Moet hij weten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een speler van City uitgevallen
Ene De Bruyne
En nu moeilijk doen over een bekertje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Unieke beelden van het Heizeldrama, 38 jaar geleden.
Ach, ik vind het wel leuk om er over te lullen en het is erg goed voor mijn CV (plus zo’n weekje Spanje is echt een geel leuk cadeautje).quote:
O sorry.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:03 schreef Coco het volgende:
De wedstrijd gaat verder, graag weer ontopic
Zal ik doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Marcootje heeft de vallende ziekte, mag je wel eens geel voor trekken.
Met deze pot is een k-hole nabij.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef Regilio_ het volgende:
Ik ga aan de ketamine. Kijken of de wedstrijd dan leuker is.
Whehe idd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met deze pot is een k-hole nabij.
Junkiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef Regilio_ het volgende:
Ik ga aan de ketamine. Kijken of de wedstrijd dan leuker is.
Spreek je een beetje Spaans?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben naar mijn vaste kroegje gegaan hier voor een biertje en een hammetje.
Ik ben er weer bij
Lekker maat, ik zo ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:11 schreef KingRoland het volgende:
en ik pak nog een glas coca cola zero erbij
Dan geef je maar geel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat leek me wel gewoon een overtreding
Lekker man. Spaanse cultuurquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben naar mijn vaste kroegje gegaan hier voor een biertje en een hammetje.
Ik ben er weer bij
Een beetje, ik heb mij de hele week gedwongen Spaans te spreken in restaurants/cafées. Dat ging vrij aardigquote:
Ik gok spierpijn na een mokerharde gym sessiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat
Jou kennende is er niks ernstigs aan de hand
Je hebt je zij getraind?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik gok spierpijn na een mokerharde gym sessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |