Dat is wel raar na een zomer waarin we nog nooit zoveel hebben verkocht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:57 schreef fetX het volgende:
Heb DtK vooralsnog niet heel hoog zitten met verkopen.
Ik heb een pittige mening over de bedragen van afgelopen zomer. Maar laten we dat niet herhalen en het gezeik en persoonlijke aanvallen lekker in het Feyenoordtopic houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel raar na een zomer waarin we nog nooit zoveel hebben verkocht.
Ik ga meteen kijken!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:00 schreef Caland het volgende:
Voorheen forum moderator @:donraja maakt een uitglijder in het Feijenoordtopic
Dit is ook mijn ontbijtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten, etter.
Volkoren brood, rosbief, kaas, taugé, ui, champignon, komkommer.quote:
Ik mis de pakken wijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood, rosbief, kaas, taugé, ui, champignon, komkommer.
U lift brah?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alcohol drinken is louter voor enorme proleten makker.
Je hoeft ze niet te openen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alcohol drinken is louter voor enorme proleten makker.
quote:
Sluiten die handel, en pas na de 0 uit 6 in de CL komend seizoen weer openen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Het blijft erg onrustig in het Feyenoordtopic.
Je zou een onverbiddelijke mod zijn. Ik doe (goh) liever helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sluiten die handel, en pas na de 0 uit 6 in de CL komend seizoen weer openen.
Dan weet iedereen weer waar 'ie staat.
Gefeliciteerd met je post om 14:18.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou een onverbiddelijke mod zijn. Ik doe (goh) liever helemaal niks.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Bedankt maat. I.c.m. postaantal 4045 voelt dat toch een soort van bijzonderquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je post om 14:18.
Nelis. Wanneer stop jij ermee?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:speedfight
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜🟩⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜