ben je in ieder geval deel van de winnende fansquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Omdat Feyenoord er belang bij heeft ben ik eenmalig pro City. Verder boeit die hele CL niet.
Gewoon Denzel op Haaland zettenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
''noorse pelé'' Haaland tegen De Vrij
lmao Haaland tegen een nederlands amateurtje
De Vrij is zijn basisplaats al een aardig tijdje kwijt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
De Vrij twee jaar geleden tot beste verdediger in Italië gekozen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
"We"quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We juichen vanavond voor City @:tong80 doe je mee???
ik kan niet kijken dus ik doe geen voorspellingquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Alaphilippe_
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
Wat verwacht je ervan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ik kan niet kijken dus ik doe geen voorspelling
Stijjn kijkt niet mee dus ik sla overquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Wie is Stijjn?quote:
Nee is gewoon een typfoutjequote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is Stijjn?
Of is dit weer een “meme”?
Ik gun het Inter ook!quote:
Naast Wesley Sneijder moet hij wel ongeveer in de spagaat staan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Marcel Maijer nog een beetje ademt.
Bijna, maar dan net anders.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:56 schreef onlogisch het volgende:
Alle Feyenoorders juichen vanavond mokertjehard voor City.
mee eensquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
Wesley doet net alsof hij de relativiteitstheorie uitlegt, terwijl hij wat onzin uitkraamt.
Wesley is zich altijd bewust van de camera, in élk programma. Kijkt niet lekker.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
Wesley doet net alsof hij de relativiteitstheorie uitlegt, terwijl hij wat onzin uitkraamt.
Ook toen hij over auto's liep?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wesley is zich altijd bewust van de camera, in élk programma. Kijkt niet lekker.
Als ie niet scoort dan weet je niet eens dat ie mee speelde.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Haaland is al een fenomeen, vanavond kan hij God worden.
Stukje duiken voor Nationale teamquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ie niet scoort dan weet je niet eens dat ie mee speelde.
3-1 Cityquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
0-1.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi, dan zet ik het banmeldtopic alvast klaar.
0-2quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 3-1
@:Sked 0-1
@:Mexicanobakker 3-0
2-0 helaasquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 3-1
@:Sked 0-1
@:Mexicanobakker 3-0
BBQ, vlees en bier.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Inter nog mee kan, maar het lijkt me sterk.
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Gezellig!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:40 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er
(ik kijk bij mijn moeder thuis)
Niks mis mee.quote:
Pics van die gilf!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:40 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er
Niks, maar tis wel lekker hoor ouwe reusquote:
Oedipus, dat vind ik erg voor je.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:40 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er
tjaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks, maar tis wel lekker hoor ouwe reus
Vegetarische quinoa salade.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Inter nog mee kan, maar het lijkt me sterk.
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De winnaar wint ook de treble.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:58 schreef PSVCL het volgende:
Cmon Inter!
De treble is maar voor een paar clubs weggelegd
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Links heeft het koppie, rechts de reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Inter is sowieso kansloos , helaas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
De winnaar wint ook de treble.
City won immers de Fernando Alonso Cup en de Premjur Liek.
Dit is echt zo oud als weetikwatquote:
Peppi Langkous @Pisces29quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, Peppi begint alvast met 7 middenvelders ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
NeurootGodquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, Peppi begint alvast met 7 middenvelders ofzo
@onlogischquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Het City nooit de CL zien winnen of Feyenoord in pot 1.
Dilemmaaaaaas.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
In Den Bosch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop dat het giga uit de hand loopt.
Ojee...quote:
Met een glas havermelk?quote:
Ik zap alleen naar deze wedstrijd als er hier staat dat er iets boeiends gebeurt.quote:
Mag "Le" nog wel?quote:
Maakt het nog wat uit in welk doel?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Dumbgod de winnende maakt.
Graag Het Goede Doelquote:
Die eenvoud kan ik wel waarderen.quote:
Laat hem eerst maar eens foutloos de bus uitlopen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Dumbgod de winnende maakt.
Was jij maar een gijzelaar?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die eenvoud kan ik wel waarderen.
Als ie maar alles geprobeerd heeft.
Toen waren een aantal users nog niet eens geboren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Carson speelde in 2005 bij Liverpool (lol)
Och alles kan een mens gelukkig maken.quote:
Als je danst besta je.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och alles kan een mens gelukkig maken.
Echt heel slecht.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:12 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van de act van @:IkGeefEnkelLikes ?
Daar was ik dan ook mod.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is nog niet zo gezellig als het WK.
Dat was ook wel een geweldige finale.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is nog niet zo gezellig als het WK.
De belangrijke uitgoal.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een 0-1 zou wel gunstig zijn voor deze vinale denk ik
Dan besta ik nietquote:
Je kan ook 4 films gaan kijken, da's wel 1 teveel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan besta ik niet![]()
Ik kan beter zwijgen.
Hoelang is 't geleden dat een club uit Pot 1 laatste werd?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:56 schreef onlogisch het volgende:
Alle Feyenoorders juichen vanavond mokertjehard voor City.
Daarom zal de echte top van Europa nooit voor Lautaro gaan.quote:
Meestal laten rechtsextremisten nochtans zo min mogelijk toe.quote:
Heb jij wel eens per ongeluk een speech gegeven op een rechtsextremistisch evenement?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal laten rechtsextremisten nochtans zo min mogelijk toe.
Kan iedereen overkomen!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens per ongeluk een speech gegeven op een rechtsextremistisch evenement?
Ik was 2 weken geleden geheel per ongeluk op een FvD-congres! Stom toeval, ik ging eigenlijk naar een bridgeavond.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens per ongeluk een speech gegeven op een rechtsextremistisch evenement?
Nou, als ik een speech geef is het sowieso per ongeluk.quote:
Het is allebei niks joh. City meer fouten maar Inter heeft het niveau niet echt om het City lastig te makenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Inter is beter volgens mij eerste analyse
Dus Feyenoord zit virtueel al buiten pot 1?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Inter is beter volgens mij eerste analyse
Jij begrijpt het spel van Inter gewoon nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allebei niks joh. City meer fouten maar Inter heeft het niveau niet echt om het City lastig te maken
Ik vond Bayern - Real met Robben een hele mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Teun de Boer is af.
City - Real de beste eerste helft ooit noemen.
jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dus Feyenoord zit virtueel al buiten pot 1?
Dat is misschien maar beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn opmerking over wandelen en rechtsextremisme niet werd begrepen.
Kan gebeuren. Op zo’n evenement is ook doorgaans iedereen wit.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden geheel per ongeluk op een FvD-congres! Stom toeval, ik ging eigenlijk naar een bridgeavond.
Die gozer is ook al bijna 40 ofzo.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand Dzeko al iets goeds zien doen?
Dan moeten ze niet gaan schaken, heeft niemand een tegenstander.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Op zo’n evenement is ook doorgaans iedereen wit.
Draaicirkel van een tank.quote:
Een schorsing voor de Nations League en de transferperiode van Feyenoord is geen ramp.quote:
Is ze een pot? Bummer.quote:
Wandelen mensen ook in het fvd congres?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Op zo’n evenement is ook doorgaans iedereen wit.
In ieder geval één iemand! Diegene herken je doorgaans aan het kapselquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wandelen mensen ook in het fvd congres?
Zeker, polonaise zelfs, de voorste loopt vanwege het gebrek aan schouder dan wel met de rechterarm omhoog maar een kniesoor die daar op let.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wandelen mensen ook in het fvd congres?
Zoveel je wil, als je maar van de pillen afblijft.quote:
je hebt het over frenkie de jong denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Opvallend wel dat KDB vaak afhaakt bij belangrijke wedstrijden.
Anders had ik een banmelding moeten doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn opmerking over wandelen en rechtsextremisme niet werd begrepen.
Ronaldo na zijn beenbreukquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je hebt het over frenkie de jong denk ik
Nondeju zeg, die draait er een wokkel van.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
Stukje Anitta tijdens deze korte onderbreking:
[ afbeelding ]
Het WK Darts is pas over een halfjaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Anders had ik een banmelding moeten doen.
Alleen als Sparta en Emmen winnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Morgen finales kunnen nog leuk worden.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook nog perenijs bedenk ik me
DAT WORDT SMULLEN
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook nog perenijs bedenk ik me
DAT WORDT SMULLEN
Wat ga je er anders mee doen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik heb vanille ijs. Maar ik weet nog niet of ik dat ga eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |