Dat hele wereldje is op dat vlak natuurlijk gewoon dieptriest. Docu-serie ‘The deviant ones’ is wat dat betreft wel interessant. Gaat over de opkomst van Dre en Jimmy Iovine, mastermind achter de hiphopwereld. Jimmy zegt dat ook expliciet in die docu hoe belachelijk het eigenlijk is dat ze zich nog zo gedragen wetende wat de gevolgen zijn terwijl ze ook gewoon laid back kunnen chillen met hun millies op de bank.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:46 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Biggie met suicidal thoughts blijft wel een klassieker, maar Pac heeft ook goeie. Jammer dat ze ruzie kregen aan de hand van misverstand eigenlijk, geloof ik.
Ik las Alexandrium @Wereldgozer @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 8 juni 2023 21:42 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Alexandrian, maar jij mag gewoon Alex zeggen.
Van welk jaar ben jij? Voel me daar onbewust te oud voor denk ik. Of tenminste, ik neem niet meer de moeite om het echt te onderzoeken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
ben niet zo een fan van rap
eerder k-pop
Oosterhof.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik las Alexandrium @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Vermoeiend gedram weer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aziaten zijn echt lelijke mensen
Amsterdamquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
KingRoland & co. wel zo te zien. Jij bent RTDMQ-ally.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 06:38 schreef Vioolgejank het volgende:
Nog geen nationaliteit gedaan die ik niet lekker vond. Even min individuele gevallen blabla.
Checkquote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stel jezelf eerst eens even voor
Wie?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij dit gifje moet ik altijd aan @:maxi-mus denken
Oh. Ik dacht Alexandrium = moet een R’dammer zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amsterdam
Oud-west geboren en getogen ( @:tarado )
Master aan de EUR wel.
Een klein dorpje ergens in Overijssel.quote:
Benfica is een prima en slimme (tussen)stap voor hem. Topclubs kopen graag van die club. Vind alleen het bedrag wat ik her en der lees wel laag, maar laten we afwachten want de vorige keer met Sini gingen er ook meerdere bedragen rond.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mening over de Kökcü-saga graag.
Geen Arsenal lijkt het
Dat is wel raar na een zomer waarin we nog nooit zoveel hebben verkocht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:57 schreef fetX het volgende:
Heb DtK vooralsnog niet heel hoog zitten met verkopen.
Ik heb een pittige mening over de bedragen van afgelopen zomer. Maar laten we dat niet herhalen en het gezeik en persoonlijke aanvallen lekker in het Feyenoordtopic houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel raar na een zomer waarin we nog nooit zoveel hebben verkocht.
Ik ga meteen kijken!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:00 schreef Caland het volgende:
Voorheen forum moderator @:donraja maakt een uitglijder in het Feijenoordtopic
Dit is ook mijn ontbijtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten, etter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |