Gas? Of gasloos?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Zouden jullie een 1 of 3 jarig energiecontract doen?
Ik heb van de week een 3-jarig contract afgesloten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Ik neig zelf naar 1. Zeer recent hybride warmtepomp erbij gekregen dus ik hoop dat gasprijs mij minder raakt. Dan is het de gok dat het volgend jaar hopelijk lager is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Die domme kop zegt eigenlijk alleen al genoeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tatoeages van Julien Jurdie.
Wij wachten op het oordeel van @:wimderon
Even in m'n glazen bol kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:19 schreef franklop het volgende:
Gas.quote:
Ik zou dan geen 3 jaar doen. Gasprijs is vrij hoog, terwijl er in principe geen tekorten zijn, enkel aanvoerproblemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 04:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Gas.
Heb verder 12 panelen op het dak
Toevallig in de regio voor een weekend weg. De stukken zonnepaneel waren al zeker een halfuur in de tuin terechtgekomen en de brand was al zeker een uur gaande voor de alert kwam lol.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb van de week een 3-jarig contract afgesloten.
Bij eneco kan ik 1,24 afsluiten voor 3 jaarquote:
Volgens mij kreeg ik ook nog zo'n extra teruggave na 12 maanden. Maar het is op basis van mijn verbruik 110 per maand. Dat is wel prima. Hoger dan 60/70 van een paar jaar geleden, maar in ieder geval geen woekerprijzen de komende jaren. Eind vorig jaar zat ik nog op 3,50 per kuub ofzo.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij eneco kan ik 1,24 afsluiten voor 3 jaar
Ok, dan inderdaad niet relevant.quote:
4,88 cent hier. Werkelijk dramatisch.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TLV is overal echt heel laag, dramatisch
9 cent hier nogquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ok, dan inderdaad niet relevant.
[..]
4,88 cent hier. Werkelijk dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |