jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dus Feyenoord zit virtueel al buiten pot 1?
Dat is misschien maar beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn opmerking over wandelen en rechtsextremisme niet werd begrepen.
Kan gebeuren. Op zo’n evenement is ook doorgaans iedereen wit.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden geheel per ongeluk op een FvD-congres! Stom toeval, ik ging eigenlijk naar een bridgeavond.
Die gozer is ook al bijna 40 ofzo.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand Dzeko al iets goeds zien doen?
Dan moeten ze niet gaan schaken, heeft niemand een tegenstander.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Op zo’n evenement is ook doorgaans iedereen wit.
Draaicirkel van een tank.quote:
Een schorsing voor de Nations League en de transferperiode van Feyenoord is geen ramp.quote:
Is ze een pot? Bummer.quote:
Wandelen mensen ook in het fvd congres?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Op zo’n evenement is ook doorgaans iedereen wit.
In ieder geval één iemand! Diegene herken je doorgaans aan het kapselquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wandelen mensen ook in het fvd congres?
Zeker, polonaise zelfs, de voorste loopt vanwege het gebrek aan schouder dan wel met de rechterarm omhoog maar een kniesoor die daar op let.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wandelen mensen ook in het fvd congres?
Zoveel je wil, als je maar van de pillen afblijft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |