quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel wat apart als avondeten.
Maar eet smakelijk!
Ik ben niet zo van het schelden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet varken in dat geval?
Ik heb ook wel eens zes donuts gegeten als dessertquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet varken in dat geval?
In dat geval goor varkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:00 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zes donuts gegeten als dessert.
Doe je ook plakjes kaas over je spaghetti?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:00 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zes donuts gegeten als dessert.
Heb m’n leven gebeterd maar klopte wel inderdaad. Was toen 5,1 kilo aangekomen in drie dagen.quote:
Lol what? Ben Bourgondiër die niet op calorieën let, geen cultuurbarbaristische proleet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe je ook plakjes kaas over je spaghetti?
Waren van Dunkin dus was nog best lastig met al die vulling. Daarom maar wat warme choco gemaakt om mee weg te spoelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Donuts vreten wel simpel weg, ik zou er ook wel zes kunnen wegwerken.
Wtf, in Twente is dit een delicatesse!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:07 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Lol what? Ben Bourgondiër die niet op calorieën let, geen cultuurbarbaristische proleet.
EENSquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alcohol drinken is louter voor enorme proleten makker.
Enorme proleetquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik trek maar eens een lekkere koude rakker open.
Oh, heb in mijn enthousiasme dus onbewust mensen lopen beledigenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wtf, in Twente is dit een delicatesse!
@:drizzt_Dourden
Alleen bij Drizzt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wtf, in Twente is dit een delicatesse!
@:drizzt_Dourden
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:13 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Toch jammer dat succesvolle mensen zichzelf dat aandoen. Trump heeft tenminste nog een plek in de Amerikaanse geschiedenis verzilvert maar voor de meeste publieke figuren is er geen enkel voordeel aan jezelf politiek uiten.
Oja joh?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs chatbots zijn nieuwsgierig naar de gerechten van @:Drizzt_Dourden .
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Hallo AFCNiels! Ik moet bekennen dat ik niet eerder heb gehoord van "spaghetti avec tranches de fromage" als een Twentse culinaire specialiteit. Echter, het feit dat dit gerecht wordt gepromoot door @:Drizzt_Dourden zou me toch nieuwsgierig maken om te proeven.
Het is altijd geweldig om getalenteerde chefs en voedselvernieuwers in verschillende regio's te ontmoeten die nieuwe smaken introduceren voor ons allemaal om van te genieten. Als jij ook gek bent op vernieuwende recepten of kookstijlen dan raad ik je aan eens langs deze restaurants gaan!
Bedankt voor jouw interessante vraag AFCNiels!
TruthSocialGodquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ah, een mooie, gevoelige en subtiele reactie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |