Gewoon een waardeloze fanbase, bestaat voor 90 % uit gloryhunters.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat krijg je na 20 pils en niet snuiven.
Dat zijn pas echt successupporters. Natuurlijk zal er nog iemand bijzitten uit de tijd van Maine Road. Maar het gros is pas gekomen nadat de Sjeik er geld in gepompd heeft.quote:
Rustigquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nu ook en zie dat het 0-0 is.
Het zijn dit jaar alleen maar walgelijke finales he? ITALIE BEDANKT
Wat is er morgenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is de spanning voor morgen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:19 schreef Bezsen het volgende:
Wel leuk voor Onana dat ie alsnog een finale keept
Tuurlijk wel, Inter is mokerslecht en doet er geen kut aan. Gewoon 1-0 in de 87e minuut door Haaland, in de tas en weg ermee.quote:
Quote mij over 30 minuten maar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Inter is mokerslecht en doet er geen kut aan. Gewoon 0-1 in de 87e minuut door Haaland, in de tas en weg ermee.
City is ook mokerslechtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Inter is mokerslecht en doet er geen kut aan. Gewoon 0-1 in de 87e minuut door Haaland, in de tas en weg ermee.
Eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Tottenham was een veel leukere pot dan dit.
Ajax - Go Ahead ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Tottenham was een veel leukere pot dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |