Dan besta ik nietquote:
Je kan ook 4 films gaan kijken, da's wel 1 teveel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan besta ik niet![]()
Ik kan beter zwijgen.
Hoelang is 't geleden dat een club uit Pot 1 laatste werd?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:56 schreef onlogisch het volgende:
Alle Feyenoorders juichen vanavond mokertjehard voor City.
Daarom zal de echte top van Europa nooit voor Lautaro gaan.quote:
Meestal laten rechtsextremisten nochtans zo min mogelijk toe.quote:
Heb jij wel eens per ongeluk een speech gegeven op een rechtsextremistisch evenement?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal laten rechtsextremisten nochtans zo min mogelijk toe.
Kan iedereen overkomen!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens per ongeluk een speech gegeven op een rechtsextremistisch evenement?
Ik was 2 weken geleden geheel per ongeluk op een FvD-congres! Stom toeval, ik ging eigenlijk naar een bridgeavond.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens per ongeluk een speech gegeven op een rechtsextremistisch evenement?
Nou, als ik een speech geef is het sowieso per ongeluk.quote:
Het is allebei niks joh. City meer fouten maar Inter heeft het niveau niet echt om het City lastig te makenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Inter is beter volgens mij eerste analyse
Dus Feyenoord zit virtueel al buiten pot 1?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Inter is beter volgens mij eerste analyse
Jij begrijpt het spel van Inter gewoon nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allebei niks joh. City meer fouten maar Inter heeft het niveau niet echt om het City lastig te maken
Ik vond Bayern - Real met Robben een hele mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Teun de Boer is af.
City - Real de beste eerste helft ooit noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |