Vegetarische quinoa salade.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Inter nog mee kan, maar het lijkt me sterk.
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De winnaar wint ook de treble.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:58 schreef PSVCL het volgende:
Cmon Inter!
De treble is maar voor een paar clubs weggelegd
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Links heeft het koppie, rechts de reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Inter is sowieso kansloos , helaas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
De winnaar wint ook de treble.
City won immers de Fernando Alonso Cup en de Premjur Liek.
Dit is echt zo oud als weetikwatquote:
Peppi Langkous @Pisces29quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, Peppi begint alvast met 7 middenvelders ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
NeurootGodquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, Peppi begint alvast met 7 middenvelders ofzo
@onlogischquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Het City nooit de CL zien winnen of Feyenoord in pot 1.
Dilemmaaaaaas.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
In Den Bosch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop dat het giga uit de hand loopt.
Ojee...quote:
Met een glas havermelk?quote:
Ik zap alleen naar deze wedstrijd als er hier staat dat er iets boeiends gebeurt.quote:
Mag "Le" nog wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |