Ik weet niet of ik hem onsympathiek vind, maar hij leek vooral totaal geen zin hebben om aan de docu mee te werken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben een beetje 'late to the party', maar wel een prestatie van Christophe Roodhooft om in TDF Unchained nog onsympathieker over te komen dan Patrick Lefevere.
Wat een enge vent is me dat.
quote:
Niet te doen zegquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:25 schreef Felagund het volgende:
Beetje zoals Theo Hiddema vanavond bij Marcel en Gijs.
Niet die lofrede op Lapparttient?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Jaap Stam komende zomer naar Feyenoord komt. ‘We kennen elkaar al heel lang, dus we weten bij Feyenoord wat voor iemand we binnen halen. Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen. Jaap is een realist met een duidelijke visie en met een zeer indrukwekkende staat van dienst als speler en de nodige ervaring als trainer. Logisch dus dat ik zeer blij ben dat we met de medewerking van PEC Zwolle hem nu al hebben kunnen vastleggen voor de komende seizoenen.’
Dit komt later op m'n grafsteen te staan.
Ah, iemand heeft het toch nog gelezen. Ik snapte al even niets meer van mijn subforum, dit is toch gewoon schitterend?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet die lofrede op Lapparttient?
Dit zou niet misstaan in Noord-Korea, wie zegt dit?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, iemand heeft het toch nog gelezen. Ik snapte al even niets meer van mijn subforum, dit is toch gewoon schitterend?
Having recently been to Vannes and the whole Morbihan department, Lappartient is doing a fantastic job in everything he touches and should have more presidencies, not fewer. The marine industry and the natural environment thrive, the people are happy and healthy and it’s a place where those who’ve enjoyed careers in the highest echelons of French society choose to take a base for later life.
Dit is een reactie op een artikel van the Inner Ring, waarin alle tien de functies van Lappartient worden besproken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zou niet misstaan in Noord-Korea, wie zegt dit?
Maar ik neem aan dat dit gewoon een trol is toch?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een reactie op een artikel van the Inner Ring, waarin alle tien de functies van Lappartient worden besproken.
https://inrng.com/2023/06/david-lappartient-uci-cnosf/
Leuk dat het klapvee van Dotan weer werk heeft gevondenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een reactie op een artikel van the Inner Ring, waarin alle tien de functies van Lappartient worden besproken.
https://inrng.com/2023/06/david-lappartient-uci-cnosf/
Dat hoop ik wel ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dit gewoon een trol is toch?
Dat speelt wellicht ook een rol inderdaad. En verder is zijn Engels vrij beroerd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem onsympathiek vind, maar hij leek vooral totaal geen zin hebben om aan de docu mee te werken.
PatLef in het Engels was ook een doorslaand succes. Je kunt hem normaal al niet volgen, maar zonder ondertiteling kom je tot precies nul woorden die te onderscheiden zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat speelt wellicht ook een rol inderdaad. En verder is zijn Engels vrij beroerd.
Ach, Dennis.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:25 schreef OProg het volgende:
Zou Dennis W nu ontploft zijn van woede?
#Durftevragen
Weet je wie er ook weleens ontplofte van woede?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:25 schreef OProg het volgende:
Zou Dennis W nu ontploft zijn van woede?
#Durftevragen
Eric W.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ach, Dennis.
Wie volgt hem op? Henk K.? Stef B.? Zelfs Hermien Sophmans wordt her en der genoemd. Kortom: we gaan er allemaal langzaam maar zeker op gruwelijke wijze aan.
Sander D.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ach, Dennis.
Wie volgt hem op? Henk K.? Stef B.? Zelfs Hermien Sophmans wordt her en der genoemd. Kortom: we gaan er allemaal langzaam maar zeker op gruwelijke wijze aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |