De stand:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De competitieformule:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, kennelijk Kroatië, Spanje en Italie ook.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
omdat we dit als enige serieus hebben genomen
Anders had je ook kwalificatie of zoiets gespeeld, dan is dit nog wat leuker.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk Kroatië, Spanje en Italie ook.
0-2quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
20:45 Nederland - Kroatië | NPO3/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
4-1quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:onlogisch
@:tong80
1-3quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:onlogisch 0-2
@:tong80 4-1
1-1, eruit na strafschoppenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Mandquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1. Pingels. Bijlow stopt er 1. Nederland schiet er 2 op de latto. Nederland naar huis. Voor de troostfinale in Enschede.
En even wat Hollandse meezingers uit je hoofd leren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
Ik ga naar het stadion overigens, moet ik nu een bos wortelen op m'n hoofd?
Op zijn minst schminkquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
Vlag of bordje meenemen met Viesdik erop.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
2-1quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 1-3
@:Mexicanobakker 1-1 Kro wns
@:Tarado 1-1 Kro wns
Ik ben zondag al op vakantie, dus dit was de enige kans. 14.000 Kroaten las ik, dat maakt het wel een mooi potje om naar de Kuip te gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op zijn minst schmink
Ik heb mijn kaart verkocht, ga zondag wel als ze winnen
Helemaal als wortelquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
2-1 voor Nederland.
Dat is wel een enorme degradatiequote:Op woensdag 14 juni 2023 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Kan zijn dat ik vanavond niet aanwezig ben, @:mortaxx neemt het dan van mij over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop