Onana is ook van de perenijsjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:38 schreef GGMM het volgende: Ik heb ook nog perenijs bedenk ik me DAT WORDT SMULLEN
Dat is ook zonde zeg.quote:
Oh ja, @Neef_Wuppiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onana is ook van de perenijsjes.
@:neef_wuppie (rip)
Ja ik vind daar wat van.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
@:tong80 moest per se een topic maken. Post dan niet mee.
@Zipportalquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onana is ook van de perenijsjes.
@:neef_wuppie (rip)
Die topics van Tong zitten jou echt dwars hequote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
@:tong80 moest per se een topic maken. Post dan niet mee.
Wel godverdommequote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha net zoals over die Mario filmHahaha
Tong schijt heel VBL onder. Daar valt niet aan te ontsnappen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die topics van Tong zitten jou echt dwars he
Blijkbaar heb je niet zoveel te doen verder
Zet je computer uitquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tong schijt heel VBL onder. Daar valt niet aan te ontsnappen.
Wat was de mening van @Coco over de Super Mario film?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha net zoals over die Mario filmHahaha
Dat zit jou echt dwars hequote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms is het beter je mening niet direct neer te kwakken
Voorbeeld: The Super Mario Movie
Staat in het F&S topic.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat was de mening van @:coco over de Super Mario film?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat was de mening van @:coco over de Super Mario film?
quote:
21-7=5quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft Aad300 geen voorspelling gedaan?
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Sterling is toch geen leuke speler.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd dat City leuke spelers had is wel een beetje voorbij.
Ik mis Aguero en Sterling.
Wat is dat dan nou weerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:45 schreef RipCity het volgende:
Denk dat van Basten de wedstrijd halverwege uitzet.lekker beste kijkers aanzetten.
Marco zit pas op de helft van deze eerste helft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:45 schreef RipCity het volgende:
Denk dat van Basten de wedstrijd halverwege uitzet.lekker beste kijkers aanzetten.
Ik zou iemand die constant op z'n mobiel zat ook negerenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat ik de kroeg waar ik zit ga verlaten. Ik wacht al tien minuten om een biertje te bestellen.
Dat is ook wel een argument.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou iemand die constant op z'n mobiel zat ook negeren
Ja wachten om te bestellen doe je toch zelf?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat ik de kroeg waar ik zit ga verlaten. Ik wacht al tien minuten om een biertje te bestellen.
Waar in Spanje zit je?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je een modbreak nodig hebt, kan je beter je blauwe kleur direct inleveren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Plaats anders een modbreak zodat ze weten dat je het meent.
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterling is toch geen leuke speler.
@capuchon_jongenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je een modbreak nodig hebt, kan je beter je blauwe kleur direct inleveren.
Je bent dus niet alleen hier traag van begrip.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg pardoes de rekening in mijn handen gedrukt terwijl ik een biertje wil bestellen.
Ik begrijp de boodschap.
Dan doe ik mee!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Diablo 4.
(niet eten, maar spelen)
Sow koekoek!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen hier traag van begrip.
Het is niet dat City veel doet he?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef EP3 het volgende:
Het is wachten op n onverdiende overwinning van Inter met n schijtdoeplpunt in de 87e minuut.
Onverdiend? Daar zijn klaas en ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef EP3 het volgende:
Het is wachten op n onverdiende overwinning van Inter met n schijtdoeplpunt in de 87e minuut.
Jazeker.quote:
Leuk, wat voor een werk?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker.
Ben hier de hele week geweest voor werk. Geweldig stadje, wat een sfeer
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen hier traag van begrip.
Tegen een valsspelend ongelimiteerd geld elftal is geen doelpunt onverdiend.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef EP3 het volgende:
Morgen laatste kans.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
EL finale was het leukst, jammer dat dat een beetje een schoppartij was
Nee, das ook waar. Ik ben vooral teleurgesteld in de wedstrijd, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet dat City veel doet he?
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk, wat voor een werk?
(offtopic mag nu tijdens de rust)
Spreken ze daar Nederlands dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.
Ik kan het woord ‘inclusief’ niet meer horen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.
Ik kan het woord ‘inclusief’ niet meer horen.
Er is een speler van City uitgevallenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks gezien van de eerste helft maar kennelijk ook weinig gemist.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een speler van City uitgevallen
Ene De Bruyne
En nu moeilijk doen over een bekertje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Unieke beelden van het Heizeldrama, 38 jaar geleden.
Ach, ik vind het wel leuk om er over te lullen en het is erg goed voor mijn CV (plus zo’n weekje Spanje is echt een geel leuk cadeautje).quote:
O sorry.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:03 schreef Coco het volgende:
De wedstrijd gaat verder, graag weer ontopic
Zal ik doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Marcootje heeft de vallende ziekte, mag je wel eens geel voor trekken.
Met deze pot is een k-hole nabij.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef Regilio_ het volgende:
Ik ga aan de ketamine. Kijken of de wedstrijd dan leuker is.
Whehe idd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met deze pot is een k-hole nabij.
Junkiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef Regilio_ het volgende:
Ik ga aan de ketamine. Kijken of de wedstrijd dan leuker is.
Spreek je een beetje Spaans?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben naar mijn vaste kroegje gegaan hier voor een biertje en een hammetje.
Ik ben er weer bij
Lekker maat, ik zo ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:11 schreef KingRoland het volgende:
en ik pak nog een glas coca cola zero erbij
Dan geef je maar geel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat leek me wel gewoon een overtreding
Lekker man. Spaanse cultuurquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben naar mijn vaste kroegje gegaan hier voor een biertje en een hammetje.
Ik ben er weer bij
Een beetje, ik heb mij de hele week gedwongen Spaans te spreken in restaurants/cafées. Dat ging vrij aardigquote:
Ik gok spierpijn na een mokerharde gym sessiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat
Jou kennende is er niks ernstigs aan de hand
Je hebt je zij getraind?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik gok spierpijn na een mokerharde gym sessie
Gewoon een waardeloze fanbase, bestaat voor 90 % uit gloryhunters.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat krijg je na 20 pils en niet snuiven.
Dat zijn pas echt successupporters. Natuurlijk zal er nog iemand bijzitten uit de tijd van Maine Road. Maar het gros is pas gekomen nadat de Sjeik er geld in gepompd heeft.quote:
Rustigquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nu ook en zie dat het 0-0 is.
Het zijn dit jaar alleen maar walgelijke finales he? ITALIE BEDANKT
we gaan gewoon drie jaar op een rij pot 1 mislopen door één wedstrijd.quote:
Wat is er morgenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is de spanning voor morgen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:19 schreef Bezsen het volgende:
Wel leuk voor Onana dat ie alsnog een finale keept
Tuurlijk wel, Inter is mokerslecht en doet er geen kut aan. Gewoon 1-0 in de 87e minuut door Haaland, in de tas en weg ermee.quote:
Quote mij over 30 minuten maar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Inter is mokerslecht en doet er geen kut aan. Gewoon 0-1 in de 87e minuut door Haaland, in de tas en weg ermee.
City is ook mokerslechtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Inter is mokerslecht en doet er geen kut aan. Gewoon 0-1 in de 87e minuut door Haaland, in de tas en weg ermee.
Eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Tottenham was een veel leukere pot dan dit.
Ajax - Go Ahead ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Tottenham was een veel leukere pot dan dit.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tennis is zo mogelijk nog saaier dan deze pot
Jullie zijn geen vrienden meer of hij is niet meer homo?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik had vroeger een goede vriend die homo is.
Helaas niet meer.
Helaas is ie niet meer homo?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
Helaas niet meer.
Is hij nu niet meer een goede vriend?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
Helaas niet meer.
Nee hij is spoorloos verdwenen nadat hij een belangrijke afspraak niet nakwamquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is hij nu niet meer een goede vriend?
Een belangrijke afspraak in de trant van een bioscoop afspraak missen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij is spoorloos verdwenen nadat hij een belangrijke afspraak niet nakwam
Kwam hij niet opdagen bij een filmuitje?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij is spoorloos verdwenen nadat hij een belangrijke afspraak niet nakwam
Leukquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwam hij niet opdagen bij een filmuitje?
Wel verdorie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een belangrijke afspraak in de trant van een bioscoop afspraak missen?
Je bent laat vandaagquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwam hij niet opdagen bij een filmuitje?
Streampje loopt achter hequote:
Toni?quote:
Yup.quote:
Kazim Richards in de Arena all over again.quote:
Ik neem jou dit heel erg kwalijkquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:32 schreef KingRoland het volgende:
ga ik even naar de wc staat het opeens 1-0 city
Kan je niet nog een keer naar de WC gaan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:32 schreef KingRoland het volgende:
ga ik even naar de wc staat het opeens 1-0 city
and?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die voor city and het juichen is snapt niks van voetbal.
Of is voor Feyenoord. Maar dan klopt dat eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Die is verstoptquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je niet nog een keer naar de WC gaan?
Catenaccio is geen voetbal.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Net kon ie hem ook vindenquote:
2 miljard godenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Die heeft niks goed gedaan.quote:
En Ajax-DNA?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |