijn koppen maar aan de bal is dan weer heel goed, in het vooruit verdedigen ook, heeft snelheid dus kan met ruimte in z'n rug spelen, daar doet zo'n minder jaar helemaal niets aan af.
Heel Ajax had een tussenjaar, zo'n Martinez was blijkbaar heel belangrijk en Timber nog niet klaar om de verdediging te leiden al had dat ook wel te maken met het gebrek aan kwaliteit om hem heen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oke, dus hij had een tussenjaar. Hopelijk had zijn broer ook een tussenjaar. Dat we daar 8 miljoen voor hebben afgetikt hoop ik nog een keer te begrijpen.
Een godsgeschenk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
Weet niet wat ik van een eventueel vertrek van Bergwijn moet vinden, het zit er wel in namelijk
Dat denk ik ook maar van zo'n speler verwacht je toch wel dat hij zichzelf wat meer opricht en zelfs het team op sleeptouw neemt op eredivisie niveau, dat hebben we wel veel te weinig gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
Weet niet wat ik van een eventueel vertrek van Bergwijn moet vinden, het zit er wel in namelijk
Het was ook gewoon een klote seizoen. Hij verdient gewoon wel nog een kansquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar van zo'n speler verwacht je toch wel dat hij zichzelf wat meer opricht en zelfs het team op sleeptouw neemt op eredivisie niveau, dat hebben we wel veel te weinig gezien.
Verkeerd, dacht dat het over Timber ging.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een klote seizoen. Hij verdient gewoon wel nog een kans
Zou hij eigenlijk niet gewoon als verdedigende middenvelder moeten spelen bedacht ik me net. Daar komt zijn minpunt qua koppen veel minder tot uiting, en hij heeft wel de rest van de kwaliteiten aan de bal.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen dat je er niet zoveel van begrijpt, Timber is echt wel een goeie moderne centrale verdediger, minpuntje vind ik wel zijn koppen maar aan de bal is dan weer heel goed, in het vooruit verdedigen ook, heeft snelheid dus kan met ruimte in z'n rug spelen, daar doet zo'n minder jaar helemaal niets aan af.
Zeker wel, het is van belang dat Ajax-spelers het goed doen in het buitenland, anders moet je straks verkopen voor Feyenoord-bedragen.quote:
Hij maakte vorig seizoen deel uit van een verdediging die slechts 19 goals tegen kreeg, even ter vergelijking de bejubelde verdediging van de huidige kampioen heeft er toch 30 moeten incasseren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou hij eigenlijk niet gewoon als verdedigende middenvelder moeten spelen bedacht ik me net. Daar komt zijn minpunt qua koppen veel minder tot uiting, en hij heeft wel de rest van de kwaliteiten aan de bal.
Heb juist het idee dat er vaak niet echt een gedachte zit achter zijn indribbelen, beetje blind. Zal ongetwijfeld ook met afspeelmogelijkheden te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou hij eigenlijk niet gewoon als verdedigende middenvelder moeten spelen bedacht ik me net. Daar komt zijn minpunt qua koppen veel minder tot uiting, en hij heeft wel de rest van de kwaliteiten aan de bal.
das ook weer waarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker wel, het is van belang dat Ajax-spelers het goed doen in het buitenland, anders moet je straks verkopen voor Feyenoord-bedragen.
Na eerst 100 miljoen aan geflopte spelers te hebben gehaald ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Feyenoorders keihard aan het janken. Heerlijk, hebben we daar de komende tijd geen last meer van hier.
ah joh, bassey naar engeland en bergwijn naar de zandbank en een deel is weer terug. Ook dat is weer knap.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Na eerst 100 miljoen aan geflopte spelers te hebben gehaald ja.
Dat zal allemaal wel weer reuze meevallen, financieel dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Feit is dat Ajax zelfs de rotzooi nog voor meer verkoopt dan de uitblinkers van Feyenoord. Dus dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Gaan ze die voor 70 miljoen verkopen ja?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Bergwijn die bijna het dubbele oplevert ten opzichte van de beste speler van Feyenoord.
Hardop gelachen.
Zijn er hier mensen die anders beweren?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Ik zou het sportieve denk ik wel net wat belangrijker vinden dan het geld op de bankrekening, maar soit.
25 miljoen...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze die voor 70 miljoen verkopen ja?
Ja het enige waar mensen over pochen is voor hoeveel geld spelers worden verkocht lijkt het.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die anders beweren?
En dat zeg je als Feyenoorder in het Ajax topic, ze winnen ook een keer wat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Ik zou het sportieve denk ik wel net wat belangrijker vinden dan het geld op de bankrekening, maar soit.
Nouja, veel plezier met Branco van den Boomen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat zeg je als Feyenoorder in het Ajax topic, ze winnen ook een keer wat.
Als Feyenoord supporter zou je toch moeten beseffen hoe belangrijk inkomsten zijn? Of ben je de dieptrieste situatie van Feyenoord zo'n 10 jaar geleden vergeten door het drugsgebruik?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
Want bij jullie is het een sterrenensemble natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, veel plezier met Branco van den Boomen zou ik zeggen.
Nouja uiteindelijk kan je ook gewoon kampioen worden door in miljoenen uitgedrukt slechts één Bergwijn te investeren in je selectie, zo blijkt. Honderden miljoenen ten spijt, je speelt gewoon in de eredivisie dus linksom of rechtsom vis je toch aardig in hetzelfde vijvertje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Feyenoord supporter zou je toch moeten beseffen hoe belangrijk inkomsten zijn? Of ben je de dieptrieste situatie van Feyenoord zo'n 10 jaar geleden vergeten door het drugsgebruik?
Maar uiteindelijk wordt je wat vaker kampioen als je wat meer te besteden hebt, mits goed uitgegeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja uiteindelijk kan je ook gewoon kampioen worden door in miljoenen uitgedrukt slechts één Bergwijn te investeren in je selectie, zo blijkt. Honderden miljoenen ten spijt, je speelt gewoon in de eredivisie dus linksom of rechtsom vis je toch aardig in hetzelfde vijvertje.
Zeker als de twee topclubs het een keer laten afweten idd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja uiteindelijk kan je ook gewoon kampioen worden door in miljoenen uitgedrukt slechts één Bergwijn te investeren in je selectie, zo blijkt. Honderden miljoenen ten spijt, je speelt gewoon in de eredivisie dus linksom of rechtsom vis je toch aardig in hetzelfde vijvertje.
Ik ga deze even opslaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, veel plezier met Branco van den Boomen zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze die voor 70 miljoen verkopen ja?
Bij Bayern hebben ze ook spelers nodig voor de beker tegen pakweg de Hansa Rostocks en Sandhausens van deze wereld .quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
In vergelijking tot de middenvelders en aanvallers slagen er in Engeland wel vaak verdedigers die bij Ajax hebben gevoetbald. Als Veltman het al behoorlijk doet bij een goeddraaiend Brighton als rechterverdediger in een drie- of viermansverdediging dan zie ik Timber ook wel slagen. Zo goed als Saliba is hij (nog) niet, maar voor White doet hij denk ik niet onder. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Arsenal zou een mooie club zijn voor Timber
En dit is dan het slimme deel van de 'fans', de rest is hier al niet toe in staatquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Wel hinderlijk om steeds Feyenoorders te zien posten in het Ajax topic met maar 1 doel: provoceren
Zijn stiekem allemaal ras-Ajacieden, snap dat wel….quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Wel hinderlijk om steeds Feyenoorders te zien posten in het Ajax topic met maar 1 doel: provoceren
Ah joh, daar gaan we ons toch niet druk om maken. Als je club heeft bewezen een jaartje de beste te zijn geweest mag je dat best even doen. Voorlopig kunnen wij dit nog makkelijk weglachen, omdat Ajax duidelijk de laatste zoveel jaar van een heel ander kaliber is geweest dan Feyenoord. Maar deze trieste bende moet ook weer niet al te lang gaan duren, want dan kan het provoceren op den duur nog pijn gaan doen, zoals zij die pijn al jaren lang voelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik doe alleen maar zinnige postings hier, vriendelijke vriend. Verder nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Als jij nou eens een zinnige post zou doen he. Zou het niveau zelfs mét Feyenoorders omhoog trekken.
Mwah. Bij jullie worden alle transfersommen lager, bij ons steeds hoger. Had je kampioen geworden en het Europees aardig gedaan dan had ‘ie je 20 meer opgeleverd. Zo’n alvarez is belachelijk overpriced, maar was vorig jaar ook de helft duurder. Ik zie mooie ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Feyenoorders keihard aan het janken. Heerlijk, hebben we daar de komende tijd geen last meer van hier.
Zie hem eigenlijk nog best de Promes-route bewandelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog geld verdienen op Bergwijn is het allerbeste wat je kan overkomen. Totaal geen spelplezier.
Fixed.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Feyenoord supporter zou je toch moeten beseffen hoe belangrijk inkomsten zijn? Of ben je de dieptrieste situatie van Feyenoord zo'n 102 jaar geleden vergeten door het drugsgebruik?
Echt heel goed is wellicht ook wel weer enigszins vertekend.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:37 schreef Elan het volgende:
Bergwijn begon vorig seizoen echt heel goed.
Bijzonder dat hij vervolgens zo hard door de mand is gevallen.
Tegelijkertijd ook meer verdiend dus dat zegt allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fixed.
Tegelijkertijd heeft Ajax afgelopen jaar meer uitgegeven dan Feyenoord het afgelopen decennium, dus ach…
Je snapt dat Ajax bakken met het geld heeft verdiend de afgelopen 10 jaar? Dan kun je ook meer uitgeven. De club Feyenoord was bijna failliet. Dus absoluut niet te vergelijken met elkaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fixed.
Tegelijkertijd heeft Ajax afgelopen jaar meer uitgegeven dan Feyenoord het afgelopen decennium, dus ach…
Dat klopt. Is ook totaal niet vergelijkbaar. Zeg alleen dat geld ook niet alles zegt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je snapt dat Ajax bakken met het geld heeft verdiend de afgelopen 10 jaar? Dan kun je ook meer uitgeven. De club Feyenoord was bijna failliet. Dus absoluut niet te vergelijken met elkaar.
je mag niet te veel uitgeven, anders krijg je gezeik met de UEFA qua financial fair play regelsquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je snapt dat Ajax bakken met het geld heeft verdiend de afgelopen 10 jaar? Dan kun je ook meer uitgeven. De club Feyenoord was bijna failliet. Dus absoluut niet te vergelijken met elkaar.
Nee, dat was afgelopen seizoen wel duidelijk. Feyenoord heeft het als organisatie gewoon erg goed gedaan. Of er nou veel of weinig budget is maakt geen reet uit. Welke club verkoopt meer? Maakt ook geen reet uit. Allemaal zinloze discussies in mijn ogen. Gaat om het groepsproces en al deze randzaken er om heen. En ja, soms ook de VARquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat klopt. Is ook totaal niet vergelijkbaar. Zeg alleen dat geld ook niet alles zegt.
Das wel een talentjequote:Op woensdag 21 juni 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Guler zou bijna binnen zijn volgens diverse bronnen.
Dit zou echt zo fantastisch zijn. Ongelooflijk knap dat zo'n jongen een stap maakt naar een middelmatige Europese club zoals Ajax in plaats van direct te kiezen voor het grote geld en een plaats op de bank.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Die paar vage Turkse bronnen? Geloof er niets van, zeker niet gezien het feit dat een aantal Europese topclubs hem ook willen hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Turkse media zijn doorgaans net zo betrouwbaar als de verjaardagswensen van Henk Krol.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die paar vage Turkse bronnen? Geloof er niets van, zeker niet gezien het feit dat een aantal Europese topclubs hem ook willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |