Sow koekoek!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen hier traag van begrip.
Het is niet dat City veel doet he?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef EP3 het volgende:
Het is wachten op n onverdiende overwinning van Inter met n schijtdoeplpunt in de 87e minuut.
Onverdiend? Daar zijn klaas en ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef EP3 het volgende:
Het is wachten op n onverdiende overwinning van Inter met n schijtdoeplpunt in de 87e minuut.
Jazeker.quote:
Leuk, wat voor een werk?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker.
Ben hier de hele week geweest voor werk. Geweldig stadje, wat een sfeer
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen hier traag van begrip.
Tegen een valsspelend ongelimiteerd geld elftal is geen doelpunt onverdiend.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef EP3 het volgende:
Morgen laatste kans.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
EL finale was het leukst, jammer dat dat een beetje een schoppartij was
Nee, das ook waar. Ik ben vooral teleurgesteld in de wedstrijd, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet dat City veel doet he?
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk, wat voor een werk?
(offtopic mag nu tijdens de rust)
Spreken ze daar Nederlands dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.
Ik kan het woord ‘inclusief’ niet meer horen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.
Ik kan het woord ‘inclusief’ niet meer horen.
Er is een speler van City uitgevallenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks gezien van de eerste helft maar kennelijk ook weinig gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |