Even freaking serieusquote:
Dat gunnen we je.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even freaking serieus
Is het EtH niet die het gefaal opvangt door 100 miljoen miljard neer te leggen voor een rollende lijmsnuiver, dan zijn het wel een stel zandnomaden die een olietankertje opsturen voor een afgedankte papzak?
Ik word hier een beetje ongelukkig van
jellyyyyquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even freaking serieus
Is het EtH niet die het gefaal opvangt door 100 miljoen miljard neer te leggen voor een rollende lijmsnuiver, dan zijn het wel een stel zandnomaden die een olietankertje opsturen voor een afgedankte papzak?
Ik word hier een beetje ongelukkig van
Ja dit ga je niet tegenhouden denk. Bod wellicht naar de 40-45 (010 humor...) en die is dan wel weg. Kan die daar banken.quote:
50 lijkt me wel haalbaar, maar hoe kom je dan aan 100?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:18 schreef manny het volgende:
Dan gaan we toch over de 100 mio aan inkomsten heen als Timber al 40+ gaat opleveren.
Hij heeft het over alle transfers deze zomer. Als je er ook even vanuit gaat Alvarez en Kudus zullen vertrekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
50 lijkt me wel haalbaar, maar hoe kom je dan aan 100?
Dan moet je daar wel bovenuit komen lijkt me, alleen met Alvarez en Timber zou je de 90 al aan moeten tikken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij heeft het over alle transfers deze zomer. Als je er ook even vanuit gaat Alvarez en Kudus zullen vertrekken.
Alle verstandige keuzes worden juist niet gemaakt dus we kunnen wel concluderen dat hij niet komt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:24 schreef freaky40 het volgende:
Slimmer is om eerst een tussenstap te maken bij ons.
Ondanks een matig seizoen blijft de Ajax-bonus wel leverenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel bovenuit komen lijkt me, alleen met Alvarez en Timber zou je de 90 al aan moeten tikken.
Was gisteren ook beslissend in hun interland dus neem aan niet haalbaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alle verstandige keuzes worden juist niet gemaakt dus we kunnen wel concluderen dat hij niet komt.
Hopelijk kan de nieuwe Bassey er van gekocht worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Feyenoorders keihard aan het janken. Heerlijk, hebben we daar de komende tijd geen last meer van hier.
Je vraagt nu wel veel van ze.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Feyenoorders keihard aan het janken. Heerlijk, hebben we daar de komende tijd geen last meer van hier.
Dat is ook de enige die qua waarde wel gezakt is verwacht ik, al kan het verlies op hem ook wel mee gaan vallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopelijk kan de nieuwe Bassey er van gekocht worden.
Hebben we nog wat te lachen
Vervelend inderdaad, de enige verdediger die er daar wél iets van kan weg.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
35 miljoen+ voor Timber.
Zouden er nog clubs voor dat bedrag in Bergwijn trappenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die qua waarde wel gezakt is verwacht ik, al kan het verlies op hem ook wel mee gaan vallen.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zouden er nog clubs voor dat bedrag in Bergwijn trappen
De Arabieren wel. Die kopen alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zouden er nog clubs voor dat bedrag in Bergwijn trappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |