Ha ha ha. Heerlijk. Laat je kennen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
jij hebt sowieso weinig verstand (van zaken), dus ik begrijp jouw opmerking wel.
Depay wil ik gewoon eigenlijk nooit meer zien in het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Depay en Simons op de plaats van Koopmeiners wel veel scheelt.
Koopmeiners is qua handelingssnelheid bijzonder traag. Leuk voor in Italië waar het allemaal wat langzamer gaat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beiden maar niet doen.
Koopmeimers doet het niet slecht in italie, zie daar geen problemen mee. Alleen niet als 10 idd, dan idd Veerman beter als je simons niet op 10 zet.
Zeker niet, maar het zijn wel allemaal spelers die geregeld als DM spelen. Ook Frenkie ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Noem je nou echt De Jong en Koopmeiners vergelijkbare spelers? Wieffer is eerder een type Koopmeiners.
dank je nu.nlquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Heerlijk. Laat je kennen.
Oranje begint woensdagavond met Lutsharel Geertruida in het hart van de defensie. De verdediger van Feyenoord vervangt Matthijs de Ligt. Bondscoach Ronald Koeman gunt ook basisplaatsen aan Mats Wieffer en Teun Koopmeiners.
Denzel Dumfries en Nathan Aké, die zaterdag nog in de Champions League-finale speelde, staan op de backposities. Virgil van Dijk is de andere verdediger. Frenkie de Jong bekleedt samen met Koopmeiners en Wieffer het middenveld.
Tekst gaat verder onder de tweet.
Memphis Depay ontbreekt vanwege een blessure en daardoor leek Cody Gakpo zijn ideale vervanger. Hij krijgt in de spits het vertrouwen van Koeman. De aanvaller van Liverpool wordt ondersteund door Xavi Simons en Donyell Malen.
Opstelling Nederland: Bijlow; Dumfries, Geertruida, Van Dijk en Aké; Wieffer, Koopmeiners en De Jong; Malen, Gakpo en Simons.
Ik zou frenkie en wieffer er neerzetten en daar dan simons voor op 10.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Koopmeiners is qua handelingssnelheid bijzonder traag. Leuk voor in Italië waar het allemaal wat langzamer gaat.
Dat zal wel het beste zijn ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik zou frenkie en wieffer er neerzetten en daar dan simons voor op 10.
Desnoods lang of depay op links. Danjuma maarja die speelt niet
NOOIT MEER DEPAY.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik zou frenkie en wieffer er neerzetten en daar dan simons voor op 10.
Desnoods lang of depay op links. Danjuma maarja die speelt niet
Dat is inderdaad wel zijn probleempje. Toch vind ik het wel fijn dat er iemand op het middenveld kan openen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Koopmeiners is qua handelingssnelheid bijzonder traag. Leuk voor in Italië waar het allemaal wat langzamer gaat.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Depay wil ik gewoon eigenlijk nooit meer zien in het Nederlands elftal.
Maar mijn haat tegen hem neemt dan ook onredelijke vormen aan.
quote:
...quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:48 schreef Slobeend het volgende:
Wieffer was niet echt geweldig goed de laatste speelrondes bij Feyenoord. Jerdy Schouten moet daar staan vind ik.
Ik ben ook wel klaar met memevis die de grote speler acteert. Dan nog liever Wappiewout.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Depay wil ik gewoon eigenlijk nooit meer zien in het Nederlands elftal.
Maar mijn haat tegen hem neemt dan ook onredelijke vormen aan.
Cancellen die troep.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met memevis die de grote speler acteert. Dan nog liever Wappiewout.
Die rooie kan helemaal niet voetballenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slobeend doet niet aan acts, maar Jerdy Schouten jeetje.
Ik vind hem wel veel te veel onnodig balverlies lijden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depay ook een irritante jongen, maar wel een nuttige speler als je niet zelf het spel moet maken.
En Bas Dost?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou zelfs ene L. De Jong opstellen voor Memphis.
Gewoon.
Vincent Janssenquote:
Ja, daarom in balbezit ook niet bepaald mijn favoriet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind hem wel veel te veel onnodig balverlies lijden.
Misschien moet je de opstelling van Kroatië en de selectie van Spanje en Italië eens bekijken, het is eigenlijk allemaal niet bijzonder.quote:
Maar die Italianen zijn natuurlijk wel erkende prijzenpakkers.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet je de opstelling van Kroatië en de selectie van Spanje en Italië eens bekijken, het is eigenlijk allemaal niet bijzonder.
Met Bijlow, Geertje en Wieffer komt er geen broodkruimeltje door. Het is voor de rest alleen hopen dat die gozer met die knot beter dan normaal speelt.quote:
Binnen een paar wedstrijden jullie publiekslieveling , let maar op.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Willemsgod naar Heracles, ouwe reus
Die gun ik nog wel wat succes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Binnen een paar wedstrijden jullie publiekslieveling , let maar op.![]()
Mooie transfer voor JetroGoat
2 prijzen meer dan Spanje, nouja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar die Italianen zijn natuurlijk wel erkende prijzenpakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |