Ik zou iemand die constant op z'n mobiel zat ook negerenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat ik de kroeg waar ik zit ga verlaten. Ik wacht al tien minuten om een biertje te bestellen.
Dat is ook wel een argument.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou iemand die constant op z'n mobiel zat ook negeren
Ja wachten om te bestellen doe je toch zelf?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat ik de kroeg waar ik zit ga verlaten. Ik wacht al tien minuten om een biertje te bestellen.
Waar in Spanje zit je?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je een modbreak nodig hebt, kan je beter je blauwe kleur direct inleveren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Plaats anders een modbreak zodat ze weten dat je het meent.
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterling is toch geen leuke speler.
@capuchon_jongenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je een modbreak nodig hebt, kan je beter je blauwe kleur direct inleveren.
Je bent dus niet alleen hier traag van begrip.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg pardoes de rekening in mijn handen gedrukt terwijl ik een biertje wil bestellen.
Ik begrijp de boodschap.
Dan doe ik mee!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Diablo 4.
(niet eten, maar spelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |