Ik ben er dol opquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aziaten zijn echt lelijke mensen
Jeetje Dombo, dit had ik NIET achter jou gezocht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aziaten zijn echt lelijke mensen
Het spijt mequote:Op donderdag 8 juni 2023 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeetje Dombo, dit had ik NIET achter jou gezocht.
Ik bid wel even voor het slapen gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kan je beter tegen @:KingRoland zeggen
Drink eerst een Cola Zeroquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik bid wel even voor het slapen gaan
Klinkt als een rapperquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:42 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Alexandrian, maar jij mag gewoon Alex zeggen.
Heb van de week juist een topic geopend over de slechte invloed van rap op de jeugdquote:
Zit ik toch aardig goedquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Heb van de week juist een topic geopend over de slechte invloed van rap op de jeugd.
NWS / Slechte invloed rap op de jeugd
Herres, herres. @3rr0r huilt nu wellicht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Heb van de week juist een topic geopend over de slechte invloed van rap op de jeugd.
NWS / Slechte invloed rap op de jeugd
Ben zelf ook best een Hiphophead hoorquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herres, herres. @:3rr0r huilt nu wellicht.
Ik ook wel maar niet bijzonder veel Nederlandstalig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ben zelf ook best een Hiphophead hoor. Maar ik erken de negatieve aspecten ervan wel.
Duitse en Franse rap zijn beter dan de Nederlandse en iets meer losgemaakt van het Amerikaanse gebeuren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet bijzonder veel Nederlandstalig.
Die Linkerbaan Gass van Sevn draai ik wel nog steeds.
Kwalitatief is het wel best goed geworden, maar eensquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Duitse en Franse rap zijn beter dan de Nederlandse en iets meer losgemaakt van het Amerikaanse gebeuren.
Dat ze in Nederland totaal niet kunnen rappen over diepgang zegt meer over henzelf. In Duitsland en ook in Frankrijk heb je ook islamitische rappers die rappen gewoon over wat ze meemaken in het leven, of over de liefde etc. Hoeft niet direct over geld en drugs te gaan, soit...
Same. Vind Nederlandstalige muziek, ook buiten rap, vaak al snel een beetje oubollig klinken ofzo maar dat ligt vooral aan mij hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet bijzonder veel Nederlandstalig.
Die Linkerbaan Gass van Sevn draai ik wel nog steeds.
Frans is wel tof maar vind ik eigenlijk een vreselijke taal.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:59 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Duitse en Franse rap zijn beter dan de Nederlandse en iets meer losgemaakt van het Amerikaanse gebeuren.
Dat ze in Nederland totaal niet kunnen rappen over diepgang zegt meer over henzelf. In Duitsland en ook in Frankrijk heb je ook islamitische rappers die rappen gewoon over wat ze meemaken in het leven, of over de liefde etc. Hoeft niet direct over geld en drugs te gaan, soit...
Je hebt ook wel hard spul uit Nederland.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:01 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Same. Vind Nederlandstalige muziek, ook buiten rap, vaak al snel een beetje oubollig klinken ofzo maar dat ligt vooral aan mij hoor.
De commerciële nederhop van tegenwoordig vind ik vaak gewoon ronduit bagger. Lijkt soms wel alsof ze bewust vooroordelen willen bevestigen.
Nu ik er zo over nadenk word ik misschien wel gewoon oud![]()
want internationaal is het ook niet altijd top.
Kevin, Hef, Sevn Alias, Fresku, Winne. Genoeg prima spul.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel hard spul uit Nederland.
Vind deze groep wel goed:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kevin, Hef, Sevn Alias, Fresku, Winne. Genoeg prima spul.
Deze luister ik nog elke week wel een keerquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:12 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Fresku’s emoraps boycott ik om mezelf in bescherming te nemen lol.
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komtquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze luister ik nog elke week wel een keer
Geen Rotjoch mention genoteerd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kevin, Hef, Sevn Alias, Fresku, Winne. Genoeg prima spul.
Ja ik ook wel (zonder dat geloof dan)quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komt.
Mooi hoe je dat tussen haakjes zet en daarmee mijn stupiditeit extra benadrukt. I was young and I was dumb zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook wel (zonder dat geloof dan)
Kan nog wel vaak genieten van de oude Eminem. Marshall Mathers LP.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel nummers uit het tijdperk tussen Get rich or die tryin’ en Tha Carter IV. Comfort songs uit je jeugd. Ik was altijd al meer van de Amerikaanse rap, inclusief geloven dat 2Pac terug komt.
West side natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:24 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Mooi hoe je dat tussen haakjes zet en daarmee mijn stupiditeit extra benadrukt. I was young and I was dumb zullen we maar zeggen.
Was jij East of West Side?
Parkstad hooligansquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel hard spul uit Nederland.
Vind deze groep wel goed:
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
West side natuurlijk
Ben ook pas later Biggie gaan waarderen
Allebei geniaal op hun eigen manier.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:39 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.
Lyricaal was Pac natuurlijk wel veel sterker.
Same. Voor mij is Eminem opgehouden met muziek maken rond 2007quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:25 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Kan nog wel vaak genieten van de oude Eminem. Marshall Mathers LP.
Biggie met suicidal thoughts blijft wel een klassieker, maar Pac heeft ook goeie. Jammer dat ze ruzie kregen aan de hand van misverstand eigenlijk, geloof ik.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:39 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik claimde ook West Side maar stiekem vond ik Biggie’s flow veel smoother. Maar Pac heeft een hogere merkwaarde dus was de keuze snel gemaakt.
Lyricaal was Pac natuurlijk wel veel sterker.
Zekerquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Heb jij ook 100 kogels 100 geweren?
Dit is een grap, toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |