niemand om wie je je druk hoeft te maken want de tt is bagger en onzin.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wie is Bart VriendsHet is verder schrijnend dat het alleen nog maar gaat over.....Maurits Hendriks, Edwin van der Sar, Hedwigus van der Madurodam, Midsiland, Maurits van Steijn en andere zij-projecten naast Jan Klaas van der Huntelaar, Danny Blind en van de Schreuders via de Heitinga's in de drup.
Uw voor jou. Hoe bevalt het leven als amoebe? Ik kan me daar niks bij voorstellen namelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
niemand om wie je je druk hoeft te maken want de tt is bagger en onzin.
Ook jouw post trouwens, 0 humor met die namen.
JALALALAJALALA AJAX MADURODAMquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wie is Bart VriendsHet is verder schrijnend dat het alleen nog maar gaat over.....Maurits Hendriks, Edwin van der Sar, Hedwigus van der Madurodam, Midsiland, Maurits van Steijn en andere zij-projecten naast Jan Klaas van der Huntelaar, Danny Blind en van de Schreuders via de Heitinga's in de drup.
dan zou het u zijn. En u moet je verdienen ouwe dibbesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uw voor jou. Hoe bevalt het leven als amoebe? Ik kan me daar niks bij voorstellen namelijk.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan zou het u zijn. En u moet je verdienen ouwe dibbes
Waarom zou die in hemelsnaam terug naar de Eredivisie gaan?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef TLC het volgende:
Toch doodzonde dat iemand als Ziyech nu ook in de woestijn gaat voetballen, ik had hem graag terug gezien in de eredivisie
ja daarmee gaat 020 wedstrijden winnen...quote:
Dat boeit me helemaal geen flikker.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja daarmee gaat 020 wedstrijden winnen...
is ze een flikker....vandaar dat je haar lekker vind zekerquote:
Wat is er met je klaasquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is ze een flikker....vandaar dat je haar lekker vind zeker
kampioenen topicquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is er met je klaas
Ik ga wel weer naar ons clubtopic.
Wel eens dat is veel te vroeg voor hem maar dat is SA natuurlijk ook sportief gezien dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waarom zou die in hemelsnaam terug naar de Eredivisie gaan?
Hij wilde eerder dit jaar al naar PSG gaan. Dat SA nu zijn volgende stap is, insinueert alleen maar meer dat hij nog even wil cashen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens dat is veel te vroeg voor hem maar dat is SA natuurlijk ook sportief gezien dan.
Het enige wat je van Ronaldo nog langs ziet komen is als hij een woede-uitval heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij wilde eerder dit jaar al naar PSG gaan. Dat SA nu zijn volgende stap is, insinueert alleen maar meer dat hij nog even wil cashen.
Ik begrijp dat hij bij de club van Ronaldo wil spelen? Balletjes neerleggen op de stropdas van Ronaldo is ook wel interessant.
Die woede uitbarstingen krijgt die ook bij Ajax komend seizoen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het enige wat je van Ronaldo nog langs ziet komen is als hij een woede-uitval heeft.
Het blijft wel een lekkere voetballer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die woede uitbarstingen krijgt die ook bij Ajax komend seizoen.
Dus dan liever die van Ronaldo.
Chelsea heeft zijn moraal wel echt gesloopt. Binnenkort Bale2.0quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het blijft wel een lekkere voetballer.
[ twitter ]
En golfen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chelsea heeft zijn moraal wel echt gesloopt. Binnenkort Bale2.0
Marokko, feestjes in Rusland, clubvoetbal
In die volgorde.
Ik verwijt hem verder ook niks, voor 30 miljoen op 2e divisie niveau spelen is best leuk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij wilde eerder dit jaar al naar PSG gaan. Dat SA nu zijn volgende stap is, insinueert alleen maar meer dat hij nog even wil cashen.
Ik begrijp dat hij bij de club van Ronaldo wil spelen? Balletjes neerleggen op de stropdas van Ronaldo is ook wel interessant.
Ja dit ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef TLC het volgende:
Toch doodzonde dat iemand als Ziyech nu ook in de woestijn gaat voetballen, ik had hem graag terug gezien in de eredivisie
Damian van der Vaart, de zoon van oud-Ajacied Rafael van der Vaart , speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk in de jeugdopleiding van de Amsterdamse club, zo meldt De Telegraaf zaterdagavond. De zeventienjarige middenvelder van het Deense Esbjerg heeft een mondelinge overeenkomst bereikt met Ajax .quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:50 schreef TLC het volgende:
Zoonlief VDV gaat ook voor Ajax voetballen las ik
Keihard. Echt karaktermoord op hem gepleegd. Hij had van mij geen hoofdtrainer hoeven worden, maar hem zo behandelen als de afgelopen maanden verdient hij niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:15 schreef Malavita het volgende:
Van te voren geen goede afspraken gemaakt dus. Vd sar heeft hem laten vallen.
Wat moet je er mee dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Keihard. Echt karaktermoord op hem gepleegd. Hij had van mij geen hoofdtrainer hoeven worden, maar hem zo behandelen als de afgelopen maanden verdient hij niet.
Ach joh, alsof jij weet wat er achter de schermen is gebeurd. Vermoeiende act..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel fukking schandalig dit
echt elke ajaxcied is de arena uitgejaagd op technische gebied en dan die fukking maduro binnenhalen alsof hij de nieuwe goeroe is van 020 hahahaha![]()
020 maakt zichzelf helemaal kapoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |