En dat terwijl ze met Feyenoord het mooiste voetbal van Nederland spelen.quote:
Dacht al hee, mensen die met kanker schelden vind ik te laag niveauquote:
Het is Paulaidsquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, we gaan weer random twitterberichten plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Maar vervolgens gaan er wel 30 mensen op in.quote:
Ligt aan jouw.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:54 schreef NLGooner het volgende:
Ligt het aan mij of neemt Dumfries altijd heel erg lang voor een ingooi om de bal vervolgens te laten verspelen
Zijn echte naam is Xavi Simonski.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Simons is niet geschikt voor SlotBall
Dat is helaas zijn formule ja. Iets totaal irrelevants posten zodat iedereen haptquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar vervolgens gaan er wel 30 mensen op in.
Neem het even over, ben naar wc.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Simons raakt de bal kwijt.
Water is nat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Coco op 14-06-2023 20:56:45 ]
En toch zou ik maar wat blij zijn als wij hem een jaar mogen lenen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Simons raakt de bal kwijt.
Water is nat
Uitzonderingen mogen benoemd worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Het stadion van de kampioen
Hoorde ik dat goed?
Zekers.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Het stadion van de kampioen
Hoorde ik dat goed?
Ook wel gedurfd deze 3-4-3 in balbezitquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:56 schreef aTypisch het volgende:
best wel veel leuke spelers op het veld nu bij oranje
Strak broekje?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:56 schreef aTypisch het volgende:
best wel veel leuke spelers op het veld nu bij oranje
Jij had graag Klaassen gezien ja?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:56 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat er niet wat meer hoofdstedelijkheid in dit elftal zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |