Koemanquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarop is dat gebaseerd? Het is niet dat we tegen Frankrijk spelen he
Een plaatsje lager inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarop is dat gebaseerd? Het is niet dat we tegen Frankrijk spelen he
Wat een stuk stront is die vent toch.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Ga je dit aan Van Hooijdonk vragen
Laat gewoon gaan man
Jammer dat hij niet bevriend is met een drugscrimineel die pro-Rusland isquote:
Nouja hij heeft over het Bosz verhaal wel gewoon gelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een stuk stront is die vent toch.![]()
Man man an. Wat laat-ie zich weer kennen.
Steijn is ook echt niksquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Maurice heeft ook een pittige mening over Pierre
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Maurice heeft ook een pittige mening over Pierre
Er zit zoveel oud en nieuw zeer bij die sukkel. Begin niet over van Persie bv.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft over het Bosz verhaal wel gewoon gelijk.
Maar ik zou zo’n onderwerp niet aanhalen bij Pi-airGod als je weet dat daar oud zeer zit
Koeman was ook bij de Arne Voetbaldagen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:26 schreef Caland het volgende:
Geertje extra middenvelder genot
Afgekeken bij Arend Martijn
Zo leert iedereen wat bij van Arnequote:Op woensdag 14 juni 2023 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koeman was ook bij de Arne Voetbaldagen.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen maar kijk vooral uit naar de geniale balletjes van Modric
Luka wie?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen maar kijk vooral uit naar de geniale balletjes van Modric
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |