Voetbalterrorist Garitano moet zich kapot schamen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De onvermijdelijke Orla 'Javaanse Jongens' Chennaoui zit er ook weer stevig geplamuurd in.
De club als geheel dat ze hem een herkansing hebben gegeven.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetbalterrorist Garitano moet zich kapot schamen.
Een bizarre choke van twee maanden lang is wel something else.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De club als geheel dat ze hem een herkansing hebben gegeven.
Wat dacht je van vorig seizoen, een gelijkspelletje nodig hebben tegen de al gedegradeerde nummer laatst en dan in de laatste minuut verliezen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een bizarre choke van twee maanden lang is wel something else.
We hebben hier te maken met iemand die nooit naar veldrijden kijkt merk ik. Min min.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht Steve Chainel een soort verbastering van Sylvain Chavanel was![]()
We wachten op Etxeberria.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dacht je van vorig seizoen, een gelijkspelletje nodig hebben tegen de al gedegradeerde nummer laatst en dan in de laatste minuut verliezen?
'Een ander voetbal is mogelijk' en dat houdt blijkbaar in dat je nooit een trainer zult ontslaan. Tel uit je winst.
Ik ken allerlei veldrijders! Richard Groenendaal, Sven Vanthourenhout, Sven Nys, etcquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met iemand die nooit naar veldrijden kijkt merk ik. Min min.
Rob Peeters? Bart Aernouts? Thijs Al? Martin Bina? Francis Mourey? Lars Boom? Gerben de Knegt? Klaas Vantornout? Laurens Sweeck? Diether Sweeck? Hendrik Sweeck? John Gadret? Tom Meeusen? Ben Berden? Corne van Kessel? Roger De Vlaeminck?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken allerlei veldrijders! Richard Groenendaal, Sven Vanthourenhout, Sven Nys, etc
Daar zit toch ook redelijk wat ellende tussenquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rob Peeters? Bart Aernouts? Thijs Al? Martin Bina? Francis Mourey? Lars Boom? Gerben de Knegt? Klaas Vantornout? Laurens Sweeck? Diether Sweeck? Hendrik Sweeck? John Gadret? Tom Meeusen? Ben Berden? Corne van Kessel? Roger De Vlaeminck?
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar zit toch ook redelijk wat ellende tussen
Hohoho, slachtoffer van bevruchte schapen en koeien!quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ontvang direct een berichtje, Toon Aerts is ziedend dat ik Toon Aerts niet heb genoemd.
Slachtoffer van letrozololole, #pray4toon
Terwijl het verhaal eerst was dat ze de bron van de besmetting al in een van zijn supplementen hadden gevonden. (lol)quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hohoho, slachtoffer van bevruchte schapen en koeien!
Bwah, nou vergeet je toch iemand.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rob Peeters? Bart Aernouts? Thijs Al? Martin Bina? Francis Mourey? Lars Boom? Gerben de Knegt? Klaas Vantornout? Laurens Sweeck? Diether Sweeck? Hendrik Sweeck? John Gadret? Tom Meeusen? Ben Berden? Corne van Kessel? Roger De Vlaeminck?
Navraag leert alvast dat Aerts geen goedkope supplementen gebruikt, die vaak minder betrouwbaar zijn. De meeste supplementen zouden ook een individueel batch-nummer hebben waarmee het tijdstip en de omstandigheden van de productie kunnen worden nagegaan. Bij één product, dat hij kreeg via de ploeg, zou dat nummer er niet zijn, maar dat vraagt om bevestiging”, besluit HLN.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl het verhaal eerst was dat ze de bron van de besmetting al in een van zijn supplementen hadden gevonden. (lol)
Toon zat aan feromoon veevoer als supplementquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl het verhaal eerst was dat ze de bron van de besmetting al in een van zijn supplementen hadden gevonden. (lol)
Kevin Pauwels staat op eenzame hoogte, die hoort niet tussen de stervelingen thuis.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bwah, nou vergeet je toch iemand.
Belga Sportquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Belgie ook een variant op Andere Tijden Sport?
Over 10 jaar bekenning van Toon
Wat zou zelfverklaard veldritgod Roland Liboton hier van vinden?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kevin Pauwels staat op eenzame hoogte, die hoort niet tussen de stervelingen thuis.
En nu zou hij een hele Normandische koe hebben opgevreten, het begint stilaan een tikkeltje lachwekkend te worden.quote:Juridisch moet hij nu bewijzen dat andere én ongeopende verpakkingen van dat voedingssupplement letrozol bevatten. “Bij een labotest in het UZ Leuven is een mogelijk spoor gevonden van letrozol in een verpakking van een voedingssupplement dat Aerts destijds gebruikte”, zegt zijn makelaar Yannick Prevost.
Aerts en zijn entourage zochten en vonden zes andere verpakkingen van dat lot en lieten die testen, maar in geen van die zes verpakkingen werd een spoor van letrozol gevonden. Prevost: “De UCI meent dus dat de bron van de vervuiling nog niet is gevonden.” Kan Aerts nog zo’n verpakking met dezelfde vervuiling vinden? “Het is stilaan zoeken naar een speld in een hooiberg.”
Lars Boom (Weesp, 17 november 1946) is een Nederlandse scenarioschrijver, auteur, acteur, presentator en raadslid.quote:
Dit lijkt mij een uitstekende line-up voor een Mannenkoor Karrespoor tribute.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste ziektes van deze tijd is dat we alle 'meningen' maar gelijkwaardig zijn gaan behandelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:55 schreef Steven184 het volgende:
Nieuwsuur was verbazingwekkend
[ twitter ]
Talkshowtumor, Nederland lijdt daaraanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een van de grootste ziektes van deze tijd is dat we alle 'meningen' maar gelijkwaardig zijn gaan behandelen.
Een of andere viroloog die een heel betoog komt houden? Benieuwd wat Willem Engel er van vindt!
Hoogleraar komt verklaren dat de hele natuur naar de tyfus gaat. Laten we boer Henk ertegenover zetten om zijn kant van het verhaal te vertellen!
Parodie op een land.
Maar anders voelen onbenullen zich niet gehoord!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een van de grootste ziektes van deze tijd is dat we alle 'meningen' maar gelijkwaardig zijn gaan behandelen.
Een of andere viroloog die een heel betoog komt houden? Benieuwd wat Willem Engel er van vindt!
Hoogleraar komt verklaren dat de hele natuur naar de tyfus gaat. Laten we boer Henk ertegenover zetten om zijn kant van het verhaal te vertellen!
Parodie op een land.
Heb er anderhalf gezien, tot nu toe best prima (natuurlijk zit er veel standaard uitleg over de wielersport in).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:39 schreef Momo het volgende:
Gisterenavond eerste 2 afleveringen gezien van Unchained, mensen hier die al alle 8 afleveringen hadden gezien?
Vond het eigenlijk wel meevallen met hoe Amerikaans het is, het is vooral heel Frans opgezet. Wel jammer dat ze maar een paar renners volgen, maar anders zal het wel te moeilijk worden voor de gemiddelde kijker.
Ik ben ook bij aflevering 2, eerste aflevering was vooral door het vooral door het volgen van Bisegger en Jakobsen wel interessant (al had ik gewild dat ze daar nog wat dieper op in zouden zijn gegaan).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:39 schreef Momo het volgende:
Gisterenavond eerste 2 afleveringen gezien van Unchained, mensen hier die al alle 8 afleveringen hadden gezien?
Vond het eigenlijk wel meevallen met hoe Amerikaans het is, het is vooral heel Frans opgezet. Wel jammer dat ze maar een paar renners volgen, maar anders zal het wel te moeilijk worden voor de gemiddelde kijker.
Voor 6,34 euro per seconde zou ik ook dat zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benzema ineens een heel erg vrome moslim.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mis nu spontaan buzz493029.
Ja wel bijzonder na zn strafzaakjes, lijkt me wel frowned upon in Saudi Arabiëquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benzema ineens een heel erg vrome moslim.
Gas? Of gasloos?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Zouden jullie een 1 of 3 jarig energiecontract doen?
Ik heb van de week een 3-jarig contract afgesloten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Ik neig zelf naar 1. Zeer recent hybride warmtepomp erbij gekregen dus ik hoop dat gasprijs mij minder raakt. Dan is het de gok dat het volgend jaar hopelijk lager is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Die domme kop zegt eigenlijk alleen al genoeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tatoeages van Julien Jurdie.
Wij wachten op het oordeel van @:wimderon
Even in m'n glazen bol kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Gas.quote:
Ik zou dan geen 3 jaar doen. Gasprijs is vrij hoog, terwijl er in principe geen tekorten zijn, enkel aanvoerproblemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 04:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Gas.
Heb verder 12 panelen op het dak
Toevallig in de regio voor een weekend weg. De stukken zonnepaneel waren al zeker een halfuur in de tuin terechtgekomen en de brand was al zeker een uur gaande voor de alert kwam lol.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb van de week een 3-jarig contract afgesloten.
Bij eneco kan ik 1,24 afsluiten voor 3 jaarquote:
Volgens mij kreeg ik ook nog zo'n extra teruggave na 12 maanden. Maar het is op basis van mijn verbruik 110 per maand. Dat is wel prima. Hoger dan 60/70 van een paar jaar geleden, maar in ieder geval geen woekerprijzen de komende jaren. Eind vorig jaar zat ik nog op 3,50 per kuub ofzo.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij eneco kan ik 1,24 afsluiten voor 3 jaar
Ok, dan inderdaad niet relevant.quote:
4,88 cent hier. Werkelijk dramatisch.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TLV is overal echt heel laag, dramatisch
9 cent hier nogquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ok, dan inderdaad niet relevant.
[..]
4,88 cent hier. Werkelijk dramatisch.
Nog kijken met moeders de vrouwquote:
Verkeerd topic?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gebit van Ben O'Connor is zeer zorgwekkend
Dit is echt een combinatie des doods.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Gelderland heeft nieuw bestuur met BBB en gaat 'Gewoon doen'
Het Gesundes Volksempfinden is weer helemaal terug (maar niet op zondag), waanzinnig gaaf!
Een betere combinatie om het probleem alleen maar groter te laten worden, ga je niet vindenquote:Op zondag 11 juni 2023 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt een combinatie des doods.
quote:
Opgeruimd staat netjes, maar je krijgt er wel Almere voor terug en dat is niet zo leuk.quote:
De nieuwe trainer van Ajaxquote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik zeg Maurice Steijn, wat zeggen jullie dan?
Pi-air vindt dit heel erg leuk.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij moet alleen nog even afscheid nemen van zijn kale haar.quote:
Ben blij dat al die bagger uit Brabant en Limburg ons bespaard is gebleven. Op basis van dit seizoen ook wel terecht.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes, maar je krijgt er wel Almere voor terug en dat is niet zo leuk.
Ergens wordt gezegd dat Knutsen enorme staf wil meenemen maar ik weet niet wat daarvan waar is.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Trek toch gewoon de portemonnee voor Knutsen als de dat de ideale kandidaat is. Ik snap nooit zo goed waarom er tegenwoordig voor een doorsnee voetballer zo 10 miljoen neergelegd wordt, maar een afkoopsom of topsalaris voor een trainer is dan raar.
Ben wel benieuwd waarom Knutsen niet door is gegaanquote:Op zondag 11 juni 2023 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Trek toch gewoon de portemonnee voor Knutsen als de dat de ideale kandidaat is. Ik snap nooit zo goed waarom er tegenwoordig voor een doorsnee voetballer zo 10 miljoen neergelegd wordt, maar een afkoopsom of topsalaris voor een trainer is dan raar.
Voldoet nog niet aan het profiel kaal haarquote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wat er nu voor zijn haar door moet gaan is nep hè.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Voldoet nog niet aan het profiel kaal haar
Nep of niet, het is niet kaal nuquote:Op zondag 11 juni 2023 20:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit wat er nu voor zijn haar door moet gaan is nep hè.
Dus Van de Looij mag geen kritiek hebben omdat ie Van de Looij is? Dat er teveel wedstrijden worden gespeeld is waar, maar het EK O21 bestaat al decennia, het zijn vooral clubwedstrijden waar er steeds meer van zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:15 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga trouwens slecht op de kritiek van Koeman en Vd Looij op het afzeggen van Frimpong.
Ze klagen steen en been dat voetballers te veel druk en wedstrijden hebben. Frimpong heeft heel bundesliga seizoen achter de rug, halve finale Europees en meegeweest naar WK. Dan beter vakantie nemen dan naar zo'n faal EK, helemaal als je dan opgescheept zit met een nitwit als vd Looij.
Kan prima toch.quote:
Vd Looij mag prima kritiek hebben omdat die vd Looij is. Ik denk enkel dat hij geen stimulerende factor voor Frimpong is om wel te gaan.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus Van de Looij mag geen kritiek hebben omdat ie Van de Looij is? Dat er teveel wedstrijden worden gespeeld is waar, maar het EK O21 bestaat al decennia, het zijn vooral clubwedstrijden waar er steeds meer van zijn.
quote:“You have just to do your work and suffer alone”
USM Qatar provided staff to the Netherlands and United States World Cup team hotels, as well as a hotel accommodating Fifa personnel during the tournament. Workers tell of rampant labour abuses within the company.
Gelukkig zijn we wél naar Qatar gegaan zodat we verandering konden forcerenquote:The Dutch FA, the KNVB, also promoted their stance on the human rights situation, arguing that “human rights were a line that could not be crossed.” They printed ‘Football supports change’ on their national team shirts, talked about shining a spotlight on the issue and taking social responsibility, organised a kick-about together with Fifa with migrant workers and teamed up with FNV, a union and partner of BWI, the Building and Wood Workers International.
When KNVB secretary general Gijs de Jong and a delegation inspected the St Regis in February 2022, he highlighted that “everything met legal requirements” and “questionnaires were completed in great detail.” He added: “The ILO also indicated that the chosen hotel is a pioneer in complying with the rules.”
Die staan inmiddels achter Meloni neem ik aan?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Einde tijdperk bunga bunga.
Wij condoleren Gianni Moscon en Sonny Colbrelli.
https://youtube.com/shorts/YI2_qkeb0xg?feature=share4quote:Op maandag 12 juni 2023 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Weten jullie wie ook een karaktervol mens was?
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Als ik de kleur grijs zou moeten omschrijven dan noem ik Charles Michel.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
[ twitter ]
Silvio Berlusconi was bijna negen jaar lid van de Europese Raad.
Ik betuig mijn diepste medeleven aan zijn familie en vrienden.
Erg gelachen om deze tweet omdat het moet
Ik heb die adoratie met stijgende verbazing aangehoord. De Mulders ook, maar die kregen weinig gehoor.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan dit?
Cruijff, Maradonna, Berlusconi. Prachtig rijtje.
Marco van Basten is een van de meest vreemde personen op aarde. Die man geeft het begrip autisme een volkomen nieuwe dimensie.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan dit?
Cruijff, Maradonna, Berlusconi. Prachtig rijtje.
Seedorf heeft Harvard IQ, daarom werd ie nooit geselecteerd.quote:Op maandag 12 juni 2023 23:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Voetballers hebben het intellect van een imbeciel pantoffeldiertje.
quote:Op zondag 11 juni 2023 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt een combinatie des doods.
Cornelis Lely heeft ons een partij narigheid bezorgd, dat willen wij niet weten.quote:
De meloenen zijn blijkbaar klein in Flevoland. Slechte oogst?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik gebruik deze woorden niet lichtzinnig, maar: ach, ChristenUnie.
Flevoland weer zee en Urk weer een eiland. Dan is ook de kwestie Almere City opgelost.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Zullen we de Hedwigepolder gewoon zo laten en dan Flevoland maar teruggeven aan de natuur?
En we zijn meteen van het aartslelijke Emmeloord af!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Flevoland weer zee en Urk weer een eiland. Dan is ook de kwestie Almere City opgelost.
Even opgezocht en het is ook weer zo godsgruwelijk voorspelbaar.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Even opgezocht en het is ook weer zo godsgruwelijk voorspelbaar.
Zoon Navy Livai met vriendin Blossom Blue. En uiteraard een mokergrote tattoo van de naam van zijn kind op zijn lichaam voor het geval hij hem vergeet.
quote:Op maandag 12 juni 2023 23:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Voetballers hebben het intellect van een imbeciel pantoffeldiertje.
Zelfreflectie is niet geïnstalleerd bij die jongen.quote:Bro, wat ik heb gedaan bij Club Brugge in drie seizoenen... Als ik dat bij Ajax of PSV had gedaan was ik nu bij een Europese topclub, gelijk. Dus blijkbaar in België verkopen ze niet zo.
Waarom is Youri eigenlijk alleen in z'n gezicht al 20 kilo afgevallen?quote:Op maandag 12 juni 2023 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb die adoratie met stijgende verbazing aangehoord. De Mulders ook, maar die kregen weinig gehoor.
Zie hier de live beelden van het moment waarop Jokic wordt gedraft:quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:31 schreef hhh38 het volgende:
Is "Jokic was de 41e pick in de NBA Draft" de "Roglic was schansspringer" van het basketbal? @:Koffieplanter
Gewoon eng.quote:Op woensdag 14 juni 2023 01:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom is Youri eigenlijk alleen in z'n gezicht al 20 kilo afgevallen?
Scheiding?quote:Op woensdag 14 juni 2023 01:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom is Youri eigenlijk alleen in z'n gezicht al 20 kilo afgevallen?
Piet, Zwarte?quote:
Dit moet Piet Adema zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Piet, Zwarte?
Piet Verdriet?
Piet Wiersma?
Piet van Go Ahead Eagles?
Hoe waardeer jij de naam Bo Bosz?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Even opgezocht en het is ook weer zo godsgruwelijk voorspelbaar.
Zoon Navy Livai met vriendin Blossom Blue. En uiteraard een mokergrote tattoo van de naam van zijn kind op zijn lichaam voor het geval hij hem vergeet.
Weet je wie ook altijd luid stond te schreeuwen tegen collega's?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:10 schreef AllesKaputt het volgende:
In de categorie 'water is nat': een VVD-er met een kort lontje.
Voor Navy Livai.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Noa snoert de mondjes van heel WLR.
Interessante combinatiequote:In Zuid-Holland vormen de BBB, VVD, GroenLinks, CDA en PvdA een coalitie
Elke nederlaag van het Nederlands elftal is een overwinning voor het voetbal. Echt werkelijk alles aan Oranje is wanstaltig.quote:
Ben benieuwd wat ze daar met zonneparken en windmolens gaan doen. Dat helemaal niet willen werd door GroenLinks opgebracht om BBB aan de kant te zetten in Utrecht.quote:
Maarten doet het niet voor Maarten, Maarten doet het voor de strijd tegen kanker!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zijn we hier nou nog steeds niet vanaf?
Het is inderdaad geheel toevallig dat hij zelf altijd centraal staat in de inzamelingsacties die hij organiseert.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maarten doet het niet voor Maarten, Maarten doet het voor de strijd tegen kanker!
Zeker niet, vanaf vandaag een week lang op tv.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zijn we hier nou nog steeds niet vanaf?
Tegen de ontlezing!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elke keer als ik een stukje voorbij zie komen is Marcel zijn boek met columns aan het pluggen.
Totaal niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben jullie ooit de behoefte gehad om een boek met een verzameling columns van iemand te kopen?
WAAR WAAR WAAR???!! LEUGENSquote:Op zondag 18 juni 2023 08:57 schreef franklop het volgende:
Wolken en druppels. Die hadden we al even niet gezien
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geheel toevallig dat hij zelf altijd centraal staat in de inzamelingsacties die hij organiseert.
https://dvhn.nl/sport/Elf(...)enaaid-28487799.htmlquote:Elfstedentriatleet Stefan van der Pal voelt zich 'genaaid' door Maarten van der Weijden: 'We zijn een beetje Maarten-moe geworden'
Gezien de foto's in dit artikel had die link best in een spoilertje geplaats mogen worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
https://dvhn.nl/sport/Elf(...)enaaid-28487799.html
Hier nog zo'n duursporter die het niet voor zichzelf doet, maar wel boos is dat de meeste aandacht naar Maarten gaat.
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gezien de foto's in dit artikel had die link best in een spoilertje geplaats mogen worden.
Hopelijk verzuipt ie!!!!quote:
Niet eens.quote:
Jezus fuck.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:40 schreef Pino112 het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-van-het-looijkartel
Wanneer stoppen jullie nou eens met het pesten van Braddie?
Binnenkort als darter te zien?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die voelt zich nogal snel miskend.
Waar moeten we kijken?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maarten van Nazareth is de meest fascinerende rubriek van allemaal.
Maar wel op een hele inspirerende manier begrijp ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh, hij ligt nog steeds in het water
En straks kun je hem ook nog bewonderen bij het fietsen en lopen!quote:Op maandag 19 juni 2023 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh, hij ligt nog steeds in het water
"Het medische team van Real Madrid en het team van de nationale ploeg hebben contact gehad. Gezamenlijk is de beslissing gemaakt om het trainingskamp te verlaten."quote:
Het wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:49 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk om die soap van de zeer onsympathieke Courtois op Sporza te lezen.
Nou ja ik snap hem wel eigenlijk. Beetje triest dat er zo weinig aandacht is voor het feit dat iemand deze bovenmenselijke prestatie al eens heeft voltooid.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
https://dvhn.nl/sport/Elf(...)enaaid-28487799.html
Hier nog zo'n duursporter die het niet voor zichzelf doet, maar wel boos is dat de meeste aandacht naar Maarten gaat.
Heerlijke geur idd, en fijn voor de plantjes.quote:
Is Jillert een nieuwe carrière begonnen, ja?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Ach LTO
Ach Anema die toch weer naar de boeren beweegt.
Dit wordt echt helemaal niks.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om door te drukken. Je geeft een vinger en ze willen je hele hand. Heeft totaal geen zin.
Allebei even debiel!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is Jillert een nieuwe carrière begonnen, ja?
Tevens: Pietach
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Hancock graag in beeld komen? Inclusief glucosemeter.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Hancock graag in beeld komen? Inclusief glucosemeter.
[ twitter ]
Afgelopen week even doorgebladerd bij de Primera. Staan op zich best leuke vragen tussen, het is zeker geen volledige invuloefening. Maar op basis van de prijs en het feit dat er een F1-versie naast stond teruggelegd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:17 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand deze toevallig? Zo ja, is het een beetje leuk en moeilijk? #durftevragen
Niet zo raar dat er een sport-versie is en een geen-sport-versie?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgelopen week even doorgebladerd bij de Primera. Staan op zich best leuke vragen tussen, het is zeker geen volledige invuloefening. Maar op basis van de prijs en het feit dat er een F1-versie naast stond teruggelegd.
Weten jullie met wie mensen het gesprek ook wel eens als 'onplezierig' hebben ervaren?quote:DEN HAAG - Het ministerie van onderwijsminister Dennis Wiersma heeft een klacht ontvangen van een externe organisatie over onderwijsminister Dennis Wiersma, bevestigt zijn woordvoerder. Twee personen hebben dat gesprek „als onplezierig” ervaren.
Waren zeker arme mensen, VVDED!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Weten jullie met wie mensen het gesprek ook wel eens als 'onplezierig' hebben ervaren?
Ik las dat Viola Holt de dames van Ongehoord Nieuws beter vond dan Jinek, dus dit lijkt me een uitstekend idee!quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
BNNVARA stopt met Op1. Misschien iets voor Ongehoord Nederland?
Dit effect had ik nog geen rekening mee gehouden, hopelijk halen die Saudi's ook Haaland.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook geen voorstander van dat hele gebeuren in SA, maar het is wel vermakelijk om enkele Premier League pundits gefrustreerd te zien raken over het massale geld dat het geld uit de Premier League nu aftroeft.
VVD'er gonna VVD.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wat vinden jullie van deze comeback?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hij hebben er hier niet extreem last van maar Noord Afrika en Zuid Europa zal het voor de kiezen krijgen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is allemaal toch al te laat joh.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik hem onsympathiek vind, maar hij leek vooral totaal geen zin hebben om aan de docu mee te werken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben een beetje 'late to the party', maar wel een prestatie van Christophe Roodhooft om in TDF Unchained nog onsympathieker over te komen dan Patrick Lefevere.
Wat een enge vent is me dat.
quote:
Niet te doen zegquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:25 schreef Felagund het volgende:
Beetje zoals Theo Hiddema vanavond bij Marcel en Gijs.
Niet die lofrede op Lapparttient?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Jaap Stam komende zomer naar Feyenoord komt. ‘We kennen elkaar al heel lang, dus we weten bij Feyenoord wat voor iemand we binnen halen. Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen. Jaap is een realist met een duidelijke visie en met een zeer indrukwekkende staat van dienst als speler en de nodige ervaring als trainer. Logisch dus dat ik zeer blij ben dat we met de medewerking van PEC Zwolle hem nu al hebben kunnen vastleggen voor de komende seizoenen.’
Dit komt later op m'n grafsteen te staan.
Ah, iemand heeft het toch nog gelezen. Ik snapte al even niets meer van mijn subforum, dit is toch gewoon schitterend?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet die lofrede op Lapparttient?
Dit zou niet misstaan in Noord-Korea, wie zegt dit?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, iemand heeft het toch nog gelezen. Ik snapte al even niets meer van mijn subforum, dit is toch gewoon schitterend?
Having recently been to Vannes and the whole Morbihan department, Lappartient is doing a fantastic job in everything he touches and should have more presidencies, not fewer. The marine industry and the natural environment thrive, the people are happy and healthy and it’s a place where those who’ve enjoyed careers in the highest echelons of French society choose to take a base for later life.
Dit is een reactie op een artikel van the Inner Ring, waarin alle tien de functies van Lappartient worden besproken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zou niet misstaan in Noord-Korea, wie zegt dit?
Maar ik neem aan dat dit gewoon een trol is toch?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een reactie op een artikel van the Inner Ring, waarin alle tien de functies van Lappartient worden besproken.
https://inrng.com/2023/06/david-lappartient-uci-cnosf/
Leuk dat het klapvee van Dotan weer werk heeft gevondenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een reactie op een artikel van the Inner Ring, waarin alle tien de functies van Lappartient worden besproken.
https://inrng.com/2023/06/david-lappartient-uci-cnosf/
Dat hoop ik wel ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dit gewoon een trol is toch?
Dat speelt wellicht ook een rol inderdaad. En verder is zijn Engels vrij beroerd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem onsympathiek vind, maar hij leek vooral totaal geen zin hebben om aan de docu mee te werken.
PatLef in het Engels was ook een doorslaand succes. Je kunt hem normaal al niet volgen, maar zonder ondertiteling kom je tot precies nul woorden die te onderscheiden zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat speelt wellicht ook een rol inderdaad. En verder is zijn Engels vrij beroerd.
Ach, Dennis.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:25 schreef OProg het volgende:
Zou Dennis W nu ontploft zijn van woede?
#Durftevragen
Weet je wie er ook weleens ontplofte van woede?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:25 schreef OProg het volgende:
Zou Dennis W nu ontploft zijn van woede?
#Durftevragen
Eric W.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ach, Dennis.
Wie volgt hem op? Henk K.? Stef B.? Zelfs Hermien Sophmans wordt her en der genoemd. Kortom: we gaan er allemaal langzaam maar zeker op gruwelijke wijze aan.
Sander D.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ach, Dennis.
Wie volgt hem op? Henk K.? Stef B.? Zelfs Hermien Sophmans wordt her en der genoemd. Kortom: we gaan er allemaal langzaam maar zeker op gruwelijke wijze aan.
Hij lijkt nooit ergens zin in te hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem onsympathiek vind, maar hij leek vooral totaal geen zin hebben om aan de docu mee te werken.
Het aantal sympathieke werknemers bij Alpecin zijn sowieso te tellen op de vingers van de hand van Koen de Kort. Geen leuk team.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben een beetje 'late to the party', maar wel een prestatie van Christophe Roodhooft om in TDF Unchained nog onsympathieker over te komen dan Patrick Lefevere.
Wat een enge vent is me dat.
Gianni is erg leuk om te volgenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het aantal sympathieke werknemers bij Alpecin zijn sowieso te tellen op de vingers van de hand van Koen de Kort. Geen leuk team.
De Zeeuwse gedeputeerde Jo-Annes de Bat noemt het gesprek over de datum een ‘Haags ding’. ,,Het is toch totaal niet haalbaar. We zitten hier met gebieden waar we bij wijze van spreken 2085 niet eens gaan halen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
In sommige gebieden is 2085 niet eens haalbaar.
quote:Opmerkelijk is dat Adema in het akkoord bereid was om opnieuw miljarden uit te geven aan innovatieve methodes om de uitstoot van stikstof rond stallen te verminderen. Met technisch geavanceerde vloeren en zogenoemde luchtwassers probeerden boeren de afgelopen jaren de stikstofuitstoot al omlaag te krijgen. De technische oplossingen bleken in de praktijk vaak veel slechter te werken dan de fabrikant beloofde.
In het akkoord stond dat er snel ingezet zou worden op het borgen van nieuwe technieken en dat er bijna 3 miljard voor stallen en andere technieken zou worden uitgetrokken. De overheid zou daarmee de helft van de kosten op zich nemen, boeren zelf zouden de andere helft neer moeten leggen.
quote:
Dit onderzoek door PwC kostte waarschijnlijk meer dan er aan loonkosten bespaard is op beveiligers en bagagepersoneel, genot.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:58 schreef Steven184 het volgende:
Compleet in shock
Zomerchaos op Schiphol kwam door drang om zo goedkoop mogelijk te werken
Boh, Lientje ziedend, bijzonder mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |