Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komtquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze luister ik nog elke week wel een keer
Geen Rotjoch mention genoteerd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kevin, Hef, Sevn Alias, Fresku, Winne. Genoeg prima spul.
Ja ik ook wel (zonder dat geloof dan)quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komt.
Mooi hoe je dat tussen haakjes zet en daarmee mijn stupiditeit extra benadrukt. I was young and I was dumb zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook wel (zonder dat geloof dan)
Kan nog wel vaak genieten van de oude Eminem. Marshall Mathers LP.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komt.
West side natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:24 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Mooi hoe je dat tussen haakjes zet en daarmee mijn stupiditeit extra benadrukt. I was young and I was dumb zullen we maar zeggen.
Was jij East of West Side?
Parkstad hooligansquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel hard spul uit Nederland.
Vind deze groep wel goed:
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
West side natuurlijk
Ben ook pas later Biggie gaan waarderen
Allebei geniaal op hun eigen manier.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:39 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.
Lyricaal was Pac natuurlijk wel veel sterker.
Same. Voor mij is Eminem opgehouden met muziek maken rond 2007quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:25 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Kan nog wel vaak genieten van de oude Eminem. Marshall Mathers LP.
Biggie met suicidal thoughts blijft wel een klassieker, maar Pac heeft ook goeie. Jammer dat ze ruzie kregen aan de hand van misverstand eigenlijk, geloof ik.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:39 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.
Lyricaal was Pac natuurlijk wel veel sterker.
Zekerquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Heb jij ook 100 kogels 100 geweren?
Dit is een grap, toch.quote:
Dat hele wereldje is op dat vlak natuurlijk gewoon dieptriest. Docu-serie ‘The deviant ones’ is wat dat betreft wel interessant. Gaat over de opkomst van Dre en Jimmy Iovine, mastermind achter de hiphopwereld. Jimmy zegt dat ook expliciet in die docu hoe belachelijk het eigenlijk is dat ze zich nog zo gedragen wetende wat de gevolgen zijn terwijl ze ook gewoon laid back kunnen chillen met hun millies op de bank.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:46 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Biggie met suicidal thoughts blijft wel een klassieker, maar Pac heeft ook goeie. Jammer dat ze ruzie kregen aan de hand van misverstand eigenlijk, geloof ik.
Ik las Alexandrium @Wereldgozer @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 8 juni 2023 21:42 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Alexandrian, maar jij mag gewoon Alex zeggen.
Van welk jaar ben jij? Voel me daar onbewust te oud voor denk ik. Of tenminste, ik neem niet meer de moeite om het echt te onderzoeken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
ben niet zo een fan van rap
eerder k-pop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |