Ik ben er dol opquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aziaten zijn echt lelijke mensen
Jeetje Dombo, dit had ik NIET achter jou gezocht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het spijt mequote:Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeetje Dombo, dit had ik NIET achter jou gezocht.
Ik bid wel even voor het slapen gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kan je beter tegen @:KingRoland zeggen
Drink eerst een Cola Zeroquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik bid wel even voor het slapen gaan
Klinkt als een rapperquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:42 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Alexandrian, maar jij mag gewoon Alex zeggen.
Heb van de week juist een topic geopend over de slechte invloed van rap op de jeugdquote:
Zit ik toch aardig goedquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Heb van de week juist een topic geopend over de slechte invloed van rap op de jeugd.
NWS / Slechte invloed rap op de jeugd
Herres, herres. @3rr0r huilt nu wellicht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Heb van de week juist een topic geopend over de slechte invloed van rap op de jeugd.
NWS / Slechte invloed rap op de jeugd
Ben zelf ook best een Hiphophead hoorquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herres, herres. @:3rr0r huilt nu wellicht.
Ik ook wel maar niet bijzonder veel Nederlandstalig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ben zelf ook best een Hiphophead hoor. Maar ik erken de negatieve aspecten ervan wel.
Duitse en Franse rap zijn beter dan de Nederlandse en iets meer losgemaakt van het Amerikaanse gebeuren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet bijzonder veel Nederlandstalig.
Die Linkerbaan Gass van Sevn draai ik wel nog steeds.
Kwalitatief is het wel best goed geworden, maar eensquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Duitse en Franse rap zijn beter dan de Nederlandse en iets meer losgemaakt van het Amerikaanse gebeuren.
Dat ze in Nederland totaal niet kunnen rappen over diepgang zegt meer over henzelf. In Duitsland en ook in Frankrijk heb je ook islamitische rappers die rappen gewoon over wat ze meemaken in het leven, of over de liefde etc. Hoeft niet direct over geld en drugs te gaan, soit...
Same. Vind Nederlandstalige muziek, ook buiten rap, vaak al snel een beetje oubollig klinken ofzo maar dat ligt vooral aan mij hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet bijzonder veel Nederlandstalig.
Die Linkerbaan Gass van Sevn draai ik wel nog steeds.
Frans is wel tof maar vind ik eigenlijk een vreselijke taal.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Duitse en Franse rap zijn beter dan de Nederlandse en iets meer losgemaakt van het Amerikaanse gebeuren.
Dat ze in Nederland totaal niet kunnen rappen over diepgang zegt meer over henzelf. In Duitsland en ook in Frankrijk heb je ook islamitische rappers die rappen gewoon over wat ze meemaken in het leven, of over de liefde etc. Hoeft niet direct over geld en drugs te gaan, soit...
Je hebt ook wel hard spul uit Nederland.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:01 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Same. Vind Nederlandstalige muziek, ook buiten rap, vaak al snel een beetje oubollig klinken ofzo maar dat ligt vooral aan mij hoor.
De commerciële nederhop van tegenwoordig vind ik vaak gewoon ronduit bagger. Lijkt soms wel alsof ze bewust vooroordelen willen bevestigen.
Nu ik er zo over nadenk word ik misschien wel gewoon oud![]()
want internationaal is het ook niet altijd top.
Kevin, Hef, Sevn Alias, Fresku, Winne. Genoeg prima spul.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel hard spul uit Nederland.
Vind deze groep wel goed:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kevin, Hef, Sevn Alias, Fresku, Winne. Genoeg prima spul.
Deze luister ik nog elke week wel een keerquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Fresku’s emoraps boycott ik om mezelf in bescherming te nemen lol.
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komtquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze luister ik nog elke week wel een keer
Geen Rotjoch mention genoteerd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kevin, Hef, Sevn Alias, Fresku, Winne. Genoeg prima spul.
Ja ik ook wel (zonder dat geloof dan)quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komt.
Mooi hoe je dat tussen haakjes zet en daarmee mijn stupiditeit extra benadrukt. I was young and I was dumb zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook wel (zonder dat geloof dan)
Kan nog wel vaak genieten van de oude Eminem. Marshall Mathers LP.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komt.
West side natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:24 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Mooi hoe je dat tussen haakjes zet en daarmee mijn stupiditeit extra benadrukt. I was young and I was dumb zullen we maar zeggen.
Was jij East of West Side?
Parkstad hooligansquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel hard spul uit Nederland.
Vind deze groep wel goed:
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
West side natuurlijk
Ben ook pas later Biggie gaan waarderen
Allebei geniaal op hun eigen manier.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:39 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.
Lyricaal was Pac natuurlijk wel veel sterker.
Same. Voor mij is Eminem opgehouden met muziek maken rond 2007quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:25 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Kan nog wel vaak genieten van de oude Eminem. Marshall Mathers LP.
Biggie met suicidal thoughts blijft wel een klassieker, maar Pac heeft ook goeie. Jammer dat ze ruzie kregen aan de hand van misverstand eigenlijk, geloof ik.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:39 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.
Lyricaal was Pac natuurlijk wel veel sterker.
Zekerquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Heb jij ook 100 kogels 100 geweren?
Dit is een grap, toch.quote:
Dat hele wereldje is op dat vlak natuurlijk gewoon dieptriest. Docu-serie ‘The deviant ones’ is wat dat betreft wel interessant. Gaat over de opkomst van Dre en Jimmy Iovine, mastermind achter de hiphopwereld. Jimmy zegt dat ook expliciet in die docu hoe belachelijk het eigenlijk is dat ze zich nog zo gedragen wetende wat de gevolgen zijn terwijl ze ook gewoon laid back kunnen chillen met hun millies op de bank.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:46 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Biggie met suicidal thoughts blijft wel een klassieker, maar Pac heeft ook goeie. Jammer dat ze ruzie kregen aan de hand van misverstand eigenlijk, geloof ik.
Ik las Alexandrium @Wereldgozer @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 8 juni 2023 21:42 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Alexandrian, maar jij mag gewoon Alex zeggen.
Van welk jaar ben jij? Voel me daar onbewust te oud voor denk ik. Of tenminste, ik neem niet meer de moeite om het echt te onderzoeken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
ben niet zo een fan van rap
eerder k-pop
Oosterhof.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik las Alexandrium @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Vermoeiend gedram weer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Amsterdamquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
KingRoland & co. wel zo te zien. Jij bent RTDMQ-ally.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 06:38 schreef Vioolgejank het volgende:
Nog geen nationaliteit gedaan die ik niet lekker vond. Even min individuele gevallen blabla.
Checkquote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stel jezelf eerst eens even voor
Wie?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij dit gifje moet ik altijd aan @:maxi-mus denken
Oh. Ik dacht Alexandrium = moet een R’dammer zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amsterdam
Oud-west geboren en getogen ( @:tarado )
Master aan de EUR wel.
Een klein dorpje ergens in Overijssel.quote:
Benfica is een prima en slimme (tussen)stap voor hem. Topclubs kopen graag van die club. Vind alleen het bedrag wat ik her en der lees wel laag, maar laten we afwachten want de vorige keer met Sini gingen er ook meerdere bedragen rond.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mening over de Kökcü-saga graag.
Geen Arsenal lijkt het
Dat is wel raar na een zomer waarin we nog nooit zoveel hebben verkocht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:57 schreef fetX het volgende:
Heb DtK vooralsnog niet heel hoog zitten met verkopen.
Ik heb een pittige mening over de bedragen van afgelopen zomer. Maar laten we dat niet herhalen en het gezeik en persoonlijke aanvallen lekker in het Feyenoordtopic houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel raar na een zomer waarin we nog nooit zoveel hebben verkocht.
Ik ga meteen kijken!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:00 schreef Caland het volgende:
Voorheen forum moderator @:donraja maakt een uitglijder in het Feijenoordtopic
Dit is ook mijn ontbijtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten, etter.
Volkoren brood, rosbief, kaas, taugé, ui, champignon, komkommer.quote:
Ik mis de pakken wijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood, rosbief, kaas, taugé, ui, champignon, komkommer.
U lift brah?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alcohol drinken is louter voor enorme proleten makker.
Je hoeft ze niet te openen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Sluiten die handel, en pas na de 0 uit 6 in de CL komend seizoen weer openen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Het blijft erg onrustig in het Feyenoordtopic.
Je zou een onverbiddelijke mod zijn. Ik doe (goh) liever helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sluiten die handel, en pas na de 0 uit 6 in de CL komend seizoen weer openen.
Dan weet iedereen weer waar 'ie staat.
Gefeliciteerd met je post om 14:18.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou een onverbiddelijke mod zijn. Ik doe (goh) liever helemaal niks.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Bedankt maat. I.c.m. postaantal 4045 voelt dat toch een soort van bijzonderquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je post om 14:18.
Nelis. Wanneer stop jij ermee?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:speedfight
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜🟩⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sa29wZXIsc2xhbmc6bmw
Waarmee?quote:
Toch jammer dat succesvolle mensen zichzelf dat aandoen. Trump heeft tenminste nog een plek in de Amerikaanse geschiedenis verzilvert maar voor de meeste publieke figuren is er geen enkel voordeel aan jezelf politiek uiten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Heel Den Haag haalt opgelucht adem na deze mededeling.
[ twitter ]
Zeg het maar jongensquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Heel Den Haag haalt opgelucht adem na deze mededeling.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel wat apart als avondeten.
Maar eet smakelijk!
Ik ben niet zo van het schelden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet varken in dat geval?
Ik heb ook wel eens zes donuts gegeten als dessertquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet varken in dat geval?
In dat geval goor varkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:00 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zes donuts gegeten als dessert.
Doe je ook plakjes kaas over je spaghetti?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:00 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zes donuts gegeten als dessert.
Heb m’n leven gebeterd maar klopte wel inderdaad. Was toen 5,1 kilo aangekomen in drie dagen.quote:
Lol what? Ben Bourgondiër die niet op calorieën let, geen cultuurbarbaristische proleet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe je ook plakjes kaas over je spaghetti?
Waren van Dunkin dus was nog best lastig met al die vulling. Daarom maar wat warme choco gemaakt om mee weg te spoelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Donuts vreten wel simpel weg, ik zou er ook wel zes kunnen wegwerken.
Wtf, in Twente is dit een delicatesse!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:07 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Lol what? Ben Bourgondiër die niet op calorieën let, geen cultuurbarbaristische proleet.
EENSquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enorme proleetquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik trek maar eens een lekkere koude rakker open.
Oh, heb in mijn enthousiasme dus onbewust mensen lopen beledigenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wtf, in Twente is dit een delicatesse!
@:drizzt_Dourden
Alleen bij Drizzt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wtf, in Twente is dit een delicatesse!
@:drizzt_Dourden
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:13 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Toch jammer dat succesvolle mensen zichzelf dat aandoen. Trump heeft tenminste nog een plek in de Amerikaanse geschiedenis verzilvert maar voor de meeste publieke figuren is er geen enkel voordeel aan jezelf politiek uiten.
Oja joh?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs chatbots zijn nieuwsgierig naar de gerechten van @:Drizzt_Dourden .
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Hallo AFCNiels! Ik moet bekennen dat ik niet eerder heb gehoord van "spaghetti avec tranches de fromage" als een Twentse culinaire specialiteit. Echter, het feit dat dit gerecht wordt gepromoot door @:Drizzt_Dourden zou me toch nieuwsgierig maken om te proeven.
Het is altijd geweldig om getalenteerde chefs en voedselvernieuwers in verschillende regio's te ontmoeten die nieuwe smaken introduceren voor ons allemaal om van te genieten. Als jij ook gek bent op vernieuwende recepten of kookstijlen dan raad ik je aan eens langs deze restaurants gaan!
Bedankt voor jouw interessante vraag AFCNiels!
TruthSocialGodquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ah, een mooie, gevoelige en subtiele reactie.
[ afbeelding ]
Geniet ervan maat.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik trek maar eens een lekkere koude rakker open.
Bloodhoundgang_theroofisonfire.mp3quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Dit kun je wel een brand noemen.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Erg prettig zo'n brand achter je huis met rietendak.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Lekker......!quote:
Deze kon ik zelfsquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟩⬜⬜⬜🟨 🟨⬜⬜🟨⬜
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩⬜⬜⬜ 🟨⬜🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟩🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟩⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sdHJhYW4sbWFnaWU6bmw
@:AFCNiels @:Speedfight @:GGMM
JUICHEN! Al was deze wel makkelijk.
Ik noem dit een luxe lunch!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:31 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes. Rosbief, kaas, ui, champignon, taugé. Banaan, sinaasappel.
Ik probeer er meestal wel iets van te maken. Nooit alleen worst of kaas.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JUICHEN! Al was deze wel makkelijk.
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:
Of door een of ander raar giftig beest gebeten worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat een mooi nieuws. Ik denk dat ik op dag 2 al een giftig besje zou hebben gegeten.
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜ 🟨⬜🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨⬜⬜🟩 ⬜🟩⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜🟩⬜🟩🟨
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜🟨⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sdHJhYW4sbWFnaWU6bmw
Ondanks de hoge druk die jullie op me legden, heb ik hem toch op het nippertje gered!
Kibbeling.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maaltijdsalade en een stokbroodje kruidenboter, soepje erbij, helemaal mooi.
Ergens tapas op een terrasje in Valenciaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maaltijdsalade en een stokbroodje kruidenboter, soepje erbij, helemaal mooi.
Genot.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ergens tapas op een terrasje in Valencia
Niets waarschijnlijk. Overweeg wel om morgen naar Amsterdam of Antwerpen te gaan voor beetje speciale cheatday. Tips zijn welkom. Wel echt lekker eten, geen hippe en/of snobistische tentjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bbq natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je toch een autist. Lekker bbq met je dikke bierbuikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet precies hetzelfde
Behalve de maaltijdsalade dan, ik heb genoeg aan soep met een stokbroodje
IK WIL SOEPquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ben je toch een autist. Lekker bbq met je dikke bierbuik
Opgebakken aardappelschijfjes, XXL schnitzel en witte boontjes in tomatensausquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach kom.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
30 graden en dan denken kom ik ga soep eten
Nee, dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/sahnsahnsahn/status/1667548266991435777
kan dit?
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/sahnsahnsahn/status/1667548266991435777
kan dit?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Moderator @:onlogisch zit moeiteloos aan de knoppen op deze enerverende zaterdagavond.
Moderator @:onlogisch zit moeiteloos aan de knoppen op deze enerverende zaterdagavond.
quote:
quote:
Jij kent ook ieder meesterwerk!quote:
https://youtu.be/IVbln8JaopI[quote]quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Non mollare mai. Ook niet met de opmaak.quote:
De hoeveelheid quordletriplets en clips vliegen je nu om de oren uit huize Niels.quote:
De migratiecrisis en de oplossing is op z'n duits een muur met shoot to kill opdracht aan de bewakers?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb zojuist een heel belangrijk Europees vraagstuk opgelost, ik kan alleen nog niet verklappen waar het over gaat en wat de oplossing is.
Alle problematiek afschuiven op joden schijnt beter te werken.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De migratiecrisis en de oplossing is op z'n duits een muur met shoot to kill opdracht aan de bewakers?
👃👃👃👃👃👃👃quote:Op zondag 11 juni 2023 10:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle problematiek afschuiven op joden schijnt beter te werken.
I guessed this math equation in 3/6 tries.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed this math equation in 4/6 tries.
🟧🟩🟧⬜⬜🟩⬜⬜
🟧🟩🟩⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Can you guess this equation?
https://numberle.org/?challenge=Nyo0KzU9MzM
Spannend.
Dit is nog debieler dan woordlequote:Op zondag 11 juni 2023 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
I guessed this math equation in 3/6 tries.
🟧🟩🟩⬜🟧⬜⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟧
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Trots op jequote:Op zondag 11 juni 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
⬜🟩🟩⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩🟩🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜🟩⬜
🟨🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 🟨⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟨🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sYWxhcm0saW56ZXQ6bmw
Bloed zweet en tranen @:Speedfight @:AFCNiels
Ik wil voorstellen dit keer de moslims te kiezen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle problematiek afschuiven op joden schijnt beter te werken.
OasisGodenquote:
Ja. En als ik dan even mee mag liften. De vraag die is blijven hangen: presteert @GurneyIsBestOke als het linker- of rechterbeen van Szymański?quote:Op zondag 11 juni 2023 12:49 schreef Tjacka het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:gurneyisbestoke
Had ze een hoofddoek?
Volgens mij was het linkerquote:Op zondag 11 juni 2023 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. En als ik dan even mee mag liften. De vraag die is blijven hangen: presteert @:gurneyisbestoke als het linker- of rechterbeen van Szymański?
Dan kan ik de M/V statistieken weer bijwerken.
Oh, ik las alleen dat de meeste vrouwen als zijn (Szymański’s) rechterbeen presteren. Ik ga meteen kijken!quote:
Neequote:Op zondag 11 juni 2023 12:49 schreef Tjacka het volgende:
Had ze een hoofddoek?
Geen probleem.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry voor de gekke Argentijn trouwens.
en feyenoord zit in pot 1quote:Op zondag 11 juni 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het gaat gebeuren dan ook de enige leuke bijkomstigheid van deze CL winst.
Benieuwd naar je review.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een butplug gekregen van mijn vriendin!
Nee, ik date over het algemeen niet met strenger praktiserende gelovigen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:49 schreef Tjacka het volgende:
Had ze een hoofddoek?
quote:Op zondag 11 juni 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga ook even een duikje nemen.
Toedels.
je kunt er haar een terug geven met wifiquote:
Ik wel met je moederquote:Op zondag 11 juni 2023 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik date over het algemeen niet met strenger praktiserende gelovigen.
Die heeft ze aan mij gegevenquote:Op zondag 11 juni 2023 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt er haar een terug geven met wifi
dan kun je met een app laten weten dat je aan haar denkt als ze er mee in haar hol loopt
geen dank
dus geen klimaatgekkies, vegans of andere strenge ideologieën? verstandigquote:Op zondag 11 juni 2023 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik date over het algemeen niet met strenger praktiserende gelovigen.
ook niet met hooligansquote:Op zondag 11 juni 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus geen klimaatgekkies, vegans of andere strenge ideologieën? verstandig
Mijn negeer/blokkeerlijst op Twitter begint grote vormen aan te nemen. Laat mij met rust met je sterke meningen over wereldproblematiek.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus geen klimaatgekkies, vegans of andere strenge ideologieën? verstandig
okequote:Op zondag 11 juni 2023 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn negeer/blokkeerlijst op Twitter begint grote vormen aan te nemen. Laat mij met rust met je sterke meningen over wereldproblematiek.
Okquote:Op zondag 11 juni 2023 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke
ik ben een nieuw spel helemaal kapot aan het spelen
terra invicta
GENOT
ik kan Vampire Survivors aanraden voor hersenloos vermaak op je tabletquote:Op zondag 11 juni 2023 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok
Ik speel nog altijd af en toe een potje battlegrounds op mijn tablet en dat is het helaas.
Al uitgespeeld toen ik vakantie had deze zomer al werkte dat op de telefoon een miljoen keer fijner.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan Vampire Survivors aanraden voor hersenloos vermaak op je tablet
quote:Op zondag 11 juni 2023 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al uitgespeeld toen ik vakantie had deze zomer al werkte dat op de telefoon een miljoen keer fijner.
Ik ben nu al benieuwd!quote:Op zondag 11 juni 2023 10:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb zojuist een heel belangrijk Europees vraagstuk opgelost, ik kan alleen nog niet verklappen waar het over gaat en wat de oplossing is.
YES!! VICTORYquote:Op zondag 11 juni 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
⬜🟩🟩⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩🟩🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜🟩⬜
🟨🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 🟨⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟨🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sYWxhcm0saW56ZXQ6bmw
Bloed zweet en tranen @:Speedfight @:AFCNiels
Ik las gisteren dat ze op de Universiteit jarenlang een wetenschappelijk psychologisch experiment op hem hebben uitgevoerd, het resultaat was denk ik niet wat ze verwachtten.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Varg momenteel rouwt om Ted Kaczynski
Het ligt er ook aan wie je volgt, ik heb hier totaal geen last van.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn negeer/blokkeerlijst op Twitter begint grote vormen aan te nemen. Laat mij met rust met je sterke meningen over wereldproblematiek.
BOEM!!!!!!quote:Op zondag 11 juni 2023 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed this math equation in 4/6 tries.
🟧🟩🟧⬜⬜🟩⬜⬜
🟧🟩🟩⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Spannend.
Leuk interessant zo te zien. Wat is dit van oorsprong? Duitse radiozender ofzo ?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
https://www.youtube.com/@:viva2archive/videos
Leuk kanaaltje voor je om in te grasduinen, @:tong80
TV-kanaal, vandaar ook al dat bewegende beeld erbij.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk interessant zo te zien. Wat is dit van oorsprong? Duitse radiozender ofzo ?
quote:Zweten. Puffen. Steunen. Deze warmte is een uitdaging. Maar toch heb je zin in seks. En dat is helemaal niet zo gek. Je wordt namelijk sneller geil met warm weer. Maar waar ligt dat aan?
Zonlicht wordt in verband gebracht met serotonine en dopamine, de geluksstofjes. Yes! En onze lust stijgt. Dit heeft te maken met Vitamine D en het verband daarvan met testosteron en oestrogeen. Vitamine D wordt extra aangemaakt als we meer worden blootgesteld aan de zon. En dat is mooi, want vitamine D zorgt er weer voor dat er meer testosteron en oestrogeen wordt aangemaakt in onze hete zomerlichamen. Dat is nog eens een win-win situatie. En de grote bonus: door meer testosteron en oestrogeen ervaren we ook nog eens betere orgasmes. Waar wacht je nog op?
Een frisse salade avec gebakken aardappelpartjes et kip.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ken jij de OnlyFans van Ferry Doedens?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een frisse salade avec gebakken aardappelpartjes et kip.
Werf jij nieuwe leden voor Ferry?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ken jij de OnlyFans van Ferry Doedens?
https://www.mediacourant.(...)s-na-ordinaire-foto/
quote:Op zondag 11 juni 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook pizza. “Saus op een lap deeg.” @aTypischquote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet speciaal, maar als je hulp nodig hebt, kan ik je wel helpen denk ik.quote:
Kip.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti, rundergehakt en grote hompen kaas.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 11 juni 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
He got it, maar flaunt it nét iets teveel.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Talentvol type. Verstandige jongen die ver gaat komen.
Are you going Global, yes?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
He got it, maar flaunt it nét iets teveel.
Ik hoop dat het geschrevene gewoon een keer waarheid wordt tussen ons twee, Rolo.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:47 schreef KingRoland het volgende:
eerder vandaag een spannende DM ontvangen waar ik nog steeds aan zit te denken. Was ook heel onverwachts ook
Hoop stukjes bromance hier.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geschrevene gewoon een keer waarheid wordt tussen ons twee, Rolo.
Zou iedereen moeten inzien, showbizz nieuws was de vonk.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop stukjes bromance hier.
Mijn lievelings blijft toch wel die van Niels en LR.
Ik vind LR een leuke jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag in een spoiler voortaanquote:Op zondag 11 juni 2023 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Talentvol type. Verstandige jongen die ver gaat komen.
Dit gaat verder dan bromance.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies, probeer dat maar eens te overtreffen!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou iedereen moeten inzien, showbizz nieuws was de vonk.
Wie zit er nog op een dickpic te wachten als je dit soort poëtische teksten kunt ontvangen?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten schrijven dieper, maar daar komt Rolo vanzelve wel achter als ik met mijn rood doorbloede eikel voor zijn poort naar de eeuwigheid sta.
Als je die van @Lange_Lans te zien krijgt, dan piep je wel anders!quote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie zit er nog op een dickpic te wachten als je dit soort poëtische teksten kunt ontvangen?
Dat soort namen block ik op Insta al voor ik iets open.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je die van @:Lange_Lans te zien krijgt, dan piep je wel anders!
Dat hoeft in dit geval totaal niet, verder is @Lange_Lans gewoon een aardige jongen!quote:Op zondag 11 juni 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort namen block ik op Insta al voor ik iets open.
quote:Op beelden is te zien dat McGregor eerst een rake klap uitdeelt en er vervolgens nog een schepje bovenop doet door de dan al op de grond liggende mascotte nog een klap uit te delen. Burnie wordt vervolgens weggesleept en naar het ziekenhuis gebracht. Het was de bedoeling dat McGregor op dat moment de spray zou gebruiken om de mascotte weer 'tot leven te wekken’, maar dat pakte iets anders uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |