Voetbalterrorist Garitano moet zich kapot schamen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De onvermijdelijke Orla 'Javaanse Jongens' Chennaoui zit er ook weer stevig geplamuurd in.
De club als geheel dat ze hem een herkansing hebben gegeven.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetbalterrorist Garitano moet zich kapot schamen.
Een bizarre choke van twee maanden lang is wel something else.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De club als geheel dat ze hem een herkansing hebben gegeven.
Wat dacht je van vorig seizoen, een gelijkspelletje nodig hebben tegen de al gedegradeerde nummer laatst en dan in de laatste minuut verliezen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een bizarre choke van twee maanden lang is wel something else.
We hebben hier te maken met iemand die nooit naar veldrijden kijkt merk ik. Min min.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht Steve Chainel een soort verbastering van Sylvain Chavanel was![]()
We wachten op Etxeberria.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dacht je van vorig seizoen, een gelijkspelletje nodig hebben tegen de al gedegradeerde nummer laatst en dan in de laatste minuut verliezen?
'Een ander voetbal is mogelijk' en dat houdt blijkbaar in dat je nooit een trainer zult ontslaan. Tel uit je winst.
Ik ken allerlei veldrijders! Richard Groenendaal, Sven Vanthourenhout, Sven Nys, etcquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met iemand die nooit naar veldrijden kijkt merk ik. Min min.
Rob Peeters? Bart Aernouts? Thijs Al? Martin Bina? Francis Mourey? Lars Boom? Gerben de Knegt? Klaas Vantornout? Laurens Sweeck? Diether Sweeck? Hendrik Sweeck? John Gadret? Tom Meeusen? Ben Berden? Corne van Kessel? Roger De Vlaeminck?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken allerlei veldrijders! Richard Groenendaal, Sven Vanthourenhout, Sven Nys, etc
Daar zit toch ook redelijk wat ellende tussenquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rob Peeters? Bart Aernouts? Thijs Al? Martin Bina? Francis Mourey? Lars Boom? Gerben de Knegt? Klaas Vantornout? Laurens Sweeck? Diether Sweeck? Hendrik Sweeck? John Gadret? Tom Meeusen? Ben Berden? Corne van Kessel? Roger De Vlaeminck?
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar zit toch ook redelijk wat ellende tussen
Hohoho, slachtoffer van bevruchte schapen en koeien!quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ontvang direct een berichtje, Toon Aerts is ziedend dat ik Toon Aerts niet heb genoemd.
Slachtoffer van letrozololole, #pray4toon
Terwijl het verhaal eerst was dat ze de bron van de besmetting al in een van zijn supplementen hadden gevonden. (lol)quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hohoho, slachtoffer van bevruchte schapen en koeien!
Bwah, nou vergeet je toch iemand.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rob Peeters? Bart Aernouts? Thijs Al? Martin Bina? Francis Mourey? Lars Boom? Gerben de Knegt? Klaas Vantornout? Laurens Sweeck? Diether Sweeck? Hendrik Sweeck? John Gadret? Tom Meeusen? Ben Berden? Corne van Kessel? Roger De Vlaeminck?
Navraag leert alvast dat Aerts geen goedkope supplementen gebruikt, die vaak minder betrouwbaar zijn. De meeste supplementen zouden ook een individueel batch-nummer hebben waarmee het tijdstip en de omstandigheden van de productie kunnen worden nagegaan. Bij één product, dat hij kreeg via de ploeg, zou dat nummer er niet zijn, maar dat vraagt om bevestiging”, besluit HLN.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl het verhaal eerst was dat ze de bron van de besmetting al in een van zijn supplementen hadden gevonden. (lol)
Toon zat aan feromoon veevoer als supplementquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl het verhaal eerst was dat ze de bron van de besmetting al in een van zijn supplementen hadden gevonden. (lol)
Kevin Pauwels staat op eenzame hoogte, die hoort niet tussen de stervelingen thuis.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bwah, nou vergeet je toch iemand.
Belga Sportquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Belgie ook een variant op Andere Tijden Sport?
Over 10 jaar bekenning van Toon
Wat zou zelfverklaard veldritgod Roland Liboton hier van vinden?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kevin Pauwels staat op eenzame hoogte, die hoort niet tussen de stervelingen thuis.
En nu zou hij een hele Normandische koe hebben opgevreten, het begint stilaan een tikkeltje lachwekkend te worden.quote:Juridisch moet hij nu bewijzen dat andere én ongeopende verpakkingen van dat voedingssupplement letrozol bevatten. “Bij een labotest in het UZ Leuven is een mogelijk spoor gevonden van letrozol in een verpakking van een voedingssupplement dat Aerts destijds gebruikte”, zegt zijn makelaar Yannick Prevost.
Aerts en zijn entourage zochten en vonden zes andere verpakkingen van dat lot en lieten die testen, maar in geen van die zes verpakkingen werd een spoor van letrozol gevonden. Prevost: “De UCI meent dus dat de bron van de vervuiling nog niet is gevonden.” Kan Aerts nog zo’n verpakking met dezelfde vervuiling vinden? “Het is stilaan zoeken naar een speld in een hooiberg.”
Lars Boom (Weesp, 17 november 1946) is een Nederlandse scenarioschrijver, auteur, acteur, presentator en raadslid.quote:
Dit lijkt mij een uitstekende line-up voor een Mannenkoor Karrespoor tribute.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste ziektes van deze tijd is dat we alle 'meningen' maar gelijkwaardig zijn gaan behandelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:55 schreef Steven184 het volgende:
Nieuwsuur was verbazingwekkend
[ twitter ]
Talkshowtumor, Nederland lijdt daaraanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een van de grootste ziektes van deze tijd is dat we alle 'meningen' maar gelijkwaardig zijn gaan behandelen.
Een of andere viroloog die een heel betoog komt houden? Benieuwd wat Willem Engel er van vindt!
Hoogleraar komt verklaren dat de hele natuur naar de tyfus gaat. Laten we boer Henk ertegenover zetten om zijn kant van het verhaal te vertellen!
Parodie op een land.
Maar anders voelen onbenullen zich niet gehoord!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een van de grootste ziektes van deze tijd is dat we alle 'meningen' maar gelijkwaardig zijn gaan behandelen.
Een of andere viroloog die een heel betoog komt houden? Benieuwd wat Willem Engel er van vindt!
Hoogleraar komt verklaren dat de hele natuur naar de tyfus gaat. Laten we boer Henk ertegenover zetten om zijn kant van het verhaal te vertellen!
Parodie op een land.
Heb er anderhalf gezien, tot nu toe best prima (natuurlijk zit er veel standaard uitleg over de wielersport in).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:39 schreef Momo het volgende:
Gisterenavond eerste 2 afleveringen gezien van Unchained, mensen hier die al alle 8 afleveringen hadden gezien?
Vond het eigenlijk wel meevallen met hoe Amerikaans het is, het is vooral heel Frans opgezet. Wel jammer dat ze maar een paar renners volgen, maar anders zal het wel te moeilijk worden voor de gemiddelde kijker.
Ik ben ook bij aflevering 2, eerste aflevering was vooral door het vooral door het volgen van Bisegger en Jakobsen wel interessant (al had ik gewild dat ze daar nog wat dieper op in zouden zijn gegaan).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:39 schreef Momo het volgende:
Gisterenavond eerste 2 afleveringen gezien van Unchained, mensen hier die al alle 8 afleveringen hadden gezien?
Vond het eigenlijk wel meevallen met hoe Amerikaans het is, het is vooral heel Frans opgezet. Wel jammer dat ze maar een paar renners volgen, maar anders zal het wel te moeilijk worden voor de gemiddelde kijker.
Voor 6,34 euro per seconde zou ik ook dat zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benzema ineens een heel erg vrome moslim.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mis nu spontaan buzz493029.
Ja wel bijzonder na zn strafzaakjes, lijkt me wel frowned upon in Saudi Arabiëquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benzema ineens een heel erg vrome moslim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |