Feijenoord heeft lucky jaar gehad na 50 jaar misbeleid.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, dat was afgelopen seizoen wel duidelijk. Feyenoord heeft het als organisatie gewoon erg goed gedaan. Of er nou veel of weinig budget is maakt geen reet uit. Welke club verkoopt meer? Maakt ook geen reet uit. Allemaal zinloze discussies in mijn ogen. Gaat om het groepsproces en al deze randzaken er om heen. En ja, soms ook de VAR.
hoe danquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Arsenal zou een mooie club zijn voor Timber
Of het lucky was zullen we komend weles effe zienquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feijenoord heeft lucky jaar gehad na 50 jaar misbeleid.
Maximaal 3de in de Eredivisie en kansloos laatste in CL poule. Mark my words.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of het lucky was zullen we komend weles effe zien
Zo werkt dat inderdaad. Mike Verweij zuigt een transfergerucht uit zijn duim, dat lezen ze in Londen en dan denken ze daar: het staat al op Twitter, laten we het dan maar doen..quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
de 020 media verspreiden zoveel mogelijk bullshit in de hoop dat 020 weer een speler kan verkopen
Ik snap ook niet waar dat optimisme vandaan komt. Feyenoord heeft al 60 jaar geen titel meer geprolongeerd. De laatste twee keer eindigen ze het jaar na het kampioenschap als 3e en 4e op respectievelijk 20 en 17 punten van de nummer één.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maximaal 3de in de Eredivisie en kansloos laatste in CL poule. Mark my words.
Deze man..quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe dan
wat heeft die timber dan laten zien
speelde een totaal onzichtbaar seizoen
op grond waarvan
de 020 media verspreiden zoveel mogelijk bullshit in de hoop dat 020 weer een speler kan verkopen
Mwah, het gaat sinds Arend Martijn eigenlijk al voortvarend en die blijft. Vorige zomer moest er een speler of 15 ingepast worden dus afgelopen seizoen was eigenlijk het tussenjaar. Er is geld te besteden, de concurrentie moet nu pas een volledige renovatie ondergaan. Ik snap het voorzichtige optimisme wel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat optimisme vandaan komt. Feyenoord heeft al 60 jaar geen titel meer geprolongeerd. De laatste twee keer eindigen ze het jaar na het kampioenschap als 3e en 4e op respectievelijk 20 en 17 punten van de nummer één.
Ligt er ook volledig aan wat er nog gaat vertrekken bij Feyenoord. Verlies je naast Kokcu ook nog Gimenez dan lever je ook enorm veel in vergeleken met vorig jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het gaat sinds Arend Martijn eigenlijk al voortvarend en die blijft. Vorige zomer moest er een speler of 15 ingepast worden dus afgelopen seizoen was eigenlijk het tussenjaar. Er is geld te besteden, de concurrentie moet nu pas een volledige renovatie ondergaan. Ik snap het voorzichtige optimisme wel eigenlijk.
Sowieso nutteloos om naar hun te kijken als het om de competitie gaat, 85 punten scoren doe je niet alleen tegen hun, vorig seizoen lag hun ondergrens hoog, de bovengrens is niet zo bijzonder maar daar kan je wel kampioen mee worden als de anderen niet doen wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ligt er ook volledig aan wat er nog gaat vertrekken bij Feyenoord. Verlies je naast Kokcu ook nog Gimenez dan lever je ook enorm veel in vergeleken met vorig jaar.
Klaas is #viesmadquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe dan
wat heeft die timber dan laten zien
speelde een totaal onzichtbaar seizoen
op grond waarvan
Daarnaast vond ik Feyenoord vorig seizoen vooral excelleren in fitheid en niet zo zeer voetballend gezien. Hoe vaak Ajax wel niet wegzakte in de tweede helft vorig jaar was echt schrijnend.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso nutteloos om naar hun te kijken als het om de competitie gaat, 85 punten scoren doe je niet alleen tegen hun, vorig seizoen lag hun ondergrens hoog, de bovengrens is niet zo bijzonder maar daar kan je wel kampioen mee worden als de anderen niet doen wat ze moeten doen.
Die fitheid wordt ook allemaal overdreven, het gaat erom dat je weet waar je moet lopen, achter de feiten aan is altijd zwaarder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik Feyenoord vorig seizoen vooral excelleren in fitheid en niet zo zeer voetballend gezien. Hoe vaak Ajax wel niet wegzakte in de tweede helft vorig jaar was echt schrijnend.
Bij Ajax gingen er wel heel veel spelers met kramp neer, al was dat gek genoeg alleen bij een voorsprong.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die fitheid wordt ook allemaal overdreven, het gaat erom dat je weet waar je moet lopen, achter de feiten aan is altijd zwaarder.
Eens, maar het verschil vaak tussen de eerste en tweede helft vond ik enorm. Dat heeft ook met fitheid te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die fitheid wordt ook allemaal overdreven, het gaat erom dat je weet waar je moet lopen, achter de feiten aan is altijd zwaarder.
Lijkt me toch dat juist Schreuder die in Duitsland heeft gewerkt daar scherp op is.quote:
Bij Ajax was het een beetje kip zonder kop en misschien is er wel wat met de kantjes van afgelopen hoor, dat kan ik moeilijk beoordelen al wordt alles gemeten dus lijkt me toch onwaarschijnlijk maar neem Wieffer bij NL, die had ook z'n tong op z'n knieen na 45 minuten, tegen zoveel foute passing en balverlies valt niet te lopen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, maar het verschil vaak tussen de eerste en tweede helft vond ik enorm. Dat heeft ook met fitheid te maken.
Vond Feyenoord thuis, PSV bekerfinale en Twente uit wel tekenend. Allemaal wedstrijden waar we een prima eerste helft speelde om het vervolgens in de tweede helft helemaal weg te geven.
De ondergrens van Ajax daarentegenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso nutteloos om naar hun te kijken als het om de competitie gaat, 85 punten scoren doe je niet alleen tegen hun, vorig seizoen lag hun ondergrens hoog, de bovengrens is niet zo bijzonder maar daar kan je wel kampioen mee worden als de anderen niet doen wat ze moeten doen.
Die was drama, bovengrens ook trouwens al begonnen ze nog aardig maar over een seizoen gezien is die ondergrens belangrijk want anders verlies je punten tegen de Volendams etc.quote:
Je zou zeggen dat hij daar het een en ander heeft geleerd ja. Maar hij werkte wel onder Nagelsmann, dat is wel een echte laptoptrainer. Het is geen type Felix Magath die je in voorbereiding eerst 3 weken laat trainen zonder bal.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat juist Schreuder die in Duitsland heeft gewerkt daar scherp op is.
statistiek nummer 1quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat optimisme vandaan komt. Feyenoord heeft al 60 jaar geen titel meer geprolongeerd. De laatste twee keer eindigen ze het jaar na het kampioenschap als 3e en 4e op respectievelijk 20 en 17 punten van de nummer één.
Las toen dat er zelfs een record uit de jaren 60 gesneuveld was of geëvenaard.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was drama, bovengrens ook trouwens al begonnen ze nog aardig maar over een seizoen gezien is die ondergrens belangrijk want anders verlies je punten tegen de Volendams etc.
Dus als het gaat om voor hoeveel geld spelers worden verkocht, vindt men dat belangrijker dan sportief succes?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het enige waar mensen over pochen is voor hoeveel geld spelers worden verkocht lijkt het.
Dat er dan pure middelmaat voor wordt teruggehaald is blijkbaar niet zo van belang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |