Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk, wat voor een werk?
(offtopic mag nu tijdens de rust)
Spreken ze daar Nederlands dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.
Ik kan het woord ‘inclusief’ niet meer horen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een project met andere universiteiten over inclusieve internationalisering.
Ik kan het woord ‘inclusief’ niet meer horen.
Er is een speler van City uitgevallenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks gezien van de eerste helft maar kennelijk ook weinig gemist.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een speler van City uitgevallen
Ene De Bruyne
En nu moeilijk doen over een bekertje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Unieke beelden van het Heizeldrama, 38 jaar geleden.
Ach, ik vind het wel leuk om er over te lullen en het is erg goed voor mijn CV (plus zo’n weekje Spanje is echt een geel leuk cadeautje).quote:
O sorry.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:03 schreef Coco het volgende:
De wedstrijd gaat verder, graag weer ontopic
Zal ik doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Marcootje heeft de vallende ziekte, mag je wel eens geel voor trekken.
Met deze pot is een k-hole nabij.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef Regilio_ het volgende:
Ik ga aan de ketamine. Kijken of de wedstrijd dan leuker is.
Whehe idd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met deze pot is een k-hole nabij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |