SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 14-06-2023 13:10:34 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Nou ja, kennelijk Kroatië, Spanje en Italie ook.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
omdat we dit als enige serieus hebben genomen![]()
Anders had je ook kwalificatie of zoiets gespeeld, dan is dit nog wat leuker.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk Kroatië, Spanje en Italie ook.![]()
Zeg het maar:
20:45 Nederland - Kroatië | NPO3/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@maxi-mus 2-1
@Oriente 1-3
@fetX 2-1
@GGMM 1-3
@PicoMMP
@onlogisch 0-2
@Sked
@tong80 4-1
@Mexicanobakker 1-1 Kro wns
@Tarado 1-1 Kro wns
@DombohetOlifantje1 1-3
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 14-06-2023 20:42:54 ]What can change the nature of a man?![]()
0-2quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1![]()
4-1quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:onlogisch
@:tong80
@:DombohetOlifantje1
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
1-3quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:onlogisch 0-2
@:tong80 4-1
1-1, eruit na strafschoppenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
1-1. Pingels. Bijlow stopt er 1. Nederland schiet er 2 op de latto. Nederland naar huis. Voor de troostfinale in Enschede.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mandquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1. Pingels. Bijlow stopt er 1. Nederland schiet er 2 op de latto. Nederland naar huis. Voor de troostfinale in Enschede.What can change the nature of a man?![]()
En even wat Hollandse meezingers uit je hoofd leren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
Ik ga naar het stadion overigens, moet ik nu een bos wortelen op m'n hoofd?![]()
Op zijn minst schminkquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
Ik ga naar het stadion overigens, moet ik nu een bos wortelen op m'n hoofd?
Ik heb mijn kaart verkocht, ga zondag wel als ze winnenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vlag of bordje meenemen met Viesdik erop.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
Ik ga naar het stadion overigens, moet ik nu een bos wortelen op m'n hoofd?What can change the nature of a man?![]()
2-1quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 1-3
@:Mexicanobakker 1-1 Kro wns
@:Tarado 1-1 Kro wns
Ik ben zondag al op vakantie, dus dit was de enige kans. 14.000 Kroaten las ik, dat maakt het wel een mooi potje om naar de Kuip te gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op zijn minst schmink
Ik heb mijn kaart verkocht, ga zondag wel als ze winnen![]()
Helemaal als wortelquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
Ik ga naar het stadion overigens, moet ik nu een bos wortelen op m'n hoofd?![]()
![]()
Dat is wel een enorme degradatiequote:Op woensdag 14 juni 2023 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Kan zijn dat ik vanavond niet aanwezig ben, @:mortaxx neemt het dan van mij over
Hoop toch dat je gewoon aanwezig bent dan![]()
Zeg het maar:
@:fetX 2-1
Wat een mensonterende trainer. Hopelijk wint Kroatie dik.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:42 schreef ISVV het volgende:
Hahaha, gaat die dwaas nou echt met Timber spelen i.p.v. Botman? En dan Wijnaldum op het middenveld
Weg met die vetnek.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ze zullen geen verschil merken!quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Kan zijn dat ik vanavond niet aanwezig ben, @:mortaxx neemt het dan van mij over![]()
Als het geen Pinkpop was geweest had ik Spanje - Italië denk ik meegepakt. Hoe vaak krijg je nu de kans om SpanjeGenot van zo dichtbij te zien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zondag al op vakantie, dus dit was de enige kans. 14.000 Kroaten las ik, dat maakt het wel een mooi potje om naar de Kuip te gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:DombohetOlifantje1
@Paul 2-1Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ben niet zo van hem onder de indruk maar dat Timber De Ligt vervangt als rcv is wel een hele logische, Botman is lcv.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een mensonterende trainer. Hopelijk wint Kroatie dik.
Weg met die vetnek.![]()
Waarom heeft Timber zoveel krediet? Ontzettend matig seizoen gespeeld en ieder kopduel verliest hij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben niet zo van hem onder de indruk maar dat Timber De Ligt vervangt als rcv is wel een hele logische, Botman is lcv.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dan had hij De Vrij moeten selecteren maar die heeft ook niet veel gespeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom heeft Timber zoveel krediet? Ontzettend matig seizoen gespeeld en ieder kopduel verliest hij.![]()
Waarom kan Van Dijk - Botman niet?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben niet zo van hem onder de indruk maar dat Timber De Ligt vervangt als rcv is wel een hele logische, Botman is lcv.![]()
Wat is de vermoedelijke opstelling?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2-1quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
![]()
Zeg het maar:
Zo'n beetje de hele selectie mensonterend gelukkig is die engnek van een depay er niet bij. Desalniettemin nog steeds hup Kroatië 1-3quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een mensonterende trainer. Hopelijk wint Kroatie dik.
Weg met die vetnek.No bitch to me![]()
Willemsgod naar Heracles, ouwe reusquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat zou in het nederlands dus Gertrouwda zijn?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prima opstelling, daar ligt het niet aan.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Aanval is wel prima. Koopmeiners en Wieffer samen kan echt niet.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Buiten Koopmeiners en Geert de beste opstelling lijkt mij. Hebben we geen '10'?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GeertGod WiefGod Bijlgod.
De_Kraam wenst Oranje voor de verandering veel succes!Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Sympathieke ploegquote:
Geen vermoeiende Ajacieden, geen Depay, geen Lang, genot.Met pijn en moeite derde![]()
Dit soort acts zijn ietwat infantiel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:36 schreef De_Kraam het volgende:
GeertGod WiefGod Bijlgod.
De_Kraam wenst Oranje voor de verandering veel succes![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
die 10 staat linksbuiten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Koopmeiners en Geert de beste opstelling lijkt mij. Hebben we geen '10'?
Maarja, geen fatsoenlijke linksbuiten die regelmatig speelt (danjuma).![]()
Toch denk ik dat Depay en Simons op de plaats van Koopmeiners wel veel scheelt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sympathieke ploeg
Geen vermoeiende Ajacieden, geen Depay, geen Lang, genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wieffer, Frenkie, Koopmeiners = Breker, carrier, passerquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Depay en Simons op de plaats van Koopmeiners wel veel scheelt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ja, anders moet je Lang of Bergwijn op LW zetten, dat is ook niet veel. Maar dan zou ik oprecht denk ik nog liever Veerman zien dan Koopmeiners.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:38 schreef Malavita het volgende:
[..]
die 10 staat linksbuiten.
Maarja, geen fatsoenlijke linksbuiten die regelmatig speelt (danjuma).[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het een seksloos middenveld.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wieffer, Frenkie, Koopmeiners = Breker, carrier, passer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel benieuwd naar Geertruida. Nu die iets van weerstand krijgt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Liverpool middenveld, jammer alleen dat Jeremy Alexander Arnold niet voor spelmaker op rechtsback mag spelen van Koeman.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een seksloos middenveld.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Beiden maar niet doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, anders moet je Lang of Bergwijn op LW zetten, dat is ook niet veel. Maar dan zou ik oprecht denk ik nog liever Veerman zien dan Koopmeiners.
Koopmeimers doet het niet slecht in italie, zie daar geen problemen mee. Alleen niet als 10 idd, dan idd Veerman beter als je simons niet op 10 zet.![]()
Helemaal niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:34 schreef ISVV het volgende:
Geertruida speelt toch altijd rechtsback? Koeman kan er geen kutje van, hup Kroatië![]()
Ik vind De Jong/Koopmeiners als je dubbele 8 gewoon het net niet. Dit zijn allemaal spelers die geregeld als DM spelen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beiden maar niet doen.
Koopmeimers doet het niet slecht in italie, zie daar geen problemen mee. Alleen niet als 10 idd, dan idd Veerman beter als je simons niet op 10 zet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ja acts doen we niet meer aan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit soort acts zijn ietwat infantiel.
Snel Cillessen er weer in. @koemanCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Nee, laten we gewoon de 11 beste spelers opstellen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh ja acts doen we niet meer aan.
Snel Cillessen er weer in. @:koeman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Noem je nou echt De Jong en Koopmeiners vergelijkbare spelers? Wieffer is eerder een type Koopmeiners.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind De Jong/Koopmeiners als je dubbele 8 gewoon het net niet. Dit zijn allemaal spelers die geregeld als DM spelen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ha ha ha. Heerlijk. Laat je kennen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
jij hebt sowieso weinig verstand (van zaken), dus ik begrijp jouw opmerking wel.
Oranje begint woensdagavond met Lutsharel Geertruida in het hart van de defensie. De verdediger van Feyenoord vervangt Matthijs de Ligt. Bondscoach Ronald Koeman gunt ook basisplaatsen aan Mats Wieffer en Teun Koopmeiners.
Denzel Dumfries en Nathan Aké, die zaterdag nog in de Champions League-finale speelde, staan op de backposities. Virgil van Dijk is de andere verdediger. Frenkie de Jong bekleedt samen met Koopmeiners en Wieffer het middenveld.
Tekst gaat verder onder de tweet.
Memphis Depay ontbreekt vanwege een blessure en daardoor leek Cody Gakpo zijn ideale vervanger. Hij krijgt in de spits het vertrouwen van Koeman. De aanvaller van Liverpool wordt ondersteund door Xavi Simons en Donyell Malen.
Opstelling Nederland: Bijlow; Dumfries, Geertruida, Van Dijk en Aké; Wieffer, Koopmeiners en De Jong; Malen, Gakpo en Simons.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Depay wil ik gewoon eigenlijk nooit meer zien in het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Depay en Simons op de plaats van Koopmeiners wel veel scheelt.
Maar mijn haat tegen hem neemt dan ook onredelijke vormen aan.Met pijn en moeite derde![]()
Koopmeiners is qua handelingssnelheid bijzonder traag. Leuk voor in Italië waar het allemaal wat langzamer gaat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beiden maar niet doen.
Koopmeimers doet het niet slecht in italie, zie daar geen problemen mee. Alleen niet als 10 idd, dan idd Veerman beter als je simons niet op 10 zet.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Zeker niet, maar het zijn wel allemaal spelers die geregeld als DM spelen. Ook Frenkie ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Noem je nou echt De Jong en Koopmeiners vergelijkbare spelers? Wieffer is eerder een type Koopmeiners.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dank je nu.nlquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Heerlijk. Laat je kennen.
Oranje begint woensdagavond met Lutsharel Geertruida in het hart van de defensie. De verdediger van Feyenoord vervangt Matthijs de Ligt. Bondscoach Ronald Koeman gunt ook basisplaatsen aan Mats Wieffer en Teun Koopmeiners.
Denzel Dumfries en Nathan Aké, die zaterdag nog in de Champions League-finale speelde, staan op de backposities. Virgil van Dijk is de andere verdediger. Frenkie de Jong bekleedt samen met Koopmeiners en Wieffer het middenveld.
Tekst gaat verder onder de tweet.
Memphis Depay ontbreekt vanwege een blessure en daardoor leek Cody Gakpo zijn ideale vervanger. Hij krijgt in de spits het vertrouwen van Koeman. De aanvaller van Liverpool wordt ondersteund door Xavi Simons en Donyell Malen.
Opstelling Nederland: Bijlow; Dumfries, Geertruida, Van Dijk en Aké; Wieffer, Koopmeiners en De Jong; Malen, Gakpo en Simons.
Spuit 11![]()
Ik zou frenkie en wieffer er neerzetten en daar dan simons voor op 10.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Koopmeiners is qua handelingssnelheid bijzonder traag. Leuk voor in Italië waar het allemaal wat langzamer gaat.
Desnoods lang of depay op links. Danjuma maarja die speelt niet![]()
Dat zal wel het beste zijn ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik zou frenkie en wieffer er neerzetten en daar dan simons voor op 10.
Desnoods lang of depay op links. Danjuma maarja die speelt niet“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wieffer was niet echt geweldig goed de laatste speelrondes bij Feyenoord. Jerdy Schouten moet daar staan vind ik.![]()
NOOIT MEER DEPAY.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik zou frenkie en wieffer er neerzetten en daar dan simons voor op 10.
Desnoods lang of depay op links. Danjuma maarja die speelt niet![]()
Dat is inderdaad wel zijn probleempje. Toch vind ik het wel fijn dat er iemand op het middenveld kan openen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Koopmeiners is qua handelingssnelheid bijzonder traag. Leuk voor in Italië waar het allemaal wat langzamer gaat.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Depay wil ik gewoon eigenlijk nooit meer zien in het Nederlands elftal.
Maar mijn haat tegen hem neemt dan ook onredelijke vormen aan.quote:![]()
![]()
...quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:48 schreef Slobeend het volgende:
Wieffer was niet echt geweldig goed de laatste speelrondes bij Feyenoord. Jerdy Schouten moet daar staan vind ik.![]()
Deze act.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik ben ook wel klaar met memevis die de grote speler acteert. Dan nog liever Wappiewout.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Depay wil ik gewoon eigenlijk nooit meer zien in het Nederlands elftal.
Maar mijn haat tegen hem neemt dan ook onredelijke vormen aan.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Cancellen die troep.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met memevis die de grote speler acteert. Dan nog liever Wappiewout.![]()
Ik vind Depay ook een irritante jongen, maar wel een nuttige speler als je niet zelf het spel moet maken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Slobeend doet niet aan acts, maar Jerdy Schouten jeetje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die rooie kan helemaal niet voetballenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slobeend doet niet aan acts, maar Jerdy Schouten jeetje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind hem wel veel te veel onnodig balverlies lijden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depay ook een irritante jongen, maar wel een nuttige speler als je niet zelf het spel moet maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
En Bas Dost?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou zelfs ene L. De Jong opstellen voor Memphis.
Gewoon.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
En Van Dijk heeft ook het hele seizoen als een patatje gespeeld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Vincent Janssenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, daarom in balbezit ook niet bepaald mijn favoriet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind hem wel veel te veel onnodig balverlies lijden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien moet je de opstelling van Kroatië en de selectie van Spanje en Italië eens bekijken, het is eigenlijk allemaal niet bijzonder.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar die Italianen zijn natuurlijk wel erkende prijzenpakkers.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet je de opstelling van Kroatië en de selectie van Spanje en Italië eens bekijken, het is eigenlijk allemaal niet bijzonder.![]()
Met Bijlow, Geertje en Wieffer komt er geen broodkruimeltje door. Het is voor de rest alleen hopen dat die gozer met die knot beter dan normaal speelt.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Binnen een paar wedstrijden jullie publiekslieveling , let maar op.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Willemsgod naar Heracles, ouwe reus![]()
Mooie transfer voor JetroGoat![]()
Die gun ik nog wel wat succes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Binnen een paar wedstrijden jullie publiekslieveling , let maar op.![]()
Mooie transfer voor JetroGoatOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
2 prijzen meer dan Spanje, nouja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar die Italianen zijn natuurlijk wel erkende prijzenpakkers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel beter dan Van den Herik - Marbus - Knijnenburgquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
Babel - Memphis - Berghuis
Wat een aidsvoorhoede zou dat zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar waarop is dat gebaseerd? Het is niet dat we tegen Frankrijk spelen hequote:Op woensdag 14 juni 2023 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb hier zeldzaam weinig vertrouwen in. Wel een normale opstelling gelukkig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Koemanquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarop is dat gebaseerd? Het is niet dat we tegen Frankrijk spelen he“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Een plaatsje lager inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarop is dat gebaseerd? Het is niet dat we tegen Frankrijk spelen he
Kroatie is een goed georganiseerd team en Nederland tsja valt gewoon vaak tegen. Pluspunt is dat Depay niet meedoet. Geef het een paar procent meer kans daardoor.![]()
Wat een stuk stront is die vent toch.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Ga je dit aan Van Hooijdonk vragen
Laat gewoon gaan man![]()
Man man an. Wat laat-ie zich weer kennen.
Jammer dat hij niet bevriend is met een drugscrimineel die pro-Rusland isquote:
Met pijn en moeite derde![]()
Nouja hij heeft over het Bosz verhaal wel gewoon gelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een stuk stront is die vent toch.![]()
Man man an. Wat laat-ie zich weer kennen.
Maar ik zou zo’n onderwerp niet aanhalen bij Pi-airGod als je weet dat daar oud zeer zitVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga door Pierre. Zak nog meer door het ijs met dit weer.
Steijn is ook echt niksquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Maurice heeft ook een pittige mening over Pierre[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Maurice heeft ook een pittige mening over PierreOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Er zit zoveel oud en nieuw zeer bij die sukkel. Begin niet over van Persie bv.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft over het Bosz verhaal wel gewoon gelijk.
Maar ik zou zo’n onderwerp niet aanhalen bij Pi-airGod als je weet dat daar oud zeer zit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Koeman was ook bij de Arne Voetbaldagen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:26 schreef Caland het volgende:
Geertje extra middenvelder genot
Afgekeken bij Arend Martijn![]()
Zo leert iedereen wat bij van Arnequote:Op woensdag 14 juni 2023 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koeman was ook bij de Arne Voetbaldagen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een klein kind is die Pi-Air toch ook, man man man“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
De wind staat vandaag niet zo fijn.
Nu ben ik GUUSED.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen maar kijk vooral uit naar de geniale balletjes van Modric![]()
![]()
Luka wie?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen maar kijk vooral uit naar de geniale balletjes van Modric
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eens.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen maar kijk vooral uit naar de geniale balletjes van Modric“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat snap ik bij Tottenham wel, maar bij Kroatië niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SV wordt weer genieten volgend seizoen met Raffie en PJaaaair“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wie kijkt er nog SV?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
SV wordt weer genieten volgend seizoen met Raffie en PJaaaair![]()
Heeft Oranje weer geoefend op penalties ? dat deden ze bij van Gaal wel en dat pakte ook zo lekker uit tegen Argentinie"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Er staat in ieder geval nu een keeper in die duikt dus dat is een plusquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:37 schreef TLC het volgende:
Heeft Oranje weer geoefend op penalties ? dat deden ze bij van Gaal wel en dat pakte ook zo lekker uit tegen ArgentinieVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar het gaat een keer lukken! HEUS WAARquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:37 schreef TLC het volgende:
Heeft Oranje weer geoefend op penalties ? dat deden ze bij van Gaal wel en dat pakte ook zo lekker uit tegen Argentinie![]()
Ik kan enorm genieten van die ongemakkelijkheid en gefrustreerde kop van Pi-Aaaaaaaaaaaaaairquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Elsgod.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Knipoog Kroaat genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heel typisch maar je zou verwachten van Van Gaal dat ie wel wist dat ze tegen een penalty killer stondenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:37 schreef TLC het volgende:
Heeft Oranje weer geoefend op penalties ? dat deden ze bij van Gaal wel en dat pakte ook zo lekker uit tegen Argentinie![]()
![]()
Krijgt die dan nog eens verlossing van zijn stotterprobleem of helpt GOD daar niet mee?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Kijk we hebben de hulp van God dankzij Geertruida
@KingRoland“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dit kan gewoon niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland vs Croatia @:Coco vindt hier wat vanWhat can change the nature of a man?![]()
Staan.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Als ze nu een biertje op het veld gooien, wordt er dan gestaakt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volkomen verkeerde timing van het publiek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hier spreekt geen passie uit.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
We kunnen het liedje ook nooit eens normaal zingen he
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
UEFA is de baas vandaag ipv de KNVBquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze nu een biertje op het veld gooien, wordt er dan gestaakt?![]()
Valt van ellende uit elkaarquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Stadionnetje wel
@:mikosgouka
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
VIRGIL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet de eerste keer dat Nederlanders in ondertal raken tegen Balkanners.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:43 schreef Paul het volgende:
Lijken meer Kroaten dan NL elftal supporters te zitten heeIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Waarom heeft Ziggo hier ook de rechten van
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wim Kok vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Nederlanders in ondertal raken tegen Balkanners.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is echt een bejaardenelftal, jezus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goede wijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een bejaardenelftal, jezus.![]()
quote:Dit is al benoemd.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
LOS[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een bejaardenelftal, jezus.
@Zipportal![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom spelen we niet gewoon in oranje?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Welkom in een VBL-livetopicquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk! Opmerking voegt ook totaal niets toe.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Een ontzettende tragedie vooral. Een beetje humor in de zin van 'de laatste keer dat we zo verdedigden tegen Duitsland waren we vijf jaar ons land kwijt'.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk! Opmerking voegt ook totaal niets toe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom spelen we niet gewoon in oranje?![]()
Drinker.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
Frenkie de Jong meteen met een zaadbal.
Had daar Q. Timber maar neergezet @:koeman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Anders verkoopt Nike die blauwe niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarschijnlijk zijn onze voetballende kwaliteiten niet goed genoeg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom spelen we niet gewoon in oranje?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hebben ze daar überhaupt wel een voetbalclub?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit het livetopic of heeft Pietje of Tong iets geopend wat ik nu niet zie?Met pijn en moeite derde![]()
ik zat idd ook het topic van tong te zoeken eerstquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is dit het livetopic of heeft Pietje of Tong iets geopend wat ik nu niet zie?
Ik post hier.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is dit het livetopic of heeft Pietje of Tong iets geopend wat ik nu niet zie?What can change the nature of a man?![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is dit het livetopic of heeft Pietje of Tong iets geopend wat ik nu niet zie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom heb jij een Almere ui?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:49 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zat idd ook het topic van tong te zoeken eerstWhat can change the nature of a man?![]()
Die heeft geen rechten hier.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh kut, dat zouden we niet meer doen.
Excuses @:SlobeendWhat can change the nature of a man?![]()
Hey Paulquote:eens op
[ Bericht 17% gewijzigd door Coco op 14-06-2023 20:52:10 (nou nou nou) ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh, we gaan weer random twitterberichten plaatsen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ken haar niet eens en toch kom ik haar wekelijks tegen. Aandachtsgeil kind.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ken haar niet eens en toch kom ik haar wekelijks tegen. Aandachtsgeil kind.![]()
![]()
Dan heb ik ook nog wel een leuk tweetje.
En dat terwijl ze met Feyenoord het mooiste voetbal van Nederland spelen.quote:
Heb ik van horen zeggen.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Dacht al hee, mensen die met kanker schelden vind ik te laag niveauquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het is Paulaidsquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, we gaan weer random twitterberichten plaatsen?![]()
Hey Paul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Maar vervolgens gaan er wel 30 mensen op in.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederland schreeuwt om een pingel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ligt het aan mij of neemt Dumfries altijd heel erg lang voor een ingooi om de bal vervolgens te laten verspelen![]()
Dit was bijna gevaarlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ligt aan jouw.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:54 schreef NLGooner het volgende:
Ligt het aan mij of neemt Dumfries altijd heel erg lang voor een ingooi om de bal vervolgens te laten verspelen![]()
Zijn echte naam is Xavi Simonski.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Simons is niet geschikt voor SlotBallMet pijn en moeite derde![]()
Dat is helaas zijn formule ja. Iets totaal irrelevants posten zodat iedereen haptquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar vervolgens gaan er wel 30 mensen op in.![]()
Neem het even over, ben naar wc.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Simons raakt de bal kwijt.
Water is natWhat can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Coco op 14-06-2023 20:56:45 ]![]()
En toch zou ik maar wat blij zijn als wij hem een jaar mogen lenen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Simons raakt de bal kwijt.
Water is natOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Uitzonderingen mogen benoemd worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Het stadion van de kampioen
Hoorde ik dat goed?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zekers.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Het stadion van de kampioen
Hoorde ik dat goed?![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ook wel gedurfd deze 3-4-3 in balbezitquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:56 schreef aTypisch het volgende:
best wel veel leuke spelers op het veld nu bij oranjeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel jammer dat er niet wat meer hoofdstedelijkheid in dit elftal zit.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Strak broekje?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:56 schreef aTypisch het volgende:
best wel veel leuke spelers op het veld nu bij oranjeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Jij had graag Klaassen gezien ja?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:56 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat er niet wat meer hoofdstedelijkheid in dit elftal zit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
als het alternatief is om met timber die er geen reet van bakt te starten valt er wel wat voor te zeggen om dan geert maar in zijn kracht te zettenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel gedurfd deze 3-4-3 in balbezit![]()
Stukje boerderijhoofdstedelijkheidquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had graag Klaassen gezien ja?
@PowerLoungenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Brian Brobbeyquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van welke Nederlands elftal speler laat jij een slijmspoor na?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Bericht 40-45% gewijzigd door Coco op 14-06-2023 20:56:45![]()
Is zowel verdedigend als inschuivend beterquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als het alternatief is om met timber die er geen reet van bakt te starten valt er wel wat voor te zeggen om dan geert maar in zijn kracht te zetten
Is nooit een keuze tochVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat die baardmans TD hem lekker in kleedkamer 2 flikkertquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Stukje boerderijhoofdstedelijkheid
@:powerloungenRED ONS HENNIEGOD![]()
koegoed twijfelde er tegen frankrijk nog flink overquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Is zowel verdedigend als inschuivend beter
Is nooit een keuze toch![]()
Simons is wel echt een lichtgewichtje he
Snap wel dat geen enkele trainer hem op het middenveld zetVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zie in de Geert ooit nog wel eens een Stoneaanse verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Is zowel verdedigend als inschuivend beter
Is nooit een keuze tochIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Perisic is wel een van mijn favoriete voetballers.
Ter info.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb een nieuwe wheysmaak maar ik ben er niet zo’n fan vanquote:
Toch 2 kilo gekocht
VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: