Nog kijken met moeders de vrouwquote:
Verkeerd topic?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gebit van Ben O'Connor is zeer zorgwekkend
Dit is echt een combinatie des doods.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Gelderland heeft nieuw bestuur met BBB en gaat 'Gewoon doen'
Het Gesundes Volksempfinden is weer helemaal terug (maar niet op zondag), waanzinnig gaaf!
Een betere combinatie om het probleem alleen maar groter te laten worden, ga je niet vindenquote:Op zondag 11 juni 2023 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt een combinatie des doods.
quote:
Opgeruimd staat netjes, maar je krijgt er wel Almere voor terug en dat is niet zo leuk.quote:
De nieuwe trainer van Ajaxquote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik zeg Maurice Steijn, wat zeggen jullie dan?
Pi-air vindt dit heel erg leuk.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij moet alleen nog even afscheid nemen van zijn kale haar.quote:
Ben blij dat al die bagger uit Brabant en Limburg ons bespaard is gebleven. Op basis van dit seizoen ook wel terecht.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes, maar je krijgt er wel Almere voor terug en dat is niet zo leuk.
Ergens wordt gezegd dat Knutsen enorme staf wil meenemen maar ik weet niet wat daarvan waar is.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Trek toch gewoon de portemonnee voor Knutsen als de dat de ideale kandidaat is. Ik snap nooit zo goed waarom er tegenwoordig voor een doorsnee voetballer zo 10 miljoen neergelegd wordt, maar een afkoopsom of topsalaris voor een trainer is dan raar.
Ben wel benieuwd waarom Knutsen niet door is gegaanquote:Op zondag 11 juni 2023 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Trek toch gewoon de portemonnee voor Knutsen als de dat de ideale kandidaat is. Ik snap nooit zo goed waarom er tegenwoordig voor een doorsnee voetballer zo 10 miljoen neergelegd wordt, maar een afkoopsom of topsalaris voor een trainer is dan raar.
Voldoet nog niet aan het profiel kaal haarquote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |